Pate Mustajärveä mukaillen:
Sellissä sen vankilan aina pitkä jono on ja kiltisti me ootellaan.
Meistä kukin vuorollaan suihinoton saa ja se vankilassa auttaa jaksamaan
Imua ja ahteria niistä hyvä mieli jää, kun JIHAALLA annetaan.
Hilpeyttä haihtumaan ei saa pampunilmekkään, toisilta se sujuu ihan luonnostaan
Kertosäe:
Ajetaan päivin, ajetaan öin mä ketä ikävöin.
Sä tiedät vaikken kertoisikaan on paljon helpompaa lähtee lusimista jatkamaan,
kun mä suikkiin kera hymyn sulta saan.
Tuumin silloin aikoinaan tää yksi reissu vaan, mut loppuuko se milloinkaan.
Pokan pantua saan ja käyn uutta lastaamaan,
konnaa loppumaan ei ajamalla saa.
Tulevalle JIHAA Linnaan
3
125
Vastaukset
- Keräys vaseliinia
varten on nyt alkanut osoitteessa: vanhemmat.not
Vaseliinia tai sitä vastaavia liukkareita voi lähettää siihen tuttuun osoitteeseen.
Siihen samaan osoitteeseen mihin te olettekin jo kivasti lähettäneet:
-rahaa
-arvoesineitä
-elektroniikkaa
-autoja
-ruokaa
-rahaa (sanoiks mä sen jo?)
Ylläpito kiittää kaikkia lahjoittajia!- Mulla olis 10 litraa
Tummelia, eiks sekin kelpaa? Mä tuon sen Ansatielle, siihen risan kanootin viereen.
Tälle aiheelle vois perustaa oman osion adressit.com :iin?
Oon ihan varma että tuhannet ihmiset haluu et sen vankilassaoloaika on mahdollisimman miellyttävää. Sedät oottaa jo kongilla. Jormat kovana.
- ihmetellen
onko ylläpitäjä menossa vankilaan vai??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka343534- 113218
- 1422962
Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032635Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv742615- 441435
Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t61338Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli3971148Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos501053Kaikkea hyvää kaikki
Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa6900