Äänestetty on!

suomalainen

Kolme ääntä meidän perheestä tuli kokoomusehdokkaalle Helsingissä.
Vantaalla sukulaiset äänestivät kokoomusehdokasta myös, sieltä napsahti 8 ääntä.
Illalla jännitetään

15

397

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...äänestää...

...jo ties monennenko kerran ?

Olet kirjoittanut samansisältöisiä viestejä aikaisemminkin ?

Nyt tulivat vain nuo "sukulaiset" mukaan.

• Sotket johonkin muuhun

Kyllä sotket johonkin muuhun nyt. Ei se mitäään, hyvä että toisetkin äänestää.

• on?

Mitä ne Vantaan äänet Helsinkiin kuuluu tai päinvastoin?

• .......

Vantaa on kaupunki, Helsinki on kaupunki, molemmissa kaupungeissa asuu sukulaisia jotka äänestivät tämän puolueen ehdokkaita. Mitä oli jota et ymmärtänyt?

• vai?
        ....... kirjoitti:

Vantaa on kaupunki, Helsinki on kaupunki, molemmissa kaupungeissa asuu sukulaisia jotka äänestivät tämän puolueen ehdokkaita. Mitä oli jota et ymmärtänyt?

Taitaa olla väki aika sukurutsasta sitten.

• Lilli
        vai? kirjoitti:

Taitaa olla väki aika sukurutsasta sitten.

voi päätyä vain sivistymätön moukka, ja sellainen ei kuulu kokoomuslaiseen habitukseen.

• vaan
        Lilli kirjoitti:

voi päätyä vain sivistymätön moukka, ja sellainen ei kuulu kokoomuslaiseen habitukseen.

Uskokoon ken tahtoo.

• Wallu

En ota kantaa montako kertaa olet äänestänyt vai oletko ollenkaan.

Huomenna voisit kuitenkin mennä avustamaan Jaba 43:osta kun hän laittaa lipun puolitankoon.

• Asiaa tunteva

Niin kovasti näyttää nimimerkki "Wallu" hokevan omiaan pelkojaan täällä hänelle vierailla puoluesivuilla, että kovin näyttää nimimerkki pelkäävän omiensa, keskustalaisten puolesta.

Otan osaa. Pääkaupunkiseutu on porvarillinen, ja onneksemme sitä ei pääse tälläkään kertaa sotkemaan patavanhoilliset keskustalaiset epätaloudellisine ja epäoikeudenmukaisine jakopolitiikkoineen.

• Äänet

****Kaikki otsikossa

• Otsikossa kaikki (TM)

...

• K-lib

Kävin juuri kauppareissulla antamassa ääneni. Sen sai tarkan harkinnan jälkeen pätevimmäksi katsomani CITY-Keskustan edustaja.

Vaimo kävi jo aikaisemmin tyttäremme kanssa täyttämässä kansalaisvelvollisuutensa. Ei ole mitään tietoa ketä, tai mitä puoluetta hän äänesti.

Koska olen keskusta-aatteen omaksuttuani ymmärtänyt myös henkisen liberaalisuuden vapauttavan merkityksen, ei tulisi mieleenikään ruveta luennoimaan hänelle politiikasta ja valvoa hänen äänestyskäyttäymistään. -Kertokoon jos haluaa - itse en kysy. Meidän perheessä vallitsee vapaus.

• Toisia hermostuttaa

vertaa sitä kepun saitille aiemmin kirjoittamaasi.

= täysin keksimäsi juttu

• K-lib
        Toisia hermostuttaa kirjoitti:

vertaa sitä kepun saitille aiemmin kirjoittamaasi.

= täysin keksimäsi juttu

Miten niin heittää? Sanasta sanaan täysin paikkansa pitävä raportti meidän perheen äänestystapahtumasta. Meillä ei tosiaankaan ole tapana pitää mitään äksiisiä ennen äänestämään lähtöä. Poliittinen kanta on mielestäni täysin henkilökohtainen juttu.

Missä on se paljon mainostettu kokoomuslainen liberalismi? -Kuuluuko siihen tiukka perheen sisäinen äänestyskuri.

• äänestettiin

Jo 30v uskollisia puolueen kannattajia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      122
      5115
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      30
      3658
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2460
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1578
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1560
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1504
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      23
      1391
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1292
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1198
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1117
    Aihe