Kaks kysymystä pojista :)
1. Kuka luulet tippuvan seuraavaks?
2. Kuka haluat ehdottomasti jäävän?
Itse luulen että Teemu tippuu, kun se on muihin verrattuna aika vanha. Pitää kai miettiä jo nyt miten se pärjäis niitten "poikien" kans sit bändis...
Haluan ainakin että Ronnie ja Rene jäävät loppuun asti!
kuka tippuu kuka jää?
9
965
Vastaukset
- popgirl
Seuraavax tippuu Teemu Rantala.
Rene ja Ronnie ehottomasti loppukolmikkoon:) - Milla.MaGia
1. jonkun muun
2.Teemu Rantala voittaa! - wolf18
Teemu on paras laulaja ja senhän pitäs olla tärkein juttu.Lisäks se on ihan rento tyyppi..
Joten Teemu jatkoon!!!! no mä luulen et seuraavaks tippuu teemu just sen takii koska se on muita sen verta vanhempi ja sit mä haluisin et poijist jäis ronnie,rene,ari ;) koska ne on mun mielest parhaimmat!!!!!!
- stara
Mäkin luulen kyllä Teemun tippuvan. Pääasia on että Rene, Ronnie ja Jackson saavat jäädä :)
- Harja
että sinä olet pelkkä keskenkasvuinen kakara. Sellaisten mielipiteellä ei ole mitään väliä.
Onneksi alaikäiset eivät voi edes äänestää tästä ilman vanhempien suostumusta.
- että
nyt tippuu Teemu ja Jennifer.
- koska
Teemu ei oo popparin näköinen ja Jennifer on rumempi kuin tea. Näin niinkuin suoraan sanottuna.
- suitsis
Se on vaan hemmetin ikävää, että ulkonäkö vaikuttaa. Tottahan se on, sitä en kiistä, mutta ei sen niin pitäisi olla. Ja miksei Popstars ole asettanut mitään ikärajaa kisalle? Jos kerta 26v on liian vanha, niin olisivat laittaneet ikärajaksi 16-23v tai jotain. Eivät sitten nämä "vanhukset" vaivautuisi edes yrittämään :(
Itse toivoisin näkeväni Teemun jatkossa jo pelkän laulutaitonsa ansiosta, mutta tuskinpa näin käy :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1082619
- 1072052
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2071583Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41575Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581021
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976