Tarkoitukseni on lähinnä jakaa tietoa ja herättää ajatuksia.
Suomelle
http://www.kuvajasana.fi/fi/tuotteet/?id=18&selProduct=3398&selGroup=27
Amerikalle ja Baabelille
12 todistetta: Onnettomuus kohtaa Amerikkaa, kun se kohtelee Israelia kaltoin.
http://www.nowtheendbegins.com/blog/?p=22211
Eliitti käyttää Nikola Teslan teknologiaa tuhoamiseen.
http://www.abbaswatchman.com/NEWS PROJECT BLUE BEAM.html
Minne menet Suomen Siion
26
198
Vastaukset
- Suomen Siion
Menen baariin.
Ole hyvä Grog. Vihellä mennessäsi :D
http://foodsober.rice.edu/wp-content/uploads/2012/06/BC_Sun_02_20_11pbm.jpg- -jarmo-
yurki1000js kirjoitti:
Ole hyvä Grog. Vihellä mennessäsi :D
http://foodsober.rice.edu/wp-content/uploads/2012/06/BC_Sun_02_20_11pbm.jpgAi et baariin... Ja arvaas kenen repliikki?
Heetkinen... nyt kyl näyttäs et on otettu meille kyl ihan liian paljon pohjii. Mee hei dallailee johonki Kallioon Vaasankadulle ton puoliks dokatun flindas kans. Äläkä mee Karhupuiston läpi jollet sit haluu dunkkuus joltai linjojen "taistolta" joka imuroi sit sun fyrkat kitusiis Porthanis.
Nikola Tesla
Teslan epäillään aiheuttaneen "kuolemansäteellään" Tunguskan (ydin)räjähdyksen vuonna 1908.
https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#q=tunguska
Nikola Tesla yhteisö
http://www.teslasociety.com/- 6+4
Sä kyllä nielet kakistelematta netin pahimmatkin hörhöilyt :)
- huhhuhhuuu
Onko olemassa mitään rajaa pas-kal-la johon te ette kajoaisi? Onko käsite todellisuudentaju edes tuttu?
huhhuhhuuu kirjoitti:
Onko olemassa mitään rajaa pas-kal-la johon te ette kajoaisi? Onko käsite todellisuudentaju edes tuttu?
Huh. Selitä.
- KTS (Ei kirj.)
Ja piti taas sotkea mukaan sitä israelpolitiikkaa. Oisitte paljon uskottavampia ilman sitä. Jumala ei nimittäin katso henkilöön.
yurki1000js kirjoitti:
KTS. Tiedät, että pelastus on juutalaisista.
Mitenkäs Jyrki määrittelee tiedon?
netpunk kirjoitti:
Mitenkäs Jyrki määrittelee tiedon?
Netpunk. Tieto on totuus. Kaikki muu on luuloa.
yurki1000js kirjoitti:
Netpunk. Tieto on totuus. Kaikki muu on luuloa.
Klassinen antiikin ajoilta periytyvä tiedon määritelmä kuuluu: "Tieto on perusteltu tosi uskomus".
Yliluonnolliset väittämät - erityisesti silloin kun ne perustellaan esim. raamatulla - eivät ole tieto, koska ne eivät täytää totuuden kriteereita: so. eivät ole todennattavissa. Ne ovat vain perusteltuja uksomuksia vailla totuutta.
Raamattu ei täytä totuudenkriteereita siten, että "Totuus tarkoittaa yleiskielessä tavallisesti sitä mikä on totta, vastaa todellisuutta, tosiasiaa."
Raamatunlauseet eivät vastaa todellisuutta, joten ne ovat epätosia.
Raamattu ei myöskään täytä totuuden vastaavuuskriteeriä, yhteensopivuuskriteeriä, deflatonistista totuuskriteeria eikä pragmaattista totuuskriteeriä:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Totuus
Lähes kaikki raamatussa esiintyvät lauseet ovat täten epätosia.
Ylläolevasta Jyrkin kommentista ja tässä esitetyistä tiedon ja totuuden kriteereistä, voidaan päätellä, että kaikki mitä Jyrki (ja monet alter egonsa) ovat ikinä kirjoittanut tänne on luuloa.netpunk kirjoitti:
Klassinen antiikin ajoilta periytyvä tiedon määritelmä kuuluu: "Tieto on perusteltu tosi uskomus".
Yliluonnolliset väittämät - erityisesti silloin kun ne perustellaan esim. raamatulla - eivät ole tieto, koska ne eivät täytää totuuden kriteereita: so. eivät ole todennattavissa. Ne ovat vain perusteltuja uksomuksia vailla totuutta.
Raamattu ei täytä totuudenkriteereita siten, että "Totuus tarkoittaa yleiskielessä tavallisesti sitä mikä on totta, vastaa todellisuutta, tosiasiaa."
Raamatunlauseet eivät vastaa todellisuutta, joten ne ovat epätosia.
Raamattu ei myöskään täytä totuuden vastaavuuskriteeriä, yhteensopivuuskriteeriä, deflatonistista totuuskriteeria eikä pragmaattista totuuskriteeriä:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Totuus
Lähes kaikki raamatussa esiintyvät lauseet ovat täten epätosia.
Ylläolevasta Jyrkin kommentista ja tässä esitetyistä tiedon ja totuuden kriteereistä, voidaan päätellä, että kaikki mitä Jyrki (ja monet alter egonsa) ovat ikinä kirjoittanut tänne on luuloa.Netpunk. Ellei Luojaa olisi, ei olisi mitään. Ellei Luojaa noteerata, jäljelle jää kakofonia.
yurki1000js kirjoitti:
Netpunk. Ellei Luojaa olisi, ei olisi mitään. Ellei Luojaa noteerata, jäljelle jää kakofonia.
kakofonia? Nyt repesin! Jyrki ja jahve eivät taida pitää atonaalisesta musiikista.
- KTS (Ei kirj.)
yurki1000js kirjoitti:
KTS. Tiedät, että pelastus on juutalaisista.
Pelastus tuli alkutekstin mukaan juutalaisista ulos (EK).
Eli siis kaikille erottelematta.
HYVÄ! netpunk kirjoitti:
kakofonia? Nyt repesin! Jyrki ja jahve eivät taida pitää atonaalisesta musiikista.
Netpunk. Sinä edistyt. Huumorintaju on merkki paremmasta:)
yurki1000js kirjoitti:
Netpunk. Sinä edistyt. Huumorintaju on merkki paremmasta:)
Ellei olisi Jumalaa , ei olisi absoluuttista totuutta. Ellei olisi Jumalaa/Luojaa, ei olisi mitään. Jokainen tietää, ettei olemattomuus luo mitään. Lohikäärme haluaa piilottaa totuuden. Se haluaa saada ihmisen uskomaan itseensä. Siksi "valistuneessa" maailmassa on paljon mielipiteistä johtuvia riitoja, jopa sotia. Ilman totuutta kaikki on suhteellista.
KTS (Ei kirj.) kirjoitti:
Pelastus tuli alkutekstin mukaan juutalaisista ulos (EK).
Eli siis kaikille erottelematta.
HYVÄ!
- Voi Voi
Ateisti ja islamistihan ne ovatkin parhaat tietotoimistot kristityille.
Ateismin fundamentti: "Ennen aikaa ei ollut mitään. Ennen aikaa ei ollut tilaa. Tilattomaan tilaan ilmestyi nuppineulanpää. Syytä emme tiedä. Sekin on ihme, että tilattomuuteen ilmestyy jotain, joka vie tilaa. Jokin juttu piti nuppineulanpäätä kasassa. Emme tiedä kuinka kauan pää pysyi kasassa, koska tuolloin ei ollut aikaa. Sitten, tietämättömän ajan kuluttua, juttu lakkasi pitämästä päätä kasassa ja pää alkoi levitä tilattomassa tilassa. Sitten, tuntemattoman ajan kuluttua, juttu alkoi kasata päätä. Nyt pää sekä leviää että kasautuu."
Jyrkiltä on jäänyt luonnontieteiden opsikelu väliin. Eivät kyllä nämä Jyrkin luulottelutkaan kestä edes teologista tarkastelua. No sehän on kovin tyypillistä helluntailaisille, eikä vain heille vaan kaikille jotka pitävät mielikuvitusystäviä todellisina
Jyrkin copy-paste linkit johtavat sivulle, jossa Jyrki ja Jarmo esittävät asioita jopa hullunkurisesti, koska heidän kapasiteettinsa ei riitä katsomaan ympärille ja seuraamaan mitä reaalimaailmassa tapahtuu. Mitä kaikkea hyvää uskonnottomat ovat saaneet aikaan; sekä kuinka uskonnottomat voivat nauttia maailmasta, maailmankaikkeudesta ilman jumalalliseen vaippaikään jämähtäneiden tietämättömyytta.
Jyrki sinä vaellat mooseksi kanssa vielä erämaassa, kun muut ovat jo käyneet kuussa.Tuo kreationistinen humbuugi ei ole edes tiedettä, vaan samaa toiveajattelua ja luulottelua mitä Jyrki pitää totena ja ollen täten täsyin vieraantunut reaalimaailmasta.
Luulosi ei tee luulostasi tietoa, vaikka kuinka postaat samoja klippejä viikosta toiseen, kuukaudesta toiseen, vuodesta toiseen.
Luulisi kognitiivisen dissonanssin olevan jo häiritevällä tasolla. Mutta siinä omassa pienessä maailmassanne, teiltä jää monet reaalimaailman milenkiintoiset asiat kokematta, koska kiellätte ne raamatun vastaisina.
Kuinka pitkälle olet valmis menemään (harha)luuloissasi? Kuolemaasi lähestyessä voit vain todeta - vi.tuik.si meni elämä ja toista ei tule.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821800
- 108997
- 94884
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19703- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m172534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä26511Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466
