Pate Mustajärveä mukaillen:
Sellissä sen vankilan aina pitkä jono on ja kiltisti me ootellaan.
Meistä kukin vuorollaan suihinoton saa ja se vankilassa auttaa jaksamaan
Imua ja ahteria niistä hyvä mieli jää, kun JIHAALLA annetaan.
Hilpeyttä haihtumaan ei saa pampunilmekkään, toisilta se sujuu ihan luonnostaan
Kertosäe:
Ajetaan päivin, ajetaan öin mä ketä ikävöin.
Sä tiedät vaikken kertoisikaan on paljon helpompaa lähtee lusimista jatkamaan,
kun mä suikkiin kera hymyn sulta saan.
Tuumin silloin aikoinaan tää yksi reissu vaan, mut loppuuko se milloinkaan.
Pokan pantua saan ja käyn uutta lastaamaan,
konnaa loppumaan ei ajamalla saa.
Tulevalle JIHAA Linnaan
3
114
Vastaukset
- Keräys vaseliinia
varten on nyt alkanut osoitteessa: vanhemmat.not
Vaseliinia tai sitä vastaavia liukkareita voi lähettää siihen tuttuun osoitteeseen.
Siihen samaan osoitteeseen mihin te olettekin jo kivasti lähettäneet:
-rahaa
-arvoesineitä
-elektroniikkaa
-autoja
-ruokaa
-rahaa (sanoiks mä sen jo?)
Ylläpito kiittää kaikkia lahjoittajia!- Mulla olis 10 litraa
Tummelia, eiks sekin kelpaa? Mä tuon sen Ansatielle, siihen risan kanootin viereen.
Tälle aiheelle vois perustaa oman osion adressit.com :iin?
Oon ihan varma että tuhannet ihmiset haluu et sen vankilassaoloaika on mahdollisimman miellyttävää. Sedät oottaa jo kongilla. Jormat kovana.
- ihmetellen
onko ylläpitäjä menossa vankilaan vai??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv1934271"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?972808Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am1542321Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p8622606 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark442212Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.302047- 192041
- 851889
Mahonselän jäät - Saaristokunta Lieksa brutaalisti kriisin partaalla!
Lieksan loppuvuoden hyvän kehityksen jälkeen ei olisi uskonut että palstan ahkerista kommentoijista huolimatta matkailu1371881Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m201866