Miks sanotte Camillasta et se on hirvee siinä. Se on surullinen kun sitä petettiin siinä. Se on yks parhaista näytteliöistä siinä. Ja menisittekö te naimisiin jos ennen häitä oi petetty??
Camillasta
6
919
Vastaukset
- Sirja
Kypsä ihminen ei nöyryytä toista hylkäämällä hänet, jos on edetty jo alttarille saakka. Toisaalta Kenin olisi kyllä pitänyt itse kertoa uskottomuudestaan. Pelkän seksisyrjähypyn voi mielestäni antaa anteeksi ainakin, jos ollaan noin pitkällä.
- puer86
Minä olen kyllä vähän ihmetellyt tuota ihmisten tapaa olla niin pahuksen anteeksiantamattomia tässä sarjassa. Mitään ei varmasti anneta anteeksi! Fiktiotahan se on, mutta joskus ärsyttää. Ihmiset tekevät virheitä ja pitäisi voida antaa anteeksi. Jos ei voi antaa anteeksi, ei ole suhde kovin vahvalla pohjalla.
Tietysti pitäähän sitä olla luottamuksen arvoinen. Ymmärrän kyllä toisaalta Camillan luottamuspulan, kun Ken petti heti ennen avioliittoa - ja vielä tietäen että Kenhän oli pettänyt myös Aamua. - Anjel
puer86 kirjoitti:
Minä olen kyllä vähän ihmetellyt tuota ihmisten tapaa olla niin pahuksen anteeksiantamattomia tässä sarjassa. Mitään ei varmasti anneta anteeksi! Fiktiotahan se on, mutta joskus ärsyttää. Ihmiset tekevät virheitä ja pitäisi voida antaa anteeksi. Jos ei voi antaa anteeksi, ei ole suhde kovin vahvalla pohjalla.
Tietysti pitäähän sitä olla luottamuksen arvoinen. Ymmärrän kyllä toisaalta Camillan luottamuspulan, kun Ken petti heti ennen avioliittoa - ja vielä tietäen että Kenhän oli pettänyt myös Aamua.Tais siinä kohtaa Camillan sydän jäätyä takasin kun sai tietää Kenistä ja Aamusta XD Camilla oli jotenkin hyvä näyttelijä mutta en jaksanut sen kiukkuilua kokoajan mutta mielummin mä jättäisin sen siihen juonittelee koska kuulemma nyt se Jenkki sisko ottaa sen juonittelija roolin salkkareissa. Camilla ilmeisesti ei tuu takaisin koska hän on jo sanonut kauan sitten että jättää Salkkarit ja sehän tossa lopussa kiersi Pihlaja kadun sillä helillä.
Sitä en voi käsittää miten se Annika voi muka alkaa juonittelee siinä sarjassa? "Apua mä haluun ismon nyt mun pitää kyllä tappaa oma äitini!" Siis sehän voi vaan juonitella vaan niitten teinejen kanssa ei aikuisten... - tit
Anjel kirjoitti:
Tais siinä kohtaa Camillan sydän jäätyä takasin kun sai tietää Kenistä ja Aamusta XD Camilla oli jotenkin hyvä näyttelijä mutta en jaksanut sen kiukkuilua kokoajan mutta mielummin mä jättäisin sen siihen juonittelee koska kuulemma nyt se Jenkki sisko ottaa sen juonittelija roolin salkkareissa. Camilla ilmeisesti ei tuu takaisin koska hän on jo sanonut kauan sitten että jättää Salkkarit ja sehän tossa lopussa kiersi Pihlaja kadun sillä helillä.
Sitä en voi käsittää miten se Annika voi muka alkaa juonittelee siinä sarjassa? "Apua mä haluun ismon nyt mun pitää kyllä tappaa oma äitini!" Siis sehän voi vaan juonitella vaan niitten teinejen kanssa ei aikuisten...Se helikopterilla poistuminen sarjasta oli samanlainen kuin Emmerdalessa (Chris Taten entinen vaimo lähti samoin)
- Irma
tit kirjoitti:
Se helikopterilla poistuminen sarjasta oli samanlainen kuin Emmerdalessa (Chris Taten entinen vaimo lähti samoin)
Camilla on [thai siis oli] tässä sarjassa
tyhmin hahmo,sillä koko henkilö on niin
petollinen [vaikkakin tällä kertaa petti Kenneth,ei Camsu..] ja muutenkin sellainen
kauhea juoniva,joka tuli taas selville näissä
häissä. Juoniva,juoniva. Siitä ei pääs mihinkään.
Muuten,oli aika hassun kuuloista toi sun "siinä" sanan toistamises joka lauseessa. x] - pikku-pottu89
Irma kirjoitti:
Camilla on [thai siis oli] tässä sarjassa
tyhmin hahmo,sillä koko henkilö on niin
petollinen [vaikkakin tällä kertaa petti Kenneth,ei Camsu..] ja muutenkin sellainen
kauhea juoniva,joka tuli taas selville näissä
häissä. Juoniva,juoniva. Siitä ei pääs mihinkään.
Muuten,oli aika hassun kuuloista toi sun "siinä" sanan toistamises joka lauseessa. x]Musta sä Irma oot aivan oikeessa!
Camilla on juoniva käärme!
Ei Salkkareissa oo ketään Camillan
kaltaista. Se aina onnistuu juonimaan
kaikkein katalimmat juonet.
Esim. se hää juoni oli tosi paha.
Camilla ei tainut ihan tässä kohdin tehdä
oikeaa ratkaisua,vai?
Tarkoitan nyt ratkaisua,että sanomalla nyt
papin edessä "En tahdo" ja hämmästyttää
koko hää porukan.
Harvinaisen dramaattiset häät,kuten oli silloin
aikoinaan Markuksen & Elinan häät. :'(
Huh,huh.
Säälin Kennethiä..
Mutta toisaalta Kenneth teki itse myös tosi
tyhmän virheen. Ilman sitä Camilla olisi sanonut
papin edessä "Tahdon"...
Äh,anteeksi tällaisen selittely..xD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895645
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113057Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv902976Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232654Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612049Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251996- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1161460- 1851328