Mulla oli mun yhessä perheessä äiti,isä ja sitte semmonen taapero. No sitte ku se perhe oli muuttanu taloon nii sinne tuli käymään joku iha tavallinen naapuri (nainen). No se nainen oli sit kylässä jonku aikaa ja touhus aika paljon sen taaperon kanssa. sitte se otti sen taaperon syliin ja lähti kävelemmään kottiin. Sitte se taapero hävis siitä mun perheestä...! mistähän mahto johtua.. voiko ne naapurit jotenki kiintyä jonku lapsiin nii paljon että ne ottaa ne ittelle perheenjäseniks tai jottain?
Naapuri varastaa vauvan?
9
1339
Vastaukset
Aika paha juttu. Tuskin sitä takas saa. Se naapuri varmaan vaan otti sen syliin ja sitte sillä napsahti päässä että kotiin lähdön aika. Ja se jäi se taapero sen syliin. Pelin bugi varmaan.
Vai oletko varma että se ei ollut tämä sosiaalityöntekijä vai mikä se oli.- Zauh
ei ollu sossun täti, ei! Se oli joku tyyppi niistä valmiista perheistä,en nyt muista kuka
- Simssi
Zauh kirjoitti:
ei ollu sossun täti, ei! Se oli joku tyyppi niistä valmiista perheistä,en nyt muista kuka
kato siit perheest et onks se taapero siel. (siis sen perhees kuka sen taaperon varasti)
- *lumina*
Oon kuullu tommosesta kidnappausjutusta. En tiiä onko se bugi niinkö joku tässä ehdottiki, vai oisko se ihan pelin suunnittelijoiden tekemä juttu...
Onhan niitä lasten sieppaajia oikeessaki elämässä :)
Mutta kerrohan ilmestykö se lapsi siihen perheeseen, jonka emäntä sen nappas.- Zauh
Jep, siellä toisessa perheessä se lapsi näytti nyt olevan! xD Jännä juttu,ehkä se naapuri sitte kidnappas sen lapsen!
- *lumina*
Zauh kirjoitti:
Jep, siellä toisessa perheessä se lapsi näytti nyt olevan! xD Jännä juttu,ehkä se naapuri sitte kidnappas sen lapsen!
Ei niinku vähä hienoa!! Kävis mullekki noin!! :D
- ....
Et hoitanu sitä kunnolla laps raukkaa... ja sosiaalitantta haku sen ilomielin... mää tein vauvalle läpyrintin sitten se tantta meni sinne eikä päässy pois.... mutta sitte se vaan hävis ja tuli kaks tuhkauurnaa...
- Jadekettu
Mulla kävi ihan samalla lailla, erona vaan et kun menin tallennuksen jälkeen uudestaan ko. perheeseen (siis josta taapero "varastettiin") niin siellä se tällä kertaa köllötteli! Et se ei siirtyny uuteen kotiin.
Vähän ärsyttävää muutenkin, toi et naapurit käy nappaamassa vauvat/taaperot syliin etkä ite voi ottaa niitä pois syöttääkses tms...- *lumina*
Minun simiperheen lastenhoitaja otti taaperon syliin ja se reppana oli kuolemassa nälkään. Vanhemmat oli töissä. Se pöhölö mummu ei antanu sille ruokaa vaan laski sen sitte johonki nurkkaan, käänty jääkaapille päin ja otti sit sen muksun uudestaan syliin. Ja taas lapsi lattialle, jääkaapille...uudestaan ja uudestaan. Hullu ämmä.
Toihan oli tietenki joku bugi.... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.172494Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0162071876Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1021501Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu571487Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno491416Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas1971277- 941170
Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.1511085Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks17995Kaupunginjohtaja ja kehitysjohtaja erotettava !
Mokia tulee mokien perään. Nyt viimeksi tämä valtavaa mainehaittaa aiheuttanut päätös häätää Mikkeliläiset asukkaat pako136868