No niin, leikitään taas, etten tapani mukaan tiedä mistään mitään, enkä osaa lukea englannin kielisiä sivustoja.
Muutamassa viestissä on mainittu sanat 'illuminati' ja 'uusi maailmanjärjestys'. Selittääkääpä taas kerran umpijuntille mistä noissa asioissa kyse ja miksi moisia on olemassa. Kuka hyötyy näistä ja miten.
Tällä hetkellä olen taipuvainen uskomaan, että molemmat lienevät lähinnä hysteriaa potevien ihmisten mielikuvituksen tuotetta. Korjatkaa jos olen väärässä.
Rasismiin tämä liittynee siten, että maahanmuuttoa tunnutaan vastustavan usein juuri periaatteella, että kyseessä on 'illuminatin' juoni jne.
Illusionaatioko
2
198
Vastaukset
- Catilina
... kysyä tuolta salaliittoteorioitten puolelta :)
Kyseessä on kuitenkin eräs länsimaiseen sivistykseen ja historiaan liittyvä saaga, jossa on osa totuutta ja osa leikkiä ja mielikuvitusta, vaihtelevissa määrin. Ketkä ovat roistoja ja ketkä sankareita, voi itse valita. Tarinaa voi myös keksiä itse sitä mukaa kun se etenee. Se on vähän kuin Lovecraftin maailma, joka on varsin vapaasti muokattavissa, kunhan tietyistä peruselementeistä pidetään kiinni.
Historiallisia faktoja, jotka pitävät tarinaa kasassa ja muodostavat sen pohjan, ovat mm. Temppeliherrat ja heidän nousunsa ja tuhonsa, Graalin malja, kataarit, Baierin Illuminatit ja lähes kaikki muutkin salaseurat, tai sellaisiksi luettavat.
Vanhan esoteerisen mystiikan, Kabbalan, gnostilaisuuden, teosofian ym. ym. tunteminen on eduksi ja tarinan mestarille jo välttämätöntä.- Kurre
Jahah, no kysynpä sieltäkin, mutta tämän palstan lukijat varmaankin osaavat kertoa miksi rasismin vastustajia joskus syytetään illuminatin kätyreiksi.
Jännä juttu on sekin, että ymmäärtääkseni natseja ja muslimeja yhdistää juutalaisvastaisuus. Onko äärimmillään vedettävävissä johtopäätös, että natsit itseasiassa hyväksyvät arabiterrorismin kuten WTC iskun...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925931
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262790Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252046Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125950- 48754