10 tähden jätän hävittämättä

Mitä mieltä olet?

Mikä on se ajan henki?
Millaisena näet Suomen tulevaisuuden?
Miksi Herra varoittaa, että kääntykää pahoilta teiltänne ja tehkää parannus synneistänne?
Mitä Sodoma ja Gomorra sinulle kertovat?
jne,jne..

Niin Herra sanoi: "Valitushuuto Sodoman ja Gomorran tähden on suuri, ja heidän syntinsä ovat ylen raskaat.
Sentähden minä menen alas katsomaan, ovatko he todella tehneet kaiken sen, josta huuto on minun eteeni tullut, vai eivätkö; minä tahdon sen tietää."
Ja miehet kääntyivät sieltä ja kulkivat Sodomaan päin, mutta Aabraham jäi vielä seisomaan Herran eteen.
Ja Aabraham lähestyi häntä ja sanoi: "Aiotko siis hukuttaa vanhurskaan yhdessä jumalattoman kanssa?
Entä jos kaupungissa on viisikymmentä vanhurskasta; aiotko hukuttaa heidät etkä säästä paikkaa siellä olevain viidenkymmenen vanhurskaan tähden?
Pois se, että sinä näin tekisit: surmaisit vanhurskaan yhdessä jumalattoman kanssa, niin että vanhurskaan kävisi samoin kuin jumalattoman! Pois se sinusta! Eikö kaiken maan tuomari tekisi oikeutta?"
Ja Herra sanoi: "Jos löydän Sodoman kaupungista viisikymmentä vanhurskasta, niin minä heidän tähtensä säästän koko paikan."
Aabraham vastasi ja sanoi: "Katso, olen rohjennut puhua Herralleni, vaikka olen tomu ja tuhka.
Entä jos viidestäkymmenestä vanhurskaasta puuttuu viisi; hävitätkö viiden tähden koko kaupungin?" Hän sanoi: "En hävitä, jos löydän sieltä neljäkymmentä viisi."
Ja hän puhui vielä hänelle sanoen: "Entä jos siellä on neljäkymmentä?" Hän Aabraham sanoi: "Älköön Herrani vihastuko, että vielä puhun. Entä jos siellä on kolmekymmentä?" Hän vastasi: "En tee sitä, jos löydän sieltä kolmekymmentä."
Mutta hän sanoi: "Katso, minä olen rohjennut puhua Herralleni. Entä jos siellä on kaksikymmentä?" Hän vastasi: "Niiden kahdenkymmenen tähden jätän hävittämättä."
Ja hän sanoi: "Älköön Herrani vihastuko, että puhun vielä tämän ainoan kerran. Entä jos siellä on kymmenen?" Hän vastasi: "Niiden kymmenen tähden jätän hävittämättä."
Ja Herra lähti pois, senjälkeen kuin hän oli lakannut puhumasta Aabrahamin kanssa, ja Aabraham palasi kotiinsa.

27

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Käsitykseni on se !

      Että Herra on jo sinetöinyt kansamme kohtalon !

      Mutta yksilöillä on vielä mahdollisuus tehdä tuota parannusta !

      Siis sain jo kohta 10v sitten Hes 34 luvun ja ymmärsin sen tarkoittavan Suomen ja Suomen seurakuntien tilannetta, eikä se ole hyvä todistus todellakaan !

      Tuon lisäksi sain Herralta seuraavan Sanan kohdan:

      Jer. 7:16 Mutta sinä älä rukoile tämän kansan puolesta, älä kohota heidän puolestaan huutoa ja rukousta äläkä niillä minua ahdista; sillä en minä sinua kuule.

      Jer. 11:14 Mutta sinä älä rukoile tämän kansan puolesta, älä kohota heidän puolestaan huutoa ja rukousta, sillä en minä kuule, kun he minua avuksi huutavat onnettomuutensa tähden.

      Jer. 14:11 Ja Herra sanoi minulle: "Älä rukoile tämän kansan puolesta, sen hyväksi.

      Tämä oli vakava sanoma ja minun oli se vaikeaa niellä, vaikka tiesin sen olevan Herralta !

      Mutta yksilöiden puolesta on lupa rukoilla siis, mutta ei kansan !

      Toinen Sanan kohta jonka sain ja joka järkytti oli seuraava:

      Ps. 91:7 Vaikka tuhat kaatuisi sinun sivultasi, kymmenen tuhatta oikealta puoleltasi, ei se sinuun satu.
      8 Sinun silmäsi saavat vain katsella ja nähdä, kuinka jumalattomille kostetaan. -
      9 Sillä: "Sinä, Herra, olet minun turvani". -Korkeimman olet sinä ottanut suojaksesi.
      10 Ei kohtaa sinua onnettomuus, eikä vitsaus lähesty sinun majaasi.
      11 Sillä hän antaa enkeleilleen sinusta käskyn varjella sinua kaikilla teilläsi.

      Siis vaikka Herra siis lupasi minusta huolen pitää, niin miten nuo muut ! :(

      Siksi en ole lopettanut kehoittamasta ja varoittamasta, vaikka minua ja sanojani on paljon vastustettu, sillä en haluaisi kenenkään joutuvan kadotukseen !

      Eikä minun ole lupa olla hiljaa, jos Herra kehoittaa jotakin sanomaan, mutten olen vastuussa itse, eli vakava paikka ja aika on nyt !

      Hesekiel 3
      17 "Ihmislapsi, minä olen asettanut sinut Israelin heimolle vartijaksi. Kun kuulet sanan minun suustani, on sinun varoitettava heitä minun puolestani.
      18 Jos minä sanon jumalattomalle: sinun on kuolemalla kuoltava, mutta sinä et häntä varoita etkä puhu varoittaaksesi jumalatonta hänen jumalattomasta tiestänsä, että pelastaisit hänen henkensä, niin jumalaton kuolee synnissänsä, mutta hänen verensä minä vaadin sinun kädestäsi.
      19 Mutta jos sinä varoitat jumalatonta ja hän ei käänny jumalattomuudestansa eikä jumalattomalta tieltänsä, niin hän kuolee synnissänsä, mutta sinä olet sielusi pelastanut.
      20 Ja jos vanhurskas kääntyy pois vanhurskaudestansa ja tekee vääryyttä ja minä panen kompastuksen hänen eteensä, niin hän kuolee-kun et sinä häntä varoittanut, niin hän synnissänsä kuolee, ja vanhurskautta, jota hän oli harjoittanut, ei muisteta-mutta hänen verensä minä vaadin sinun kädestäsi.
      21 Mutta jos sinä vanhurskasta varoitat, ettei vanhurskas tekisi syntiä, ja hän ei tee syntiä, niin hän totisesti saa elää, koska otti varoituksesta vaarin, ja sinä olet sielusi pelastanut."

      • jos he katuvat

        " Mutta yksilöiden puolesta on lupa rukoilla siis, mutta ei kansan !"
        Kansa koostuu yksilöistä.
        JOONA 4
        11. Enkö siis minä armahtaisi Niiniveä, sitä suurta kaupunkia, jossa on enemmän kuin sata kaksikymmentä tuhatta ihmistä, jotka eivät vielä tiedä,

        kumpi käsi on oikea, kumpi vasen, niin myös paljon eläimiä?"


      • minäuskon

        " Mutta yksilöiden puolesta on lupa rukoilla siis, mutta ei kansan !"

        Just joo, kansa koostuu YKSILÖISTÄ.
        Ja, jos Jumala armahti Niiniveä tuota suurta kaupunkia, niin miksi hän ei ARMAHTAISI SUOMEA ja muitakin kansoja, kun vain uskovat rukoilevat. Ja kyllä Jumala tietää missä ajassa me elämme, Jeesuksen tulo on lähellä !
        Ja siksi saa tana ei halua, että hänen töitään häiritään, kun sen aika on käymässä vähiin.
        JEREMIA 33
        Huuda minua avuksesi, niin minä vastaan sinulle ja ilmoitan sinulle suuria ja salattuja asioita, joita sinä et tiedä.

        Surullisinta on vain se, että eri kirkkoihin kuuluvat uskovat, kiistelevät joutavanpäiväisistä asioista. Ja niin saa tana haluaa heidän tekevänkin, että he eivät voisi yhtyä rukoukseen tämän maan ja kansan puolesta.
        PSALMIT 14
        Eivätkö he mitään käsitä, kaikki nuo väärintekijät, jotka saavat leipänsä syömällä minun kansaani eivätkä avuksensa huuda Herraa?


    • Herra armahda

      Kiitos viestistäsi. Ymmärrän asiat samalla tavalla. Siksi laitoin aloituksen herättelemään nukkuvia. Moni edes tiedä aloituksen tekstiä raamatullisksi. Kirjoituksesi oli kuin suoraan jatkoa sille.

    • MyllerlyksenKeskellä

      Missä on rauhasi kun ympärillä kuohuu? Miten erotat vääristellyn evankeliumin terveestä Kristuksen opista?

      Pillerit eivät anna syntejä anteeksi, eikä sitä rauhaa jonka saa lahjana Jumalalta. Room.5:1."Koska me siis olemme uskosta vanhurskaiksi tulleet, niin meillä on rauha Jumalan kanssa meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta, 2. jonka kautta myös olemme uskossa saaneet pääsyn tähän armoon, jossa me nyt olemme, ja meidän kerskauksemme on Jumalan kirkkauden toivo..."

      On tärkeää lukea henkilökohtaisesti Raamattua, niin tietää mitä on kirjoitettu. Ja huomaa --- erittäin tarkeää mitä on kirjoitettu tekstin asiayhteydessä. Asiayhteydestään irtirevityt lauseet voivat johtaa harhaan.. Mutta on myös tarpeen ojentautua Raamatun ilmoituksen mukaan ,eikä vain jättää pelkäski lukemiseksi. Kun tunnet Kristuksen hyvin, "haistat pahan jo kaukaa. " .Raamatun ilmoituksen mukaan kristityn rauha lisääntyy Kristuksen tuntemuksen kautta.Tässä maailman ajassa kaiken sekavuuden keskellä on tarpeellista olla rauha joka ei järky ulkoisten asioiden myllerlyksessä. 2.Piet.1:2."..Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta..."


      Matt.24: 11.".. Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta..."
      1.Joh.4:1."..Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan..."
      2.Piet.2:1."..Mutta myös valheprofeettoja oli kansan seassa, niinkuin teidänkin keskuudessanne on oleva valheenopettajia, jotka salaa kuljettavat sisään turmiollisia harhaoppeja, kieltävätpä Herrankin, joka on heidät ostanut, ja tuottavat itselleen äkillisen perikadon. 2. Ja moni on seuraava heidän irstauksiaan, ja heidän tähtensä totuuden tie tulee häväistyksi; 3. ja ahneudessaan he valheellisilla sanoilla kiskovat teistä hyötyä; mutta jo ammoisista ajoista heidän tuomionsa valvoo, eikä heidän perikatonsa torku..."



      Lainaus:http://www.patmos.fi/blogi/kirjoitukset/581/henkiparantajien_esiinmarssi_-_meediot_olohuoneessamme

      "..Henkiparantajien esiinmarssi - Meediot olohuoneessamme

      Oletko, kristitty lähimmäinen tietoinen, että televisioon on tänä kesänä ilmestynyt ilmaiskanaville ohjelma, jossa ennustajat tarjoavat palveluksiaan? Ohjelman otsikko on ”ennustaja- tv”.................
      Lisäksi ilmaiskanavilta löytyy noitapiiri, ........Missä ihmeessä kristilliset vaikuttajat piileskelevät? Vai onko aihe niin arka, ettei siihen haluta ottaa kantaa? Saatetaan pelätä syyllisyyttä suvaitsemattomuuteen.
      Seurakuntalainen, oletko oman kirkkosi saarnatuolista kuullut mitään asiaan liittyvää?".......................Rakenna kotonasi alttari, rakenna myös seurakuntaasi alttari ja nosta pyhät kädet Jumalan puoleen ystäviesi kanssa.
      Kerro tästä muille uskoville ja vedä heidät mukaan rukousrintamaan................."

    • Surettaa

      Niin ja hellaripalstalta löytyykin pelkän pahan saastan levityskone.

      • vie.paskasi.pellolle

        Sinun osaltasi. KYLLÄ !


    • Tiedätkö?

      Aloitukseen viitaten. Monenko uskovan tähden Herra säästää Suomen?

    • Epäilenkö?

      Löytäneekö Hän uskoa maanpäältä?

      • minäuskon

        Kyllä sitä vielä löytyy. Ja Jeesus EI ole VIELÄ TULLUT.Voisit käytttää R-jaetta sen asiayhteydessään!
        Evankeliumi Luukkaan mukaan 18
        Ja hän puhui heille vertauksen siitä, että heidän tuli a i n a r u k o i l l a eikä väsyä. 2. ... Kuitenkin, kun Ihmisen Poika t u l e e, löytäneekö hän uskoa maan päältä?"
        2. Hän sanoi: "Eräässä kaupungissa oli tuomari, joka ei peljännyt Jumalaa eikä hävennyt ihmisiä.
        3. Ja siinä kaupungissa oli leskivaimo, joka vähän väliä tuli hänen luoksensa ja sanoi: 'Auta minut oikeuteeni riitapuoltani vastaan'.
        6. Niin Herra sanoi: "Kuulkaa, mitä tuo väärä tuomari sanoo!

        7. Eikö sitten Jumala toimittaisi oikeutta valituillensa,

        jotka häntä yötä päivää avuksi huutavat, ja viivyttäisikö hän heiltä apuansa?

        8. Minä sanon teille: hän toimittaa heille oikeuden pian.


    • Kuinka monta`?

      Entä tältä palstalta?

    • 290637

      Haluatko, että Suomi hävitetään?

      • Tuskin kukaan sella

        Tuskin kukaan järjissään oleva sellaista haluaa !

        Mutta Suomessa on ollut hyvät ajat, ja kansa on vain loitonnut Jumalasta, ja seurakunnissakin toimitaan miten sattuu ja uskovat ovat paatuneet ja maallistuneet, eli kun porkkana ei kelvannut, on käsittääkseni keppiä tulossa, sillä Suomi on ollut syystä tai toisesta Jumalan silmäterä, ja jota Jumala Rakastaa, sitä Hän myös kurittaa, mutta siis sen omaksi parhaakseen, sillä Jumala ei halua koko porukan joutuvan kadotukseen !

        Ja se mitä Herralta siis itse olen saanut kertoo minulle sen, että jotain kuritusta on tulossa, mutta mitä, sitä Herra ei ole kertonut !

        Noita Venäjä profetioita ovat monet "profeetat" kopioneet, mutta mitä lopulta tapahtuu ja miten meitä kuritetaan, sitä en minä ole saanut Herralta itse, joten en ota kantaa siihen !


    • Mitä on puhunut

      Valtaako Venäjä Suomen? Onko Herra puhunut hellaraille?

    • Härskisti vaan

      Valtaa Venäjä Suomen, kuten esim. Krimin ja osan Ukrainaakin.

    • Rukoillen

      >>>>>>>>>>>>>>Siis sain jo kohta 10v sitten Hes 34 luvun ja ymmärsin sen tarkoittavan Suomen ja Suomen seurakuntien tilannetta, eikä se ole hyvä todistus todellakaan !
      Tuon lisäksi sain Herralta seuraavan Sanan kohdan:

      Jer. 7:16 Mutta sinä älä rukoile tämän kansan puolesta, älä kohota heidän puolestaan huutoa ja rukousta äläkä niillä minua ahdista; sillä en minä sinua kuule.

      Jer. 11:14 Mutta sinä älä rukoile tämän kansan puolesta, älä kohota heidän puolestaan huutoa ja rukousta, sillä en minä kuule, kun he minua avuksi huutavat onnettomuutensa tähden.

      Jer. 14:11 Ja Herra sanoi minulle: "Älä rukoile tämän kansan puolesta, sen hyväksi

      • Historian kirjako ?

        Historian kirjako Raamaattu sinulle on "Rukoillen" ?

        Jumala puhuu Sanan kautta ja kertoo Raamatun kertomuksien kautta ainakin minulle Hengen aavaaman Sanan kautta, minusta itsestäni ja maastani ja kansastani !

        Mutta jos Raamattu ei olekaan siis Hengellinen, vaan vain kirja muiden jokuossa, niin minä olen pahasti eksyksissä !

        Raamatussa sanotaan:

        1. Kor. 2:13 ja siitä me myös puhumme, emme inhimillisen viisauden opettamilla sanoilla, vaan Hengen opettamilla, selittäen hengelliset hengellisesti.

        Otan esimerkin, Jobin kirja on ollut minulle Tielläni kuin vertaistuki kertomus, ja sen kautta Herra on kertonut omasta tilanteestani, ja Herra on siten Sanansa kautta ollut kulkemassa vierelläni tämän "Jobin Tien" !

        Siis Sana kun aukeaa uskovalle henk. koht. Pyhän Hengen sitä avatessa on Elävää Sanaa, eikä kuollutta kirjainta, kuten sinä näytät luulevan sen olevan !


    • Se on niin ja..

      Aammen.

    • Mitä tapahtuu tämän kansan kohdalla:
      - rahasta on tullut Jumala (rahan temppeleihin on kerättävä köyhiltäkin uhrilahjoja)
      - rakkaudesta on tullut Jumala (kaikki tiedotusvälineet kertovat, että rakkaus on pyhä, ei sitä saa kukaan estää eikä edes moittia, olkoon rakastavaiset ketä hyvänsä, olkoot he naimisissa tai ei, aviorikokset yleistyvät)
      - köyhien elämä kurjistetaan yhä lisää (vuokrilla ei ole rajaa, tukia leikataan, työtä ei ole - yhä enemmän ihmisiä on leipäjonoissa)
      . Jeesukseen uskovien pilkka saa yhä suurempia mittasuhteita
      - moraali on kadonnut, yhä useampi on valmis kaikenlaiseen vilppiin ja epärehellisyyteen ja moraalittomuuteen
      - rikkaiden etuja ajetaan yhä häikäilemättömämmin
      - Jumalan sana on jo vesitetty (sitä pidetään ihmisten sanana)
      - syntymättömät lapset surmataan ja vanhuksille ajetaan jo samaa (itsemurhan auttaminen)
      - huumeiden vapauttamista ajetaan voimakkaasti
      - valtapuolueet haluavat hävittää nuo köyhien puolueet
      - aika monenlainen arvostelu on jo valtamedioissa kielletty
      - lapset ja nuoret ajetaan syrjäytymiskierteeseen
      - mielenterveysongelmaiset ja sairaat ovat yhä pahemmassa pinteessä
      - päättäjät puhuvat tietoisesti valheita harhauttaakseen ihmiset
      - jne

      Monissa seurakunnissa rukouskokoukset on lopetettu, miksi? 'ne eivät toimi' oli eräs vastaus
      Monissa seurakunnissa on siirrytty viihdyttämään ihmisiä - kokousten pitää olla viihdyttäviä
      Armolahjoille ei anneta enää tilaa
      Lukemattomat eksyttävät opit valtaavat hengellisiä foorumeita

      Pahaltahan tämä näyttää, todella pahalta. Miten Jeesus synnyttää palavia seurakuntia tähän aikaan? Tuomioidenkaan tullessa herätystä ei synny, koska ei ole rakastavia koteja, joihin uudet uskovat voisivat tulla.

      Mistä saamme niin paljon uskollisia rukoilijoita, että voimme muuttaa Suomen suunnan, sillä tämä suunta on 'kirouksen' suunta`?

    • Pedofiilit

      Rahanahneet huijarit ym. vilpilliset narsistit, ovat vallanneet etrurivin paikat seurakunnassa. Lampaat, ovat vain maksajan roolissa.

    • ValintaJaVastuu

      "ilman Kristusta" oleva ihminen on " ilman toivoa ja ilman Jumalaa maailmassa." Oli sitten Suomalainen tai jonkun muun valtion kansalainen.

      Jokaisella Kristuksen seuraajalla on vastuu valvoa omaa tilaansa, uskoaa oleminen ei ole mikään automaatti, vaan Elämä Kristuksessa.

      1.Joh.5:11. "Ja tämä on se todistus: Jumala on antanut meille iankaikkisen elämän, ja tämä elämä on hänen Pojassansa. 12. Jolla Poika on, sillä on elämä; jolla Jumalan Poikaa ei ole, sillä ei ole elämää..."

      Room.6:16." Ettekö tiedä, että kenen palvelijoiksi, ketä tottelemaan, te antaudutte, sen palvelijoita te olette, jota te tottelette, joko synnin palvelijoita, kuolemaksi, tahi kuuliaisuuden, vanhurskaudeksi? .."

      Ilman Kristusta oleva ihminen on Jumalan vihan alaisena . Tähän toivottomaan tilaan on olemassa Jumaln tarjoama pelastus.

      Joh.3:36. "Joka uskoo Poikaan, sillä on iankaikkinen elämä; mutta joka ei ole kuuliainen Pojalle, se ei ole elämää näkevä, vaan Jumalan viha pysyy hänen päällänsä.".."

      Room.5:1."Koska me siis olemme uskosta vanhurskaiksi tulleet, niin meillä on rauha Jumalan kanssa meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta, 2. jonka kautta myös olemme uskossa saaneet pääsyn tähän armoon, jossa me nyt olemme, ja meidän kerskauksemme on Jumalan kirkkauden toivo..."

    • .miksi

      Kylvätte epätoivoa kun pitäisi kannustaa,

    • Kannusta parannusta

      Tehkää parannus, rukoilkaa Herraa, niin ei ole epätoivoa.

    • Voi voi

      Eikö ole kivaa?

    • Uskomme Jeesusta

      Minä olen tie, totuus ja elämä.

    • odotanvainJeesusta

      Ajan henki on yleinen Jumalasta luopumisen ilmiö. laittomuus valtaa eduskuntaa, hyväksytään Raamatun vastaisia lakeja ja säädöksiä, vaikka perustuslaki on laadittu Raamattua kunnioittaen, sille ei enää annteta arvoa ja moraalittomuus kalvaa eduskntaa kaikilla osin. Yleinen moraalittomuus ja uskovien pilkkaaminen on ja smoin syrjintä on jo alkanut, islam-peto kaivaa kristinuskon perustusta kuin iilimato. Seurakunnat on ajanhengen syövyttämiä, kaikki hyväksytään, Pyhä Henki on kaikonnut ja inhimmillen ajattelu ja järjen päätelmät on sivuuttanut Herran Hengen. Mitään ei enää pidetä pyhänä, yleinen maailallisuus on ahajn henki, jumalttomuus rehottaa, kirkko on hyvännyt suoran Raamatun opettaman tien ja lähtenyt omille mutkaisille teilleen luovimaan maailman kanssa, valheellisen tasaarvon nimissä, opettaen omia oppejaan piispat ja papit kieltää, jopa Kristuksen. Mutta oikeasti uudestisyntyneet Jumalan lapset saavat nostaa päänsä, medän vapautuksemme on lähellä, oven edessä. JEESUS TULEE !!!!!!

      • Arkimukaan

        >>>>>>>>>>Mutta oikeasti uudestisyntyneet Jumalan lapset saavat nostaa päänsä, medän vapautuksemme on lähellä, oven edessä. JEESUS TULEE !!!!!!<<<<<<<<<<<

        Istutko kiikkustuolissa valittamassa ajan pahutta, vai onko todellinen hätä lähimmäisestä,?Se hätä nimittäin laittaa tekemäänkin jotain.

        Jaak.2:12." Puhukaa niin ja tehkää niin kuin ne, jotka vapauden laki on tuomitseva. 13. Sillä tuomio on laupeudeton sille, joka ei ole laupeutta tehnyt; laupeudelle tuomio koituu kerskaukseksi.

        14. Mitä hyötyä, veljeni, siitä on, jos joku sanoo itsellään olevan uskon, mutta hänellä ei ole tekoja? Ei kaiketi usko voi häntä pelastaa? 15. Jos veli tai sisar on alaston ja jokapäiväistä ravintoa vailla 16. ja joku teistä sanoo heille: "Menkää rauhassa, lämmitelkää ja ravitkaa itsenne", mutta ette anna heille ruumiin tarpeita, niin mitä hyötyä siitä on? 17. Samoin uskokin, jos sillä ei ole tekoja, on itsessään kuollut. 18. Joku ehkä sanoo: "Sinulla on usko, ja minulla on teot"; näytä sinä minulle uskosi ilman tekoja, niin minä teoistani näytän sinulle uskon. 19. Sinä uskot, että Jumala on yksi. Siinä teet oikein; riivaajatkin sen uskovat ja vapisevat.

        20. Mutta tahdotko tietää, sinä turha ihminen, että usko ilman tekoja on voimaton? 21. Eikö Aabraham, meidän isämme, tullut vanhurskaaksi teoista, kun vei poikansa Iisakin uhrialttarille? 22. Sinä näet, että usko vaikutti hänen tekojensa mukana, ja teoista usko tuli täydelliseksi; 23. ja niin toteutui Raamatun sana: "Aabraham uskoi Jumalaa, ja se luettiin hänelle vanhurskaudeksi", ja häntä sanottiin Jumalan ystäväksi. 24. Te näette, että ihminen tulee vanhurskaaksi teoista eikä ainoastaan uskosta..."


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1407
    2. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1131
    3. 37
      812
    4. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      796
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      157
      765
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      752
    7. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      48
      722
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      695
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      679
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      632
    Aihe