Itsepäisiä hevosia????

Viivi

Mitä mieltä te ootte siitä, kun joitakin hevosia kutsutaan itsepäisiksi? Musta se on aivan väärin, sillä se riippuu yleensäkin ratsastajan taidoista, mutta kyllä poikkeuksiakin on. Muuten, onko kukaan käynyt koskaan Maalaiskartano Pihkalassa leireillä? se on Kestilässä, siikajoen rannalla. Tallin hevoset ovat ihania!!! Kertokaa omia kokemuksianne!!!

5

292

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sutku.

No, kyllä ne hevoset (tainno varsinkin ponit esim shettikset ja russit on monesti aika itsepäisiä) eikä se aina oo ratsatsastajan taidoista kiinni. Poni voi olla vaikka hoitaessa itsepäinen (kavioitten nostamisessa jne).
      Mä oon ollu Pihkalassa leirillä 3 kertaa ja meen taas ens kesänä. Se on mahtava paikka!

• hevosten angel

Yks talli on mis on yks hevonen jota ei oo harjattu ikinä se on väärin!!!!!! Ja sit yhessä paikas ei ruokita ikinä se on inhottavaa ne kärsii mä hoidan yhtä hepoo mut siel ei rääkätä hepoja ja se on hyvä!!!!!! mä rakastan hevosii!Tietääkö ketää missä asuu pian Söörmarkun Zilpa tallilta Jenita?

• Tzenna

Hevosten itsepäisyys ei ole kiinni ratsastajan/omistajan tai hoitajan taidosta.Miten hevosta on kohdeltu aikaisemmin ja annetaanko sen tehdä asioita käskystä välittämättä/siitä luistaen oman pään mukaan. Yleensä tämän harrastuksen parissa virheistä voi syyttää itseään 99%:sesti.

Oon käyny Maalaiskartano Pihkalassa jä mä hoidin siellän Jokkea!!Siellä oli tosi kivaa!!!!!!!!

• crystalli

Hevonen ei ole itsepäinen, ja jos se vaikuttaa siitä, se on ihmisen vika. Ihmisellä ei ole hevosongelmia vaan hevosella on ihmisongelma. Jos hevonen vaikuttaa itsepäiseltä esim. ratsastettaessa (mm. jotkut tuntsarit), se todennäköisesti on joko a)siedättynyt pohjeavuille liiaksi, eikä sitä ole herkistetty millää lailla. Voimistuvia apuja ei ole opetettu. b)oppinut avuttomaksi eli turtunut kipuun c)näitä mahdollisuuksia on monia... Riippuu niin paljon hevosesta. Joka tapauksessa on täysin väärin sanoa hevosta itsepäiseksi!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      122
      5115
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      30
      3658
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2460
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1578
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1560
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1504
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      23
      1391
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1292
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1198
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1117
    Aihe