LIIKENTEESSÄ

liikenne

Siinäpähän naishenkilö keskustassa aamulla kurvasi yllättäen taakseen katsomatta pyörällä tien yli suojatietä pitkin pyyhälsi. No et jäänyt ihan auton alle onneksi

16

1125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kjeh kjeh

      Kurwa!

      • Asian vierestä myös:

        Kerran Puolassa poliisi huusi kurwaa, ja luulin että edessä on kovin mutkainen tie.


    • autsauts

      Niinpä tapahtui myös iltapäivällä satakunnankadulla.Polkupyörällä kulkevien kannattaisi kerrata väistämissäännöt. Itse olin pyöräilijään nähden oikealta tuleva. Ehdin jarruttamaan, mutta jos joku ei ehdi, niin voi tehdä kipeää.

    • Vain yksi pää

      Kypärää tuntuu todella harva käyttävän. Harmillista.

      • Aja varovasti

        Tiedän ton naisen, sellanen blondattu lihavahko, yli kuuskymppinen nainen. Ylimielinen hymy naamalla ajelee suoraan autojen eteen. Kyllä sen vielä huonosti käy ku joku autoilija ei ehdikään jarruttaa ajoissa. Oon oppinu jo varoon kun sen nään, jarru pohjaan heti, koska eteen se tulee oli väistämisvelvollisuus tai ei.


      • Läheltä piti
        Aja varovasti kirjoitti:

        Tiedän ton naisen, sellanen blondattu lihavahko, yli kuuskymppinen nainen. Ylimielinen hymy naamalla ajelee suoraan autojen eteen. Kyllä sen vielä huonosti käy ku joku autoilija ei ehdikään jarruttaa ajoissa. Oon oppinu jo varoon kun sen nään, jarru pohjaan heti, koska eteen se tulee oli väistämisvelvollisuus tai ei.

        Oon nähnyt toissa kesänä kun puntilta päin tuli nainen pyörällä s-marketin risteykseen. Ajoi suoraan suojatielle auton eteen. Auto ehti jarruttaa ja takana tulevakin auto iski jarrrut pohjaan eikä onneksi ajanu edellä olevan perään. Mutta lähellä se oli. Ivallisempaa hymyä en muista kellään nähneeni kuin tällä naisella. Tais nauttia kun sai aikaan lähes kolarin. Ainakin tällä silminnäkijällä pomppasi sydän kurkkuun ja varmasti niillä autoilijoillakin.Mietin siinä, että silminnäkijänä kerron poliisikuulustelussa kuinka pyöräilijä näytti ajavan eteen ihan kuin tahallaan. Hymyili niin ylimielisesti, että minä menen nyt ja muut menee sitten jos uskaltavat. Autoilijolla pitää melkein olla silmät sivulla ja niskassakin ja kaasujalka tosi kevyt, sekä jarrut aina priima kunnossa, etteivät aja eteentulijoiden päälle. Varovainen pitää olla liikenteessä oli kulkupeli sitten omat jalat tai mikä hyvänsä. Aina on joukossa niitä jotka ei katso, ei varo, eikä noudata liikennesääntöjä.


    • Pimeä Vaasantie asem

      Kansallispuisto Seitseminen on aivan Parkanon keskustassa ???

    • jalankulkija

      Pyöräilijät Parkanossa ajavat vaikka jalankulkijan päälle takaapäin. Eivät älyä soittaa kelloa.
      Sitten kun asiasta huomauttaa, hyvä että eivät käy päälle.
      Nimimerkillä kokemusta omaava

    • Pimeydessä

      voi tapahtua vaikka mitä.

    • Pientareite levennys

      ja katuvaloja Vaasantielle.
      Kettumainen valtatie ajettavaksi.

    • HÄLVETIN PIMEÄ

      ja kapea Vaasantie.
      Edes asmaristeykseen asti katuvalot.

    • Synkkä ja kapea

      Pohjanmaanväylä.

    • kapea ja pimeä

      Apuva, jos joutuu Parkanon metsätaipaleille PIMEÄSSÄ. vt 3

      • Valopää

        Laita valot päälle!


      • liikenne1

        mitenkä tämä kommentti liittyy pyöräilyyn


    • synkkää

      ja pimeää
      kuin Seitsemisessä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1249
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      740
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      288
      704
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      656
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      638
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe