Miten taivaassa?

ölkujhgvfcdxdsa

Ollaanko siellä yhdessä perheiden kanssa? Entä jos vaikka aviopuoliso kuolee ja ottaa uuden, kumman kanssa sinä olet taivaassa?

75

262

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikös muuten tuota taivaallista vaimojuttua käsitellä UT:ssakin, aivanpa asiantuntijalta eli Jeesukselta asia tivataan?

      • Jyri

        Kekkuli on oikeassa, Jeesus sanoi selvästi ettei taivassa olla naimisissa.


    • kjhgfdsasdfghjkl

      Taivaaseen menee vain ihmisistä 144 000 tuhatta.

      Tämä ilmenee selvästi Raamatusta

      • älä puhu luulojasi

        1.Johanneksen kirje:
        3:2 Rakkaani, nyt me olemme Jumalan lapsia, eikä ole vielä käynyt ilmi, mitä meistä tulee. Me tiedämme tulevamme hänen kaltaisikseen, kun hän ilmestyy, sillä me saamme nähdä hänet sellaisena, kuin hän on.


      • "Taivaaseen menee vain ihmisistä 144 000 tuhatta.

        Tämä ilmenee selvästi Raamatusta"

        Raamatusta ilmenee, että taivaaseen menee lukematon joukko ihmisiä:

        Johanneksen ilmestys 7:9 Tämän jälkeen näin suuren kansanjoukon, niin suuren, ettei kukaan kyennyt sitä laskemaan. Siinä oli ihmisiä kaikista maista, kaikista kansoista ja heimoista, ja he puhuivat kaikkia kieliä. He seisoivat valtaistuimen ja Karitsan edessä yllään valkeat vaatteet ja kädessään palmunoksa.


      • sanan kuulia
        moloch_horridus kirjoitti:

        "Taivaaseen menee vain ihmisistä 144 000 tuhatta.

        Tämä ilmenee selvästi Raamatusta"

        Raamatusta ilmenee, että taivaaseen menee lukematon joukko ihmisiä:

        Johanneksen ilmestys 7:9 Tämän jälkeen näin suuren kansanjoukon, niin suuren, ettei kukaan kyennyt sitä laskemaan. Siinä oli ihmisiä kaikista maista, kaikista kansoista ja heimoista, ja he puhuivat kaikkia kieliä. He seisoivat valtaistuimen ja Karitsan edessä yllään valkeat vaatteet ja kädessään palmunoksa.

        Onnittelen!
        Yksi tärkeimmistä tiedoista!
        Ei Raamattu missään sano että taivaaseen pääsee vain oikeasa olioita.


      • >Taivaaseen menee vain ihmisistä 144 000 tuhatta.

        Siis 144 miljoonaa. Se on aika paljon.


      • moloch_horridus kirjoitti:

        "Taivaaseen menee vain ihmisistä 144 000 tuhatta.

        Tämä ilmenee selvästi Raamatusta"

        Raamatusta ilmenee, että taivaaseen menee lukematon joukko ihmisiä:

        Johanneksen ilmestys 7:9 Tämän jälkeen näin suuren kansanjoukon, niin suuren, ettei kukaan kyennyt sitä laskemaan. Siinä oli ihmisiä kaikista maista, kaikista kansoista ja heimoista, ja he puhuivat kaikkia kieliä. He seisoivat valtaistuimen ja Karitsan edessä yllään valkeat vaatteet ja kädessään palmunoksa.

        Puhutaankohan tuossa varmasti Taivaasta. Valtaistuin löytyy jo Ruotsistakin ja karitsoja vielä paljon lähempää.


      • Heh heh
        moloch_horridus kirjoitti:

        "Taivaaseen menee vain ihmisistä 144 000 tuhatta.

        Tämä ilmenee selvästi Raamatusta"

        Raamatusta ilmenee, että taivaaseen menee lukematon joukko ihmisiä:

        Johanneksen ilmestys 7:9 Tämän jälkeen näin suuren kansanjoukon, niin suuren, ettei kukaan kyennyt sitä laskemaan. Siinä oli ihmisiä kaikista maista, kaikista kansoista ja heimoista, ja he puhuivat kaikkia kieliä. He seisoivat valtaistuimen ja Karitsan edessä yllään valkeat vaatteet ja kädessään palmunoksa.

        Heh heh, Molocin taivassa kasvaa siis palmujakin.


      • Jyri

        Uusi laulu Siionin vuorella




        kjhgfds.....tarkoittaa tätä Ilm 14 lukua jossa tuo lukumäärä mainitaan.


        Ja tämä taas osoittaa sen että uusi maa on uudistettu maa jossa ihmiset asuvat Jumalan hallitessa.
        Minä näin uuden taivaan ja uuden maan. Ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa olivat kadonneet, eikä merta ollut enää. [Jes. 65:17, Jes. 66:22; 2. Piet. 3:13]
        2 Näin, kuinka pyhä kaupunki, uusi Jerusalem, laskeutui taivaasta Jumalan luota juhla- asuisena, niin kuin morsian, joka on kaunistettu sulhasta varten. [Jes. 52:1; Gal. 4:26; Hepr. 12:22; Ilm. 3:12 | 2. Kor. 11:2; Ilm. 19:7]
        3 Ja minä kuulin valtaistuimen luota voimakkaan äänen, joka sanoi: "Katso, Jumalan asuinsija ihmisten keskellä! Hän asuu heidän luonaan, ja heistä tulee hänen kansansa. Jumala itse on heidän luonaan, [3. Moos. 26:11,12; Hes. 37:27; Sak. 2:14; Joh. 1:14; Ilm. 7:15]
        4 ja hän pyyhkii heidän silmistään joka ainoan kyyneleen. Kuolemaa ei enää ole, ei murhetta, valitusta eikä vaivaa, sillä kaikki entinen on kadonnut." [Jes. 25:8; Ilm. 7:17]
        5 Valtaistuimella istuva lausui: "Uudeksi minä teen kaiken." Hän sanoi: "Kirjoita nämä sanat muistiin. Ne ovat luotettavat ja todet." [Jes. 43:19 | Ilm. 19:9]
        6 Vielä hän sanoi minulle: "Nyt ne ovat käyneet toteen. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Sille, jolla on jano, minä annan lahjaksi vettä elämän veden lähteestä. [Ilm. 16:17 | Ilm. 1:8, Ilm. 2:8 | Jes. 55:1; Ilm. 7:17]
        7 Tämä on voittajan palkinto. Minä olen hänen Jumalansa, ja hän on minun poikani. [2. Sam. 7:14; Ps. 89:27; 2. Kor. 6:18]
        8 Mutta pelkurit, luopiot ja iljetysten kumartajat, murhamiehet ja irstailijat, noidat, epäjumalien palvelijat ja kaikki valheen orjat saavat tämän palkan: he joutuvat tuliseen järveen rikinkatkuisten lieskojen keskelle. Tämä on toinen kuolema." [Jes. 30:33; Hes. 38:22; Ilm. 19:20, Ilm. 20:14,15]


        Jo Jesaja kertoi tästä tarkemmin: Uusi taivas ja uusi maa

        17 Katso, minä luon uuden taivaan ja uuden maan. Menneitä ei enää muistella, ne eivät nouse mieleen. [Jes. 66:22; 2. Piet. 3:13; Ilm. 21:1]
        18 Ei, vaan te saatte iloita ja riemuita aina ja ikuisesti siitä, mitä minä luon. Katso, ilon kaupungiksi minä luon Jerusalemin, teen riemuitsevaksi sen kansan. [Jer. 62:5]
        19 Ja minä riemuitsen Jerusalemista, iloitsen kansastani. Ei siellä enää kuulu itkun ääntä, ei valitusta, [Jes. 60:20]
        20 eivät vastasyntyneet siellä enää kuole, ei yksikään, ei kuole vanhus, ennen kuin on elänyt päivänsä täyteen. Joka kuolee satavuotiaana, kuolee nuorena, jonka vuodet jäävät alle sadan, häntä surkutellaan.
        21 He rakentavat taloja ja saavat asua niissä, he istuttavat viinitarhoja ja nauttivat itse niiden hedelmän, [Jes. 62:8,9; Aam. 9:14]
        22 ei niin, että he rakentaisivat ja toinen taloa asuisi, eikä niin, että he istuttaisivat ja toinen söisi hedelmän. Niin kuin puiden päivät, niin ovat minun omieni päivät. Minun valittuni saavat itse nauttia työnsä tuloksista.
        23 Enää he eivät näe vaivaa tyhjän vuoksi, eivät synny kuollakseen kohta, vaan he ovat Herran siunaama suku ja heidän vesansa pysyy heidän luonaan. [1. Kor. 15:58 | Jes. 61:9]
        24 Jo ennen kuin he kutsuvat, minä vastaan, kun he vielä esittävät pyyntöään, minä jo toteutan sen. [Matt. 6:8]
        25 Susi ja karitsa käyvät yhdessä laitumella, leijona syö heinää kuin härkä, ja käärmeen ruokana on maan tomu. Kukaan ei tee pahaa, kukaan ei vahingoita ketään minun pyhällä vuorellani, sanoo Herra. [Jes. 11:6-9]


        Ja taivaaseen menevien homma on hallita maan päällä olevia.
        Jeesuksen lähimmät seuraajat tiesivät että heistä tulisi tulevia kuninkaita jotka hallitsisivat maan päällä eläviä.

        http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?ref=1. Kor. 4:8&rnd=1413177375363

        http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?ref=Ilm. 5:10&rnd=1413177679744

        http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?ref=Ilm. 20:6&rnd=1413177756357

        Ei kai näitä Jeesuksen kertomia asioita voi ihan noin vain sivuuttaa, niinkuin ev.lut. kirkko tekee huijatessaan että kaikki hyvät menrvät taivaaseen. Jos kaikista tulisi kuninkaita niin keitä he täällä maan päällä hallitsisivat?

        Raamatun Iso Tietosanakirja sanoo ev.luerilaisen kirkon opetuksen taivaasta autuaiden ikuisena olinpaikkana sisältänän "lapsellisen topologisia käsityksiä". Siis sellaisia joihin tuo Moloc tuossa uskoo, hehe.

        Jotkut sanovat että tämä ajatus että maailmanlopun jälkeen maapallolle herätetään kuolleita ja sitten kaikki hyvät elävät täällä ennallistetussa partatiisissa jonka Jeesus lupasi vierellään roikkuneelle pahantekijälle joka katui tekojaan, on vain ns. millenistien ajatus, mutta kuten näimme noista raamatunkohdista niin se on kyllä osa Raamatun teemaa. Siis 14400 hallitsevat maata.
        Se on surullista että niin ev.lut maailma kuin katolinenkin maailma sivuuttavat täysin tämän asian ja antavat ylösnousemuksesta erittäin hämärän kuvan.




        Suomessa tästä tuhatvuotisesta valtakunnasta pitävät kiinni lähinnä adventistit ja JT:t ja jotkut pienryhmät.


      • Jyri kirjoitti:

        Uusi laulu Siionin vuorella




        kjhgfds.....tarkoittaa tätä Ilm 14 lukua jossa tuo lukumäärä mainitaan.


        Ja tämä taas osoittaa sen että uusi maa on uudistettu maa jossa ihmiset asuvat Jumalan hallitessa.
        Minä näin uuden taivaan ja uuden maan. Ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa olivat kadonneet, eikä merta ollut enää. [Jes. 65:17, Jes. 66:22; 2. Piet. 3:13]
        2 Näin, kuinka pyhä kaupunki, uusi Jerusalem, laskeutui taivaasta Jumalan luota juhla- asuisena, niin kuin morsian, joka on kaunistettu sulhasta varten. [Jes. 52:1; Gal. 4:26; Hepr. 12:22; Ilm. 3:12 | 2. Kor. 11:2; Ilm. 19:7]
        3 Ja minä kuulin valtaistuimen luota voimakkaan äänen, joka sanoi: "Katso, Jumalan asuinsija ihmisten keskellä! Hän asuu heidän luonaan, ja heistä tulee hänen kansansa. Jumala itse on heidän luonaan, [3. Moos. 26:11,12; Hes. 37:27; Sak. 2:14; Joh. 1:14; Ilm. 7:15]
        4 ja hän pyyhkii heidän silmistään joka ainoan kyyneleen. Kuolemaa ei enää ole, ei murhetta, valitusta eikä vaivaa, sillä kaikki entinen on kadonnut." [Jes. 25:8; Ilm. 7:17]
        5 Valtaistuimella istuva lausui: "Uudeksi minä teen kaiken." Hän sanoi: "Kirjoita nämä sanat muistiin. Ne ovat luotettavat ja todet." [Jes. 43:19 | Ilm. 19:9]
        6 Vielä hän sanoi minulle: "Nyt ne ovat käyneet toteen. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Sille, jolla on jano, minä annan lahjaksi vettä elämän veden lähteestä. [Ilm. 16:17 | Ilm. 1:8, Ilm. 2:8 | Jes. 55:1; Ilm. 7:17]
        7 Tämä on voittajan palkinto. Minä olen hänen Jumalansa, ja hän on minun poikani. [2. Sam. 7:14; Ps. 89:27; 2. Kor. 6:18]
        8 Mutta pelkurit, luopiot ja iljetysten kumartajat, murhamiehet ja irstailijat, noidat, epäjumalien palvelijat ja kaikki valheen orjat saavat tämän palkan: he joutuvat tuliseen järveen rikinkatkuisten lieskojen keskelle. Tämä on toinen kuolema." [Jes. 30:33; Hes. 38:22; Ilm. 19:20, Ilm. 20:14,15]


        Jo Jesaja kertoi tästä tarkemmin: Uusi taivas ja uusi maa

        17 Katso, minä luon uuden taivaan ja uuden maan. Menneitä ei enää muistella, ne eivät nouse mieleen. [Jes. 66:22; 2. Piet. 3:13; Ilm. 21:1]
        18 Ei, vaan te saatte iloita ja riemuita aina ja ikuisesti siitä, mitä minä luon. Katso, ilon kaupungiksi minä luon Jerusalemin, teen riemuitsevaksi sen kansan. [Jer. 62:5]
        19 Ja minä riemuitsen Jerusalemista, iloitsen kansastani. Ei siellä enää kuulu itkun ääntä, ei valitusta, [Jes. 60:20]
        20 eivät vastasyntyneet siellä enää kuole, ei yksikään, ei kuole vanhus, ennen kuin on elänyt päivänsä täyteen. Joka kuolee satavuotiaana, kuolee nuorena, jonka vuodet jäävät alle sadan, häntä surkutellaan.
        21 He rakentavat taloja ja saavat asua niissä, he istuttavat viinitarhoja ja nauttivat itse niiden hedelmän, [Jes. 62:8,9; Aam. 9:14]
        22 ei niin, että he rakentaisivat ja toinen taloa asuisi, eikä niin, että he istuttaisivat ja toinen söisi hedelmän. Niin kuin puiden päivät, niin ovat minun omieni päivät. Minun valittuni saavat itse nauttia työnsä tuloksista.
        23 Enää he eivät näe vaivaa tyhjän vuoksi, eivät synny kuollakseen kohta, vaan he ovat Herran siunaama suku ja heidän vesansa pysyy heidän luonaan. [1. Kor. 15:58 | Jes. 61:9]
        24 Jo ennen kuin he kutsuvat, minä vastaan, kun he vielä esittävät pyyntöään, minä jo toteutan sen. [Matt. 6:8]
        25 Susi ja karitsa käyvät yhdessä laitumella, leijona syö heinää kuin härkä, ja käärmeen ruokana on maan tomu. Kukaan ei tee pahaa, kukaan ei vahingoita ketään minun pyhällä vuorellani, sanoo Herra. [Jes. 11:6-9]


        Ja taivaaseen menevien homma on hallita maan päällä olevia.
        Jeesuksen lähimmät seuraajat tiesivät että heistä tulisi tulevia kuninkaita jotka hallitsisivat maan päällä eläviä.

        http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?ref=1. Kor. 4:8&rnd=1413177375363

        http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?ref=Ilm. 5:10&rnd=1413177679744

        http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?ref=Ilm. 20:6&rnd=1413177756357

        Ei kai näitä Jeesuksen kertomia asioita voi ihan noin vain sivuuttaa, niinkuin ev.lut. kirkko tekee huijatessaan että kaikki hyvät menrvät taivaaseen. Jos kaikista tulisi kuninkaita niin keitä he täällä maan päällä hallitsisivat?

        Raamatun Iso Tietosanakirja sanoo ev.luerilaisen kirkon opetuksen taivaasta autuaiden ikuisena olinpaikkana sisältänän "lapsellisen topologisia käsityksiä". Siis sellaisia joihin tuo Moloc tuossa uskoo, hehe.

        Jotkut sanovat että tämä ajatus että maailmanlopun jälkeen maapallolle herätetään kuolleita ja sitten kaikki hyvät elävät täällä ennallistetussa partatiisissa jonka Jeesus lupasi vierellään roikkuneelle pahantekijälle joka katui tekojaan, on vain ns. millenistien ajatus, mutta kuten näimme noista raamatunkohdista niin se on kyllä osa Raamatun teemaa. Siis 14400 hallitsevat maata.
        Se on surullista että niin ev.lut maailma kuin katolinenkin maailma sivuuttavat täysin tämän asian ja antavat ylösnousemuksesta erittäin hämärän kuvan.




        Suomessa tästä tuhatvuotisesta valtakunnasta pitävät kiinni lähinnä adventistit ja JT:t ja jotkut pienryhmät.

        >Jeesuksen lähimmät seuraajat tiesivät että heistä tulisi tulevia kuninkaita jotka hallitsisivat maan päällä eläviä.

        Eivät kuninkaat enää mitään hallitse paitsi Saudi-Arabiassa. Muualla ovat keulakuvia, koska se hovi on niin kiva kumminkin olemassa.


      • Jyri
        älä puhu luulojasi kirjoitti:

        1.Johanneksen kirje:
        3:2 Rakkaani, nyt me olemme Jumalan lapsia, eikä ole vielä käynyt ilmi, mitä meistä tulee. Me tiedämme tulevamme hänen kaltaisikseen, kun hän ilmestyy, sillä me saamme nähdä hänet sellaisena, kuin hän on.

        Johannes taisi olla yksi noista 144000:sta.


      • Pakstori.
        Jyri kirjoitti:

        Uusi laulu Siionin vuorella




        kjhgfds.....tarkoittaa tätä Ilm 14 lukua jossa tuo lukumäärä mainitaan.


        Ja tämä taas osoittaa sen että uusi maa on uudistettu maa jossa ihmiset asuvat Jumalan hallitessa.
        Minä näin uuden taivaan ja uuden maan. Ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa olivat kadonneet, eikä merta ollut enää. [Jes. 65:17, Jes. 66:22; 2. Piet. 3:13]
        2 Näin, kuinka pyhä kaupunki, uusi Jerusalem, laskeutui taivaasta Jumalan luota juhla- asuisena, niin kuin morsian, joka on kaunistettu sulhasta varten. [Jes. 52:1; Gal. 4:26; Hepr. 12:22; Ilm. 3:12 | 2. Kor. 11:2; Ilm. 19:7]
        3 Ja minä kuulin valtaistuimen luota voimakkaan äänen, joka sanoi: "Katso, Jumalan asuinsija ihmisten keskellä! Hän asuu heidän luonaan, ja heistä tulee hänen kansansa. Jumala itse on heidän luonaan, [3. Moos. 26:11,12; Hes. 37:27; Sak. 2:14; Joh. 1:14; Ilm. 7:15]
        4 ja hän pyyhkii heidän silmistään joka ainoan kyyneleen. Kuolemaa ei enää ole, ei murhetta, valitusta eikä vaivaa, sillä kaikki entinen on kadonnut." [Jes. 25:8; Ilm. 7:17]
        5 Valtaistuimella istuva lausui: "Uudeksi minä teen kaiken." Hän sanoi: "Kirjoita nämä sanat muistiin. Ne ovat luotettavat ja todet." [Jes. 43:19 | Ilm. 19:9]
        6 Vielä hän sanoi minulle: "Nyt ne ovat käyneet toteen. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Sille, jolla on jano, minä annan lahjaksi vettä elämän veden lähteestä. [Ilm. 16:17 | Ilm. 1:8, Ilm. 2:8 | Jes. 55:1; Ilm. 7:17]
        7 Tämä on voittajan palkinto. Minä olen hänen Jumalansa, ja hän on minun poikani. [2. Sam. 7:14; Ps. 89:27; 2. Kor. 6:18]
        8 Mutta pelkurit, luopiot ja iljetysten kumartajat, murhamiehet ja irstailijat, noidat, epäjumalien palvelijat ja kaikki valheen orjat saavat tämän palkan: he joutuvat tuliseen järveen rikinkatkuisten lieskojen keskelle. Tämä on toinen kuolema." [Jes. 30:33; Hes. 38:22; Ilm. 19:20, Ilm. 20:14,15]


        Jo Jesaja kertoi tästä tarkemmin: Uusi taivas ja uusi maa

        17 Katso, minä luon uuden taivaan ja uuden maan. Menneitä ei enää muistella, ne eivät nouse mieleen. [Jes. 66:22; 2. Piet. 3:13; Ilm. 21:1]
        18 Ei, vaan te saatte iloita ja riemuita aina ja ikuisesti siitä, mitä minä luon. Katso, ilon kaupungiksi minä luon Jerusalemin, teen riemuitsevaksi sen kansan. [Jer. 62:5]
        19 Ja minä riemuitsen Jerusalemista, iloitsen kansastani. Ei siellä enää kuulu itkun ääntä, ei valitusta, [Jes. 60:20]
        20 eivät vastasyntyneet siellä enää kuole, ei yksikään, ei kuole vanhus, ennen kuin on elänyt päivänsä täyteen. Joka kuolee satavuotiaana, kuolee nuorena, jonka vuodet jäävät alle sadan, häntä surkutellaan.
        21 He rakentavat taloja ja saavat asua niissä, he istuttavat viinitarhoja ja nauttivat itse niiden hedelmän, [Jes. 62:8,9; Aam. 9:14]
        22 ei niin, että he rakentaisivat ja toinen taloa asuisi, eikä niin, että he istuttaisivat ja toinen söisi hedelmän. Niin kuin puiden päivät, niin ovat minun omieni päivät. Minun valittuni saavat itse nauttia työnsä tuloksista.
        23 Enää he eivät näe vaivaa tyhjän vuoksi, eivät synny kuollakseen kohta, vaan he ovat Herran siunaama suku ja heidän vesansa pysyy heidän luonaan. [1. Kor. 15:58 | Jes. 61:9]
        24 Jo ennen kuin he kutsuvat, minä vastaan, kun he vielä esittävät pyyntöään, minä jo toteutan sen. [Matt. 6:8]
        25 Susi ja karitsa käyvät yhdessä laitumella, leijona syö heinää kuin härkä, ja käärmeen ruokana on maan tomu. Kukaan ei tee pahaa, kukaan ei vahingoita ketään minun pyhällä vuorellani, sanoo Herra. [Jes. 11:6-9]


        Ja taivaaseen menevien homma on hallita maan päällä olevia.
        Jeesuksen lähimmät seuraajat tiesivät että heistä tulisi tulevia kuninkaita jotka hallitsisivat maan päällä eläviä.

        http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?ref=1. Kor. 4:8&rnd=1413177375363

        http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?ref=Ilm. 5:10&rnd=1413177679744

        http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?ref=Ilm. 20:6&rnd=1413177756357

        Ei kai näitä Jeesuksen kertomia asioita voi ihan noin vain sivuuttaa, niinkuin ev.lut. kirkko tekee huijatessaan että kaikki hyvät menrvät taivaaseen. Jos kaikista tulisi kuninkaita niin keitä he täällä maan päällä hallitsisivat?

        Raamatun Iso Tietosanakirja sanoo ev.luerilaisen kirkon opetuksen taivaasta autuaiden ikuisena olinpaikkana sisältänän "lapsellisen topologisia käsityksiä". Siis sellaisia joihin tuo Moloc tuossa uskoo, hehe.

        Jotkut sanovat että tämä ajatus että maailmanlopun jälkeen maapallolle herätetään kuolleita ja sitten kaikki hyvät elävät täällä ennallistetussa partatiisissa jonka Jeesus lupasi vierellään roikkuneelle pahantekijälle joka katui tekojaan, on vain ns. millenistien ajatus, mutta kuten näimme noista raamatunkohdista niin se on kyllä osa Raamatun teemaa. Siis 14400 hallitsevat maata.
        Se on surullista että niin ev.lut maailma kuin katolinenkin maailma sivuuttavat täysin tämän asian ja antavat ylösnousemuksesta erittäin hämärän kuvan.




        Suomessa tästä tuhatvuotisesta valtakunnasta pitävät kiinni lähinnä adventistit ja JT:t ja jotkut pienryhmät.

        lmestyskirja sanoo, että pelastuineita israelilaisia on 144000 kpl, mutta se on sielunentieteetin osa, eli siinä voi olla useita henkilöitä. Useimmat, kuten Jehovalaistekin hengellistyttävät tämän ja väittävät, että kyseessä on "Uusi Israel", eli ne, jotka ovat ottaneet Jumalan Karitsan pelastuksen vastaan, ja kuolleet voittaen vastaansa asetetun demoninsa...Ihminen on itse, se oikean puoleinen enkelinsä ja vasemmalla on se, joka haluaa sinun lankeavan....

        Ilmestyskirja kertoo että pelastuineita on Jumalan ja Karitsan edessä lukematon määrä 1000 x 1000 ja 10000 x 10000 eikä sekään laskelma riitä, ja heillä on "palmunlehvät" kädessään.....Tarkoittaa käteensä annettua kirjasta, jossa on heidän hyvät tekonsa....
        Koraani tosin sanoo, että jos se kirjanen annetaankin vasempaan käteen, siinä onkin hänen pahuutensa ja "he lähtevät tuleen".


      • Shakstori....
        sanan kuulia kirjoitti:

        Onnittelen!
        Yksi tärkeimmistä tiedoista!
        Ei Raamattu missään sano että taivaaseen pääsee vain oikeasa olioita.

        Onnittelen!
        Yksi tärkeimmistä tiedoista!
        Ei Raamattu missään sano että taivaaseen pääsee vain oikeasa olioita.

        "Kaikki vääryys on syntiä, mutta sellastakin syntiä on, johon ei kuole"(Johannes). Synti etsii silmällään kaunista tai komeaa, ja hyljeksii muita, ja koko kauneus ja komeusihanne vääristyy, ei ymmärretä enää harvinaisen muodon olevan arvokkaampaa....

        Ei siihen kuole, jos on vaikka liian huono shakinpelaaja, ja tekee välillä väärän siirron, itse ei ole tarvinnut vielä niin tehdä....Eikä kaikkia maailmankaikkuden mahdolllisuuksia nähdä, jos noudatetaan lakia, mutta sekään peli ei kauaa toimi ja ketään kiinosta, jos liikaa rikkoo lakeja ja sääntöjä. Laki voidaan kuolla tietysti tekemään laki kaikille siirroille ja moraalisille tilanteilla, mutta silloin lainsäätäjiä olisi kohta liikaa....


      • viointiirailia
        Shakstori.... kirjoitti:

        Onnittelen!
        Yksi tärkeimmistä tiedoista!
        Ei Raamattu missään sano että taivaaseen pääsee vain oikeasa olioita.

        "Kaikki vääryys on syntiä, mutta sellastakin syntiä on, johon ei kuole"(Johannes). Synti etsii silmällään kaunista tai komeaa, ja hyljeksii muita, ja koko kauneus ja komeusihanne vääristyy, ei ymmärretä enää harvinaisen muodon olevan arvokkaampaa....

        Ei siihen kuole, jos on vaikka liian huono shakinpelaaja, ja tekee välillä väärän siirron, itse ei ole tarvinnut vielä niin tehdä....Eikä kaikkia maailmankaikkuden mahdolllisuuksia nähdä, jos noudatetaan lakia, mutta sekään peli ei kauaa toimi ja ketään kiinosta, jos liikaa rikkoo lakeja ja sääntöjä. Laki voidaan kuolla tietysti tekemään laki kaikille siirroille ja moraalisille tilanteilla, mutta silloin lainsäätäjiä olisi kohta liikaa....

        Elämähän suureltaosin jo elettäessä päivittää tekojen seurauksia nytkin eli paha saa osin jo täällä palkkansa. Sitten jää osa joita ei mikään tilanne ei päivitä rikoksen laadun mukaiseksi.

        Raamattu korostaa kuitenkin vallankäyttäjien tekoja niiksi joista mainitaan suurimmat rankaisut tuonpuoleisuudessa. Ei niinkuin lahkosaarnaajat suorittavat pikkutekijöiden syntien kiikarointia suuremmuslasiensa läpi.


      • Maikkels.
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        >Taivaaseen menee vain ihmisistä 144 000 tuhatta.

        Siis 144 miljoonaa. Se on aika paljon.

        Juu, nuo ovat sielu-entiteettien päitä, nuo 144000 ja todella, sielu-entiteettiin kuuluu noin 1000 henkilöä. Venäläisiä on nyt 142 miljoonaa:-)


    • Hörönmyrren

      Meneekö eläimet taivaaseen? Voiko taivaassa harrastaa seksiä(tämä ei liity edelliseen kysymykseen mitenkään)?

      • ohi kulkia

        a)Tuskin sinne niin vaan mennään.
        b) Jos saat luvan.


      • -s-

        Eräässä toisessa viestiketjussa anonyymi uskova kertoi, että taivaassa ei ole sukupuolia. Kaikki ovat n. 27-vuotiaita, mutta ilman ulkoisia tunnusmerkkejä sukupuolesta. Seksiä siis ei harrasteta.


      • Pakstori.

        Meneekö eläimet taivaaseen? Voiko taivaassa harrastaa seksiä(tämä ei liity edelliseen kysymykseen mitenkään)?

        Ruumis on taivaallisilla hahmoilla erilainen. Siellä ei lisäännytä, ei saada omaksi lapeksi luultuja lihaklönttejä kloonata enää lisää, paitsi että uusia kombinaatioita informaation sanoissa keksitään paljon nopeammin lisää, kuin maan päällä. Eli se ei ole lihallinen ruumis, siksi tuota himoa siellä ei enää ole. Nyt vielä on, eikä sitä siksi vielä tarvitse kuolla pois, jos ei halua lopettaa suvunjatkamistaan, tai elää muusta syystä selibaatissa.... Henkistä "seksiä" siellä on paljon, ja vaikka siellä ei ole naisia ja miehiä, vain enkeleitä, tietysti joillakin on enempi maskuliinisia ominaisuuksia kuin muilla..... Fyysinen sekstailu on normaalien enkeleiden mielestä tavallisesti hyvin iljettävää....Niinhän sinustakin oli kun olit iältäsi vielä nuori vauva....


      • Pakstori....

        Meneekö eläimet taivaaseen? Voiko taivaassa harrastaa seksiä(tämä ei liity edelliseen kysymykseen mitenkään)?

        Joo, Pedot joutuu Hellvettiin, ja uhrilampaat taivaaseen, näin kärjistäen....
        Sellaiset pedot, jotka asettavat itsensä alttiiksi, ja puolustavat lampaitaan, jäävät taivaaseen.....Ja sellaiset "vuohet", jotka liikaa haluavat muita voittaa, menevät Hellvettiin...Jesaja väitti, että pedot rupeavat joskus syömään ruohoa kuin härät, mutta sitä on vaikea uskoa, ei ne silloin olisi enää petoja.....Pedot saanevat sitten syödä, jotkut heikommat äpärät, lammaslaumoista edelleen, mutta riittävän vanhoja yksilöitä silti vasta... Jos pedot kääntyvät kasvisarvintoon mukamas, niin silloin on uusi evoluution harha-askel taas tapahtunut, ja niistäkin tulisi "märehtijöitä"....


      • -s- kirjoitti:

        Eräässä toisessa viestiketjussa anonyymi uskova kertoi, että taivaassa ei ole sukupuolia. Kaikki ovat n. 27-vuotiaita, mutta ilman ulkoisia tunnusmerkkejä sukupuolesta. Seksiä siis ei harrasteta.

        Ja ikuisuus pitäisi saada kulumaan naimatta? Eikä nettiä, viinaa, nopeita autoja, spotifaita ja 4k-telkkareitakaan tietenkään ole? Koko ajan vaan tuntuu silti pirun kivalta?

        Muslimien paratiisissa saa tunnetusti seksiä niin paljon kuin ikinä haluaa. Tämä pikku vinkkinä kaikille. Iäisyys on piiiiiitkä aika...


      • Miihkali.
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Ja ikuisuus pitäisi saada kulumaan naimatta? Eikä nettiä, viinaa, nopeita autoja, spotifaita ja 4k-telkkareitakaan tietenkään ole? Koko ajan vaan tuntuu silti pirun kivalta?

        Muslimien paratiisissa saa tunnetusti seksiä niin paljon kuin ikinä haluaa. Tämä pikku vinkkinä kaikille. Iäisyys on piiiiiitkä aika...

        ÖÖ, jos tietäisitte jotakin, niin Taivas on Tao,9 ja 10 taivas. josta kaikki putoavat "pilvestä" pisaroina ajallaan tavallisiksi kuolevaisiksi. Näin on ilmoitettu, Kiinassa ja Intiassa ja heitä on 2,5 miljardia, vaikkakaan Kiinan kommareista en ole varma, että miten uskovat.... Plus Japani, Vietnam Bangladesh Pakistan eli noin 3,14 miljardia maan nimiuskonnon perusteella noin uskoo.
        Lisäksi luultavasti kristitty mies, Jose Stevens, kertoi tuon inkarnaatioteorian olevan enkeleille tavallinen uskomus, kirjassaan "Michaelin käsikirja, ja Viestejä Michealilta", monissa muissa sarjan kirjoissa. Olisin pistänyt Michaelin 7-8 kpl 7 ominaisuusjaottelun kotisivuillekin, ellei kirjassa olisi erikseen kielletty näyttämästä noita tietoja sähköisissä viestintävälineissä.
        Suomalaisia on muuten melko tarkalleen kohta 7^8 kpl....


    • xxxxxx Ollaanko siellä yhdessä perheiden kanssa? Entä jos vaikka aviopuoliso kuolee ja ottaa uuden, kumman kanssa sinä olet taivaassa xxxxxx

      Jeesus: "Sillä ylösnousemuksessa ei naida eikä mennä miehelle; vaan he ovat niin kuin enkelit taivaassa." (Matt.22:30)

      • Haluamme varmistaa

        Eeva otettiin Aadamin kylkiluusta/mies ja vaimo ovat yhtä lihaa
        Kuka tietää mitä siitä seuraa? Ja mitä samaa sukupuolta oleville pareille; selätkö vastakkain? Olisiko kivaa ikuisesti olla kuin siamilaiset kaksoset? kenties?

        Nyt meillä on nämä säännöt ja emme tiedä tulevia.
        Ainakaan oikeita neuvoja seuraten ei tule ikäviä yllätyksiäkään.
        Sen tiedämme että jatkoon vaikuttaa nykyinen elomme.


      • Jyri
        Haluamme varmistaa kirjoitti:

        Eeva otettiin Aadamin kylkiluusta/mies ja vaimo ovat yhtä lihaa
        Kuka tietää mitä siitä seuraa? Ja mitä samaa sukupuolta oleville pareille; selätkö vastakkain? Olisiko kivaa ikuisesti olla kuin siamilaiset kaksoset? kenties?

        Nyt meillä on nämä säännöt ja emme tiedä tulevia.
        Ainakaan oikeita neuvoja seuraten ei tule ikäviä yllätyksiäkään.
        Sen tiedämme että jatkoon vaikuttaa nykyinen elomme.

        Juutalaiset tiesivät odottaa maanpäällistä ylösnousemusta, ei taivaallista, se tuli mukaan kuvioihin vasta Jeesuksen päivinä ja vai siis 144000:lle.
        Muille on luvassa maanpäällinen ikuinen elämä.

        Ja eikö asia olekin niin että jokainen meistä eläisikin mieluummin palmujen katveessa kuin henkiolentona?

        21 Martta sanoi Jeesukselle: "Herra, jos olisit ollut täällä, veljeni ei olisi kuollut.
        22 Mutta nytkin tiedän, että Jumala antaa sinulle kaiken mitä häneltä pyydät."
        23 Jeesus sanoi: "Veljesi nousee kuolleista."
        24 Martta vastasi: "Tiedän kyllä, että hän nousee viimeisenä päivänä, ylösnousemuksessa."


      • yllin&kyllin
        Jyri kirjoitti:

        Juutalaiset tiesivät odottaa maanpäällistä ylösnousemusta, ei taivaallista, se tuli mukaan kuvioihin vasta Jeesuksen päivinä ja vai siis 144000:lle.
        Muille on luvassa maanpäällinen ikuinen elämä.

        Ja eikö asia olekin niin että jokainen meistä eläisikin mieluummin palmujen katveessa kuin henkiolentona?

        21 Martta sanoi Jeesukselle: "Herra, jos olisit ollut täällä, veljeni ei olisi kuollut.
        22 Mutta nytkin tiedän, että Jumala antaa sinulle kaiken mitä häneltä pyydät."
        23 Jeesus sanoi: "Veljesi nousee kuolleista."
        24 Martta vastasi: "Tiedän kyllä, että hän nousee viimeisenä päivänä, ylösnousemuksessa."

        Pahat saavat mitä ovat rakastaneet eli maanpäällä elämisen ikusissa työn ja vaivannäössä.
        Mutta kukaan ei pääse valitsemaan edes naamavärkkinsä ulkonäköä.


      • Veikko.
        yllin&kyllin kirjoitti:

        Pahat saavat mitä ovat rakastaneet eli maanpäällä elämisen ikusissa työn ja vaivannäössä.
        Mutta kukaan ei pääse valitsemaan edes naamavärkkinsä ulkonäköä.

        Yleensä syy ulkomuotoonkin on hengessä, mutta koska tämä on syntiinlangennut maailma, niin vääryttä on tapahtunut siinä, että ei ole jokainen välttämättä oman henkensä näköinen, vaan jonkun muun. Teoriassa syytöntä teloitettaessa on kaikki vian vääryyttä, vain syylliset saa surmata, mutta toisaalta uhriksi kelpaa Jumalalle vain syytön ja viaton, koska hän sen silti kokonaisena saa, vaikka ihmisten uhraustoimenpide siinä jotain vammauttaisikin.
        Eli keskimmäinen ristiinnaultuista oli "uhri Jumalalle", kahta muuta rangaistiin.... Dysmas ja Gestas on aika ilkeitä veikkoja.... Mutta ristiinnaulittuja oli Jeesuksen rempasta ainakin kolme, myös Pietari ja Andreas ristiinnaulittiin, ja myös Andreaksesta on kirja, Tuomas Leväsen aposivuilla. Sitä en tiedä, rangaistiinko heitä, vai oliko se "uhri Jumalalle". Sinänsä tuolla ristiinnaulittujen sijainnilla ei ole suurta merkitystä, koska ei keskimmäisyys, tai kielletty vastaus, joka tilanteeseen ole oikea vastaus....


    • Tekojensa takia

      Taivaaseen päästään Helvettiin joudutaan?
      Arvaa kummassapaikassa ovigorilla on ankarampi?
      Kukaan tuskin tulee kysymään sulta minne haluaisit kuolleena sieluna muttet ruumina muuttaa?
      Ja jos tulee et sinä tota tuskin itte lopulta päätä omien mieltymyksiesi mukaan?
      Tommoset päätökset tehdään yläkerrassa jonne kaikki ei edes pääse milloinkaan jossa päätetään myös ketkä on alakerrassa ikuisesti.

      • Pakstori.

        Kummassa ankarampaa? Naisella, "Äiti maalla", on hieman liian tiukat tavat, eli eihän Hellvetissä ole elävien elämässä enää mitään järkeä, koska siellä kaikkia törkitään ihan omituisten ja sekavien sääntöjen mukaan. Taivaassa olossa on järkeä, jokainen siellä ymmärtää syyn, miksi sielläkin olioita rangaistaan. Sinänsä ei väkisin kannata vääntäytyä taivaaseen, jos huomaa, ettei osaa mitään lakia noudatta, ja mieluiten kävelee kadullakin aina punaisia päin, vaikka se laki on maailmankin helpoimmasta päästä noudattaa....
        Ja jos tulee vain tuhotuksia taivaassa, Jumalan vihan takia, pölähtää vetypilveksi, ja jos Hellvetissä, palaa vain maan magmassa poroksi, joten siinä ei ole suurta eroa, kummassa kannattaa olla, jos ei sopinut kumpaankaan paikkaan....


    • Epäjumalienkieltäjä

      Kukapa ei haluaisi viettää ikuisuuttaan taivaan riemussa kun tietää, että oma syntinen isä, äiti, sisarus, puoliso tai lapsi kärisee helvetin tuskassa ikuisesti.

      • Ei varmaan vaikeaa uskossaan vahvoille kivisydänkreationisteille, heidän filosofiaanhan kuuluu rappeutuminen, joten he lähtökohtaisesti odottanevat jälkeläistensä, lasten ja lastenlasten, olevan enemmän tai vähemmän "vajaita".


      • Jyri

      • Epäjumalienkieltäjä
        marathustra kirjoitti:

        Ei varmaan vaikeaa uskossaan vahvoille kivisydänkreationisteille, heidän filosofiaanhan kuuluu rappeutuminen, joten he lähtökohtaisesti odottanevat jälkeläistensä, lasten ja lastenlasten, olevan enemmän tai vähemmän "vajaita".

        Älä jauha schaibaa.

        Evoluutioon kuuluu kehittyminen. Me olemme pärjääjien jälkeläisiä. Luonnonvalinta on karsinut esi-isiämme miljardeja vuosia ja me olemme niiden jälkeläisiä, jotka selvisivät.

        Ja tehän te näette märkiä unia siitä, miten viimeisenä päivänä teidän mielistelemänne Jesse tulee heittämään tulijärveen syntiset naapurinne. Sairasta sakkia.


      • Epäjumalienkieltäjä
        Jyri kirjoitti:

        Niin se vain on käsitys Helvetti vs. Taivas on katolisten pappien 600-luvulla kehittyelemä anekauppaan liittyvä taustauskomus jolla ei ole Raamatun kanssa mitään tekemistä.


        http://fi.wikipedia.org/wiki/Tuhatvuotinen_valtakunta

        Ihan sama millä vuosisadalla tai tuhannella uskonnon dogmeja on keksitty. Mikään niistä ei kuitenkaan lopulta perustu mihinkään. Miksi 600-luvun papit olisivat enemmän tai vähemmän väärässä kuin 300 eea eläneet papit, jotka Genesistä parsivat kokoon?


      • *PM

        Tuo ei oo ongelma sellaisille omahyväisille ja narsistisille kreationisteille kuten multinikki-JC ja Jaakoppi.


      • Epäjumalienkieltäjä kirjoitti:

        Älä jauha schaibaa.

        Evoluutioon kuuluu kehittyminen. Me olemme pärjääjien jälkeläisiä. Luonnonvalinta on karsinut esi-isiämme miljardeja vuosia ja me olemme niiden jälkeläisiä, jotka selvisivät.

        Ja tehän te näette märkiä unia siitä, miten viimeisenä päivänä teidän mielistelemänne Jesse tulee heittämään tulijärveen syntiset naapurinne. Sairasta sakkia.

        Kenelle vastasit...? Tuskin maralle kumminkaan?


      • Jyri
        Epäjumalienkieltäjä kirjoitti:

        Ihan sama millä vuosisadalla tai tuhannella uskonnon dogmeja on keksitty. Mikään niistä ei kuitenkaan lopulta perustu mihinkään. Miksi 600-luvun papit olisivat enemmän tai vähemmän väärässä kuin 300 eea eläneet papit, jotka Genesistä parsivat kokoon?

        Katsos kun Mooses sai selvästi tietoa yliluonnollisesta lähteestä jota kutsui Jumalaksi. Siksi Raamattuun voi luottaa.

        Esimerkiksi Mooses osoitti tietävänsä että kaikkeudella on alku.
        Tiedemiehet ovat vasta meidän aikanamme tulleet samaan johtopäätökseen, joten Raamattu on kuin onkin Jumalan sanaa.

        Epäjulle saa kuitenkin ihan vapaasti uskotella itselleen muuta kuin sitä mikä on aivan ilmeistä.

        19 Sen, mitä Jumalasta voidaan tietää, he kyllä voivat nähdä. Onhan Jumala ilmaissut sen heille. [Ap. t. 14:17, Ap. t. 17:27]
        20 Hänen näkymättömät ominaisuutensa, hänen ikuinen voimansa ja jumaluutensa, ovat maailman luomisesta asti olleet nähtävissä ja havaittavissa hänen teoissaan. Sen vuoksi he eivät voi puolustautua. [Job 12:7-10; Ps. 19:2-4; Jes. 40:21,26]
        21 Vaikka he ovat tunteneet Jumalan, he eivät ole kunnioittaneet ja kiittäneet häntä Jumalana, vaan heidän ajatuksensa ovat käyneet turhanpäiväisiksi ja heidän ymmärtämätön sydämensä on pimentynyt. [Ef. 4:17]
        22 He väittävät olevansa viisaita mutta ovat tulleet tyhmiksi,

        Eikös sovikin tämä raamatunkohta epäjullelle kuin nenä päähän? Hehe.


      • Helluntailainen.
        Epäjumalienkieltäjä kirjoitti:

        Älä jauha schaibaa.

        Evoluutioon kuuluu kehittyminen. Me olemme pärjääjien jälkeläisiä. Luonnonvalinta on karsinut esi-isiämme miljardeja vuosia ja me olemme niiden jälkeläisiä, jotka selvisivät.

        Ja tehän te näette märkiä unia siitä, miten viimeisenä päivänä teidän mielistelemänne Jesse tulee heittämään tulijärveen syntiset naapurinne. Sairasta sakkia.

        Lainaa: Epäjumalienkieltäjä
        Ja tehän te näette märkiä unia siitä, miten viimeisenä päivänä teidän mielistelemänne Jesse tulee heittämään tulijärveen syntiset naapurinne. Sairasta sakkia.

        Lue hieman tarkemmin Raamattusi Jeesuksesta:"En minä tullut tuhoamaan ja tuomitsemaan maailmaa, vaan pelastamaan sen"(Jeesus). Valitettavasti kirjanoppineet juhlivat Jeesuksen kuolemalla vieläkin, tuolla "turmion iljetyksellä, ristiinaulintaan kuolleella Jumalan Pojallaan", ja tekevät käännynnäisistään "kahta vertaa itseään pahempia, kadotuksen lapsia", jotka vain tuomitsevat Äiti maan tapaan, jostakin tapa- ja himorikkomuksista.... Se ei ole Jeesus jota he palvovat, vaan väärää profeetta, joka on vielä kristillisessä kirkossa aika korkealla hierarkiassa. En sano nimiä, en minä ketään omassa lahkossanikaan tunne....


      • Jouluvuohi.
        Helluntailainen. kirjoitti:

        Lainaa: Epäjumalienkieltäjä
        Ja tehän te näette märkiä unia siitä, miten viimeisenä päivänä teidän mielistelemänne Jesse tulee heittämään tulijärveen syntiset naapurinne. Sairasta sakkia.

        Lue hieman tarkemmin Raamattusi Jeesuksesta:"En minä tullut tuhoamaan ja tuomitsemaan maailmaa, vaan pelastamaan sen"(Jeesus). Valitettavasti kirjanoppineet juhlivat Jeesuksen kuolemalla vieläkin, tuolla "turmion iljetyksellä, ristiinaulintaan kuolleella Jumalan Pojallaan", ja tekevät käännynnäisistään "kahta vertaa itseään pahempia, kadotuksen lapsia", jotka vain tuomitsevat Äiti maan tapaan, jostakin tapa- ja himorikkomuksista.... Se ei ole Jeesus jota he palvovat, vaan väärää profeetta, joka on vielä kristillisessä kirkossa aika korkealla hierarkiassa. En sano nimiä, en minä ketään omassa lahkossanikaan tunne....

        Suomalaisen miehen naisihanne on demonisen näköinen bimbo, joka kestää sinua niin kauan, kun saa sulta satasen kuussa pöllittyä....


      • Krevo...

        Kukapa ei haluaisi viettää ikuisuuttaan taivaan riemussa kun tietää, että oma syntinen isä, äiti, sisarus, puoliso tai lapsi kärisee helvetin tuskassa ikuisesti.

        Ei, et sinä tiedä ehkä vielä kuka on sinun isäsi ja äitisi, Jeesus sanoi, että älkää sanoko Isäksenne ketään, joka on maan päällä, vaan sitä joka hallitsee teitä. Toki omakin siitos-isukki joissakin asioissa on saattanut olla isäkin, jos teki muutakin kuin vain siitti sinut, ja antoi muutamat viikkorahat, mutta Isoveli, siis tavallinen isukkin vain, koska ei siittäminen ole niin vaikeaa, että sillä vielä oikeasti Isäksi kukaan tulisi, siinä käytetään vain sitten kehollemme rakennettua kloonausmenetelmää, enkä tiedä, tarvitseeko siinä edes itse tietää koko tapahtumasta yhtään mitään. Isä on se joka rakastaa sinua, ei se joka haluaa voittaa sinut kaikessa....Jollekin Isä on ollut jopa koiransa, jos se rakasti sinua enemmän kuin siittäjänsä, ja jollekin se on ollut tietokone, mutta ne on vielä hieman vääriä isiä, Taivaan Isä siirtää, ja unissa kopioi sinun ruumiisi, naisellisine massoineen kaikkialle....Jeesus on paras Isä, jos rakastat informaatioita, ja puhumista. Kirjottamisia hän suosittelisi kaikille hieman harvemmin, koska ei kirjoituksissa saa sanoa mitä hyvänsä....


      • Jyri kirjoitti:

        Katsos kun Mooses sai selvästi tietoa yliluonnollisesta lähteestä jota kutsui Jumalaksi. Siksi Raamattuun voi luottaa.

        Esimerkiksi Mooses osoitti tietävänsä että kaikkeudella on alku.
        Tiedemiehet ovat vasta meidän aikanamme tulleet samaan johtopäätökseen, joten Raamattu on kuin onkin Jumalan sanaa.

        Epäjulle saa kuitenkin ihan vapaasti uskotella itselleen muuta kuin sitä mikä on aivan ilmeistä.

        19 Sen, mitä Jumalasta voidaan tietää, he kyllä voivat nähdä. Onhan Jumala ilmaissut sen heille. [Ap. t. 14:17, Ap. t. 17:27]
        20 Hänen näkymättömät ominaisuutensa, hänen ikuinen voimansa ja jumaluutensa, ovat maailman luomisesta asti olleet nähtävissä ja havaittavissa hänen teoissaan. Sen vuoksi he eivät voi puolustautua. [Job 12:7-10; Ps. 19:2-4; Jes. 40:21,26]
        21 Vaikka he ovat tunteneet Jumalan, he eivät ole kunnioittaneet ja kiittäneet häntä Jumalana, vaan heidän ajatuksensa ovat käyneet turhanpäiväisiksi ja heidän ymmärtämätön sydämensä on pimentynyt. [Ef. 4:17]
        22 He väittävät olevansa viisaita mutta ovat tulleet tyhmiksi,

        Eikös sovikin tämä raamatunkohta epäjullelle kuin nenä päähän? Hehe.

        >Esimerkiksi Mooses osoitti tietävänsä että kaikkeudella on alku.
        Tiedemiehet ovat vasta meidän aikanamme tulleet samaan johtopäätökseen, joten Raamattu on kuin onkin Jumalan sanaa.

        No mutta eikös se tiede olekaan epäluotettavaa ja alati muuttuvaista? Huomenna kosmofiilit voivat kertoa, että kaikkeudella ei sittenkään taida olla varsinaisesti alkua kun nyt tieteen silmin oikein hemmetin tarkkaan katsotaan.


      • Krevo.
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        >Esimerkiksi Mooses osoitti tietävänsä että kaikkeudella on alku.
        Tiedemiehet ovat vasta meidän aikanamme tulleet samaan johtopäätökseen, joten Raamattu on kuin onkin Jumalan sanaa.

        No mutta eikös se tiede olekaan epäluotettavaa ja alati muuttuvaista? Huomenna kosmofiilit voivat kertoa, että kaikkeudella ei sittenkään taida olla varsinaisesti alkua kun nyt tieteen silmin oikein hemmetin tarkkaan katsotaan.

        Alussa Jumala loi Taivaan ja Maan, Tilan ja Massan. Valo luotiin kohta sen jälkeen, elekttroniemissioista, koska "syvyydet olivat pimeyden peitossa". Älkää olko enää vastasyntyneen uskomuksissa, ei oma maailmamme voi olla ainoa, ellei usko vain pieneen Jumalaan. Mikään ei viittaa pieneen ja olemattomaan Jumalaan. Jos olisin olematon aisteiltani, niin silloin sen uskoisin.
        Loppujen lopuksi, materian, ja valon liike ei ole mitään tautisen monimutkaista, vaikka neljättä ulottuvuutta, emme tule näkemään täytenä koska meidät on luotu kolmannen ja neljännen ulottuvuuden väliin....Aika sitä väliä täyttää ikuisesti.....


    • Swethangar

      Vaikka näin.

      Murhaaja tappaa 5 henkisen ateistisen perheen jättäen yhden lapsista henkiin. Sitten murhaaja kokee herätyksen kuolinvuoteellaan ja saa syntinsä anteeksi päästen taivaaseen. Samoin kokee ainut henkiinjäänyt lapsi. Yhdessä tämän ainoan henkiinjääneen kanssa he riemuitsevat taivaassa. Muut perheenjäsenethän joutuivat ikuiseen kadotukseen.

      Ei katkeruutta ?

      • Jyri

        Noin ikävästi se opettaa ev.lut kirkko, valitettavasti.

        Mutta onneksi Raamattu ei opeta tuollaista. Ja minä luotan jostain syystä ennemmin Raamattuun kuin ev.lut kirkkoon.

        Suomeen tuotiin miekan voimalla ensin katolinen uskonto ja sitten se miekan voimalla muutettiin luterilaisuudeksi, joten eiköhän se liene selvää etteivät nuo kumpikaan ole mitään Kristuksen kirkkoja.


      • -s-
        Jyri kirjoitti:

        Noin ikävästi se opettaa ev.lut kirkko, valitettavasti.

        Mutta onneksi Raamattu ei opeta tuollaista. Ja minä luotan jostain syystä ennemmin Raamattuun kuin ev.lut kirkkoon.

        Suomeen tuotiin miekan voimalla ensin katolinen uskonto ja sitten se miekan voimalla muutettiin luterilaisuudeksi, joten eiköhän se liene selvää etteivät nuo kumpikaan ole mitään Kristuksen kirkkoja.

        Eli olet alkujuutalaisuuden kannattaja?


      • Jyri kirjoitti:

        Noin ikävästi se opettaa ev.lut kirkko, valitettavasti.

        Mutta onneksi Raamattu ei opeta tuollaista. Ja minä luotan jostain syystä ennemmin Raamattuun kuin ev.lut kirkkoon.

        Suomeen tuotiin miekan voimalla ensin katolinen uskonto ja sitten se miekan voimalla muutettiin luterilaisuudeksi, joten eiköhän se liene selvää etteivät nuo kumpikaan ole mitään Kristuksen kirkkoja.

        >Ja minä luotan jostain syystä ennemmin Raamattuun kuin ev.lut kirkkoon.

        Jos noista pitää valita, niin ehdottomasti kirkko. Älykkäät oikeat ihmiset pesevät 100-0 paimentolaistaruston, jonka kirjoittajistakaan ei tiedetä mitään joitakin harvoja lukuun ottamatta.

        Tämän takia en kuitenkaan ole ajatellut liittyä takaisin kirkkoon. Rajansa kaikella.


      • hftgdcsxaz
        Jyri kirjoitti:

        Noin ikävästi se opettaa ev.lut kirkko, valitettavasti.

        Mutta onneksi Raamattu ei opeta tuollaista. Ja minä luotan jostain syystä ennemmin Raamattuun kuin ev.lut kirkkoon.

        Suomeen tuotiin miekan voimalla ensin katolinen uskonto ja sitten se miekan voimalla muutettiin luterilaisuudeksi, joten eiköhän se liene selvää etteivät nuo kumpikaan ole mitään Kristuksen kirkkoja.

        Satukirja nimeltä raamattu ei onneksi opeta mitään..


      • Hihhuli.
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        >Ja minä luotan jostain syystä ennemmin Raamattuun kuin ev.lut kirkkoon.

        Jos noista pitää valita, niin ehdottomasti kirkko. Älykkäät oikeat ihmiset pesevät 100-0 paimentolaistaruston, jonka kirjoittajistakaan ei tiedetä mitään joitakin harvoja lukuun ottamatta.

        Tämän takia en kuitenkaan ole ajatellut liittyä takaisin kirkkoon. Rajansa kaikella.

        Sinusta ei tidetä senkään vertaa?

        Se mitä olet, näkyy päällepäin, olet kyyninen narsisti....


      • Jyri
        -s- kirjoitti:

        Eli olet alkujuutalaisuuden kannattaja?

        Läheltä liippaa, mutta jos oikein tarkkoja ollaan niin näen itseni olevan hyvin lähellä kirkottomia ensimmäisiä kristittyjä jotka olivat Jeesuksen aikalaisia. He eivät pelotelleet helvetillä, eivät sotineet, eikä heillä ollut papistoa eikä heidän uskontoonsa kuulunut muuta kuin se että he kokoontuivat säännöllisesti yhteen lukemaan Raamattua omissa seurakunnissaan joista mainittíin Raamatussa mm. Laodikean ja Smyrnan seurakunnat.

        Jos tänä päivänä jostain löytyy samoin ajattevia niin olen sitten mielelläni heidän veljensä.


      • Estonia.
        hftgdcsxaz kirjoitti:

        Satukirja nimeltä raamattu ei onneksi opeta mitään..

        Satukirjat on hieman erinimisiä, vaikka totta, virolaisilla taitaa jokainen kirja olla "Raamattule".


      • hftgdcsxaz
        Estonia. kirjoitti:

        Satukirjat on hieman erinimisiä, vaikka totta, virolaisilla taitaa jokainen kirja olla "Raamattule".

        Noh raamattuhan on suurimmaksi vain satua, kuten järkevät tietää.


      • Hihhuli.

        Lainaa: Swethangar
        Vaikka näin.

        Murhaaja tappaa 5 henkisen ateistisen perheen jättäen yhden lapsista henkiin. Sitten murhaaja kokee herätyksen kuolinvuoteellaan ja saa syntinsä anteeksi päästen taivaaseen. Samoin kokee ainut henkiinjäänyt lapsi. Yhdessä tämän ainoan henkiinjääneen kanssa he riemuitsevat taivaassa. Muut perheenjäsenethän joutuivat ikuiseen kadotukseen.

        Ei katkeruutta ?

        Mitää sää valitat, jos joku saa murhan anteeksi, se johtuu siitä, että hän ei enää murhaa, itse kuolemaahan ei vältettäisi siitäkään huolimatta, että ei murhattaisi ketään, koska geeneissämme on kuolettava virhe ollut jo yli 6000 vuotta. Mutta tietysti sukupuutto siinä oli kai se katkeruuden aihe, mutta niin munkin varmaan käy, ja jo tässä sukupolvessa, mutta en mää ainakaan siksi ole katkera....
        Olen liian köyhä perustamaan perhettä, ja psykopaatiksi haukuttu ja "todettu", parin minuutin diagnooseilla, juurikin kaltaistesi ateistipilkkajien takia meni multakin suvunjatkaminen ehkä...En mää nyt olisi vielä liian vanha, jos joku nainen "oikeesti" kiinnostuu, mutta ne vain pelleilee ja pelailee mun kanssa vielä. Tai sen pitäisi olla "äiti", eikä mikään syksynainen, liikoine siveyksineen, en minä halua mitään liikoja murheita....Vaikkemme silloin kyllä ehkä niin vanhaksi eläisi....


      • Järketönvä
        hftgdcsxaz kirjoitti:

        Noh raamattuhan on suurimmaksi vain satua, kuten järkevät tietää.

        Ei siinä ole mitään järkeä, noin luulla, se on suurimmaksi osaksi täysin 100% totta. Jos et tunnista totuutta, en voi auttaa. Muutama satukin siellä on, mutt silloin sen kerrottiin olevan uni tai vertaus.


      • Vptri.
        Jyri kirjoitti:

        Noin ikävästi se opettaa ev.lut kirkko, valitettavasti.

        Mutta onneksi Raamattu ei opeta tuollaista. Ja minä luotan jostain syystä ennemmin Raamattuun kuin ev.lut kirkkoon.

        Suomeen tuotiin miekan voimalla ensin katolinen uskonto ja sitten se miekan voimalla muutettiin luterilaisuudeksi, joten eiköhän se liene selvää etteivät nuo kumpikaan ole mitään Kristuksen kirkkoja.

        Vihaatko miekkaa? Se onkin viisasta, ja olla tarttumatta siihen, tai pyhiin pyssyihinsä, mutta ettekö ymmärrä, että "kynä on miekkaa mahtavampi", eli me oomme heitä pahempia, koska eihän sotilas tee mitään muuta, mitä pappi tai kuningas tai poliitikko kirjoittaa ja käskee hänen tekevän tai tiedemies tehdastyöläiselle samanlainen "käskijä".
        Sotilas itsessään on melko syytön kaikkeen murhaamiseen, sen tekee useinkin langenneet Luciferit, poliitikkomme. Kirkkoa jos syyttää, niin silloin tietysti on voinut pastori langennut kostamaan, murhan murhalla, tai ei se ole lankemmus murhaan vastata murhalla, mutta aviorikokseen ei vastata murhaamalla, vaan viemältä siltä oma miehensä tai vaimonsa. Jeesus vain ei murhaa aina kostaisi murhaamalla, jos syyllinen henkilö antaa murhata itseltään murhanhimon pois.
        Tämä on vaarallista, täällä olo, koska jos joku tekee kauhean sotaisen manifestin, niin kyllä Suomalaisista miehistä puolet vielä on niin sotahulluja, että rupeaisivat selliasta kannattamaan.... Tai okei, ainakio 10%. Osa vain yksinkertaisesti on kyllästynyt toimintaan urheilussa, koska ei siinä ole yleensä mitään tarpeeksi vaarallista viehätystä, jos on niin tyhmä, ettei kiinosta tilastot, ja pienet piste-erot ja pienet palkkaerot voittajalla ja luuserilla....
        Ihmisen suuri kunnia oli olla heikolla ruumilla suuri sotilas, eikä se ollut pelkästään sotapäällikkö Saattanasta, koska Mikael joka lienee sama melkein kuin Herra Sebaot, ovat myös miehisen ja Sotapäällikkö (shakki)-Daamin kunnian ylläpitäjiä, ei ihminen eläisi ikuisesti vaikka ei sotisi, siitä olen varma, ihminen menehtyisi heikkouteensa vain silloin.


      • Jurina
        Estonia. kirjoitti:

        Satukirjat on hieman erinimisiä, vaikka totta, virolaisilla taitaa jokainen kirja olla "Raamattule".

        Estonialle.
        Raamattu tulee sanasta grammata joka tarkoittaa kirjaa, tai kirjastoa. Joten viron sana Raamatumaja on kirjakauppa.


    • Pakstori.

      Jeesukselle esitettiin Raamatussa sama kysymys, ja vastasi, että "ei Jumalan valtakunnassa oteta vaimoa ja mennä vaimoksi, vaan siellä ollaan kuin enkelit Taivaassa". Eli kaikki on toisilleen yhtä suuria ystäviä. Kolmas ei ole toista rakkaampi, eikä eka ole sen vihatumpi tai pelätympi.... Silloin ei ihmisen silmä häiritse, että jonkun täytyy olla kauniimpi tai rumempi, vain henkinen rakkaus riittää, eikä syntistä silmänpalvontaa ystävän valinnassa enää ole. Eikä Taivaassa ole kuin yksi Herra, eikä se ole kukaan muu jokaiselle kuin oma "minänsä".

    • No lisätään nyt hieman runoutta, Uuno Kailaan runo, mutta taitaa siinäkin taivas vaihtua helevettiin.

      Uuno Kailas runo.


      Minä tässä heräsin silkkityynyjen päältä
      Salit hohteli kullasta, loisteli jäältä
      Ja naisia paljaana sieltä ja täältä
      minun vuoteeni tanssien ympäröi
      ja nurkassa piru pianoa löi

      Luo pirun mä hiivin ja kysyin tältä
      mikä paikka tää, ei tunnu elämältä?
      ei myöskään ikävältä
      onko naisia nää?
      On naisia, on piru rähinöi
      ja mielettömästi pianoa löi

      Minun mainen haluni heräsi silloin
      sitä tuntenut olin jo monin illoin
      Ja piru-herralta kysyin
      näitä lempiä saako?
      Saa, lempiä saa, piru rähinöi
      ja aivan hurjasti pianoa löi

      Vei naisista kauniimman vuoteellein
      kädet kauniit kiertyvät kaulallein
      ja nurkassa piru pianoa löi

      Minä kääntelin ja vääntelin naista sitä
      mutta arvatkaas veljet mitä?
      sillä ei ollutkaan sitä

      Minun ruumiini himosta kihelmöi
      luo pirun mä hiivin ja kysyin tältä
      Kuinka olla näin voikaan?
      Ei ******** tää muuten oiskaan piru rähinöi
      ja kuin mieletön hyppi ja pianoa löi.

      • Hihhuli.

        Syntiinlankeemusruno:

        Eeva otti puusta, mistä puusta, viinirypäleitä söi.
        Aadami otti puusta, mistä puusta, kohta viinaa möi.

        Saattana käärmelapsensa paketoi Afrikan metsiin, ja sieltä ne haluaa syöksyä maan päälle, mutta ei ne ole tavallisia kuolevaisia, koska syntyvät uudelleen

        Jumala rottalapsensa paketoi tavallisiin metsiin, ja sieltä ne haluaa syöksyä taivaan päälle, mutta ei ne ole tavallisia kuolevaisia, koska ne ei halua tänne takaisin.

        Jeesus sanalapsensa paketoi, olivatpa ne piruja tai enkeleitä, ja molemmat paikat hän on nähnyt, minä en hellvetissä viihtynyt, koska sielää oli liikaa räjähdyksiä, enkä siihen rikkinäiseen sotaan vielä halunnut....

        Gabriel torveaan soittaa, ja Mikael miekkailee sen tahdissa, jos tulee virhe, Jahve nauraa, koska voittoja tulee sillin ainakin 2/3 niistä peleistä.

        Pikkupoika etsii roskiksesta ruokaa, mutta pyydä turhan rikkaalta mitään, hänen turhuutensa loppuisi, jos rikkaan turhat rahat edes hieman vähensivät.

        Pikkutyttö tulee raiskatuksi heti, kun muistaa miten lisäännytään, ja jos sillä ei ole sormet poikki, se käyttää sitä yhtenään, jos haluaakin jäädä neitseeksi.

        Julma Jumalar maan alla, vain odottaa, että saa Saattanan ja petonsa sisäänsä, ja se joille se ei kelpaa, heidän energianeitonsa muuttuu vesihöyryksi maan päälle, tai jatkaa valona maailmankaikkuden äärin.

        Ei tästä tullut riimiä, mutta ei sen takia kai kannata minua sättiä....


    • Hail Satan

      Jos ei taivaassa saa P*llua se on yhtä kuin helvetti minulle. Lucifer täältä tullaan!!! Noh raamatun mukaanhan Jumala on ihan yhtä paha kuin saatanakin tosin.

      • Maikkels.

        Eläimeksi haluat, ja eläimeksi jäät, omapa oli valintasi, älä sano, ettei sinua varoitettu.


      • Pakstori....
        Maikkels. kirjoitti:

        Eläimeksi haluat, ja eläimeksi jäät, omapa oli valintasi, älä sano, ettei sinua varoitettu.

        Kaikki Jumaluus, Raamatun vanhassa testamintassa oli vielä perisynnin ja muun kirouksen kierouttamaa, Jeesukseen asti. Jokainen profeetta luuli saavansa tuomita koko maailman, vaikka sitten myöhemmin todettiin, että "älä tuomitse sitä, joka ei ole omaasi".
        Jumala ei ole paha. Paholainen on paha, etkö vieläkään ymmärrä, että he ovat täydellisiä vastakohtia toisilleen? Ei joka kohdasta, mutta siitä on, että kuinka he käyttäytyvät lapsiaan, ja orjiaan kohtaan.....


      • Hail Satan
        Maikkels. kirjoitti:

        Eläimeksi haluat, ja eläimeksi jäät, omapa oli valintasi, älä sano, ettei sinua varoitettu.

        En kaipaa varoituksia sinun kaltaiselta hörhöltä joka uskoo lapsenomaisia satuja raamatusta. me kaikki olemme todistetusti eläimiä.


      • Hail satan
        Pakstori.... kirjoitti:

        Kaikki Jumaluus, Raamatun vanhassa testamintassa oli vielä perisynnin ja muun kirouksen kierouttamaa, Jeesukseen asti. Jokainen profeetta luuli saavansa tuomita koko maailman, vaikka sitten myöhemmin todettiin, että "älä tuomitse sitä, joka ei ole omaasi".
        Jumala ei ole paha. Paholainen on paha, etkö vieläkään ymmärrä, että he ovat täydellisiä vastakohtia toisilleen? Ei joka kohdasta, mutta siitä on, että kuinka he käyttäytyvät lapsiaan, ja orjiaan kohtaan.....

        Jumala on ihan raamatun mukaankin paha..tappaa ihmisiä ihan oman mielensä mukaan. Syntiinlankeamuksen takia antaa ihmisten kärsiä ja kuolla, vain koska Aatami ja eeva haukkasivat omenaa. Tappoi egyptissä lapsia, hukutti kaikki maailman ihmiset paitsi Nooan perheineen. Jumala on lapsellinen ja yhtä paha kuin Saatana raamatun kertomuksissa.


      • Kääpiö.
        Hail satan kirjoitti:

        Jumala on ihan raamatun mukaankin paha..tappaa ihmisiä ihan oman mielensä mukaan. Syntiinlankeamuksen takia antaa ihmisten kärsiä ja kuolla, vain koska Aatami ja eeva haukkasivat omenaa. Tappoi egyptissä lapsia, hukutti kaikki maailman ihmiset paitsi Nooan perheineen. Jumala on lapsellinen ja yhtä paha kuin Saatana raamatun kertomuksissa.

        Jumalaako siitä syytät, luepas alkukertomus tarkemmin, se oli ihmisen oma syy, ja mies nyt alkoi syyttää naistaan, ei mies usko aina Naisensa nähneen Saattanaa, vaikka on todennäköistä, että joku piru sille kaiken aikaa puhuu....

        Jumala vain ei halunnut ihmistä robottia, vaan säilytti mahdollisuuden kuolevaisuuteen ja virheeseen, koska sen ansiosita meitä on monenlaisia... Ja nyt täällä kaikki on kuolevaisia RUUMIILTAAN, mutta ei kaikkien ihmisen henki kuoli, sielu on kaikkein kuolevaisin osa meitä, se muuttuu heti, kun solut vanhenee tai saa erilaista ruokaa, tai seksi muuttuu vähäisemmäksi tai paljommaksi....

        Synti ja Kuolema on synkkä asia, jos itse tulee hylätyksi sen takia, etten vanhurskaalle Jumalalle kelpaa, koska olen syntisesti hylännyt helposti rumia ihmisiä esimerkiksi, vaikka itte olen vielä fyysiseltä piituudeltani aikamoinen kääpiö. Tangentilla mitattuna ehkä äärerön, pi/2 metriä....


      • Veikko.
        Hail Satan kirjoitti:

        En kaipaa varoituksia sinun kaltaiselta hörhöltä joka uskoo lapsenomaisia satuja raamatusta. me kaikki olemme todistetusti eläimiä.

        Oletko itse vielä vauva, etkä edes lapsi? Vai oletko hypännyt lapsuuden yli vauvuudesta suoraan, olet ilmeisesti kasanut kieroon. Vauva aika Allahin mukaan loppuu 16 vuotiaana, Jahven mielestä 27 vuotiaana, Nuoruus alkaa Allahin mukaan 30-32 vuotiaana, Jahven mukaan 54 vuotiaana, Kypsyys alkaa Allahin mukaan 45-46 vuotiaana, Jahven hengellisempi kyspyys alkaa vasta 81 vuotiaana, Vanhuus alkaa Allahilla 60 vuotiaana, Jahve on vanha vasta yli 100 vuotiaana....
        Jos on kasvanut niin kieroon, että lapsuus kesti 10 vuotta vain, niin silloin pitää olla edes nuoresta vauvuudesta siirtua ja nuoreen lapsuuten, vaikka pakko ei ole.
        Kyllä, olet oikeassa, olemme eläimiä, jos ei Jeesus olisi tehnyt meitä Jumalallisempaa informaatioltaan, kuin tavallisista eläimistä... Kyllä sinäkin Jeesuksen tiedät, koska kirjoitit kielioppisääntöjen mukaan.


      • Saivartelija.
        Kääpiö. kirjoitti:

        Jumalaako siitä syytät, luepas alkukertomus tarkemmin, se oli ihmisen oma syy, ja mies nyt alkoi syyttää naistaan, ei mies usko aina Naisensa nähneen Saattanaa, vaikka on todennäköistä, että joku piru sille kaiken aikaa puhuu....

        Jumala vain ei halunnut ihmistä robottia, vaan säilytti mahdollisuuden kuolevaisuuteen ja virheeseen, koska sen ansiosita meitä on monenlaisia... Ja nyt täällä kaikki on kuolevaisia RUUMIILTAAN, mutta ei kaikkien ihmisen henki kuoli, sielu on kaikkein kuolevaisin osa meitä, se muuttuu heti, kun solut vanhenee tai saa erilaista ruokaa, tai seksi muuttuu vähäisemmäksi tai paljommaksi....

        Synti ja Kuolema on synkkä asia, jos itse tulee hylätyksi sen takia, etten vanhurskaalle Jumalalle kelpaa, koska olen syntisesti hylännyt helposti rumia ihmisiä esimerkiksi, vaikka itte olen vielä fyysiseltä piituudeltani aikamoinen kääpiö. Tangentilla mitattuna ehkä äärerön, pi/2 metriä....

        Koska kaikki synti oli Jumalan syytä, koska Jumalahan oli koko kielletyn kasvin tehnyt, ja ihmisen oma MINÄ OLEN sen valinnan teki, niin minä nauran, jos Helvettiin haluatte sen takia että olette niin pahoja ja syntisiä, niin kovempaan luolaan pääsette, joskin Taivaassa on kolho tyhjyys verrattuna Hellvetin ja äiti maan luolien kuumiin rakastelunhaluihin verrattuna.... Kylmempi paikka Taivas ehdottamasti on, paitsi järjelle. Helvetti on kuoren palvontaa, ja ne jotka kauhistelevat vain kuoren katoamista, ja ruumiinsa vallassa eivät piittää informaation loogisuudesta mitään, vaan jäävät laukomaan sielullisia sutkautuksia, joissa ei ole kaikissa tilanteissa mitään järkeä. Älkää ateistit etiskö joka asiaan ratkaisuksi, että "Jumalaa ei ole" tai jos on "Hän on paha". Jos oma minänne on paha, olette oikeassa olette puhuneet omasta itsestänne, ei se ERI, HYVÄ,Jumala teitä siksi kiellä että sanotte oman Jumaluutenne olevan paha, mutta silloin ette itse ole se hyvä Jumala joka Luo maailmaankin pelkästään hyvää.....
        Se joka ei hentoa ja herkkää, lähes tyhjän tuntoista tunnetta kestä, vaan haluaa kaikkeen suuren sielullisen mossahduksen, se on jäänyt sielujemme viihdyttäjän ja vihollisen valtaan. Sen jatkumisen vuoksi olisi jouduttava hellvettiin, koska ei Ruumis ikuisesti kykene vastaamaan jokaiseen ärsykkeeseen, jos ei joudu kauheaan tulitukseen....


      • Shakstori.
        Saivartelija. kirjoitti:

        Koska kaikki synti oli Jumalan syytä, koska Jumalahan oli koko kielletyn kasvin tehnyt, ja ihmisen oma MINÄ OLEN sen valinnan teki, niin minä nauran, jos Helvettiin haluatte sen takia että olette niin pahoja ja syntisiä, niin kovempaan luolaan pääsette, joskin Taivaassa on kolho tyhjyys verrattuna Hellvetin ja äiti maan luolien kuumiin rakastelunhaluihin verrattuna.... Kylmempi paikka Taivas ehdottamasti on, paitsi järjelle. Helvetti on kuoren palvontaa, ja ne jotka kauhistelevat vain kuoren katoamista, ja ruumiinsa vallassa eivät piittää informaation loogisuudesta mitään, vaan jäävät laukomaan sielullisia sutkautuksia, joissa ei ole kaikissa tilanteissa mitään järkeä. Älkää ateistit etiskö joka asiaan ratkaisuksi, että "Jumalaa ei ole" tai jos on "Hän on paha". Jos oma minänne on paha, olette oikeassa olette puhuneet omasta itsestänne, ei se ERI, HYVÄ,Jumala teitä siksi kiellä että sanotte oman Jumaluutenne olevan paha, mutta silloin ette itse ole se hyvä Jumala joka Luo maailmaankin pelkästään hyvää.....
        Se joka ei hentoa ja herkkää, lähes tyhjän tuntoista tunnetta kestä, vaan haluaa kaikkeen suuren sielullisen mossahduksen, se on jäänyt sielujemme viihdyttäjän ja vihollisen valtaan. Sen jatkumisen vuoksi olisi jouduttava hellvettiin, koska ei Ruumis ikuisesti kykene vastaamaan jokaiseen ärsykkeeseen, jos ei joudu kauheaan tulitukseen....

        Jumalan sanottiin katuneen vedenpaisumusta. Jumalakin siis tekee virheitä, hyväksyessään toisinaan paholaisensakin toiveita, viedä kaikki paholaisen luo Tuonelan vatsaan, joka on äiti maan luolissa, joskin jos joku oli syytönkin, niissä vedenpaisumusajan kuolleissa, muutkin kuin Nooa perheineen, niin he pääsivät Tuonelan, oman maamme pilviin, tokihan heitäkin vastasyntyneissä jonkinverran oli, ja tavallisissa eläimissä.
        Mutta se joka haluaa jäädä mukamas ikuisesti jonkin täydellisen pelinsä tai elämänsä pauloihin, ei hän osaa pelata voitokseen sellaista ystävänsäkään tupeksimaa peliä, jossa joku on jäänyt alakynteen, vaan luovuttaa sen pelin heti.... Sellaisessa pelissä ei ole enää sama täydellnen killerihalu ja armoton taktinen murhaaminen silti enää voimassa, ja jos hän sen ymmärtää, jota ei maailmanmestarit ymmärrä, ei sitä peliä välttämättä silti tarvi hävitä....


      • Miikael 12:13
        Shakstori. kirjoitti:

        Jumalan sanottiin katuneen vedenpaisumusta. Jumalakin siis tekee virheitä, hyväksyessään toisinaan paholaisensakin toiveita, viedä kaikki paholaisen luo Tuonelan vatsaan, joka on äiti maan luolissa, joskin jos joku oli syytönkin, niissä vedenpaisumusajan kuolleissa, muutkin kuin Nooa perheineen, niin he pääsivät Tuonelan, oman maamme pilviin, tokihan heitäkin vastasyntyneissä jonkinverran oli, ja tavallisissa eläimissä.
        Mutta se joka haluaa jäädä mukamas ikuisesti jonkin täydellisen pelinsä tai elämänsä pauloihin, ei hän osaa pelata voitokseen sellaista ystävänsäkään tupeksimaa peliä, jossa joku on jäänyt alakynteen, vaan luovuttaa sen pelin heti.... Sellaisessa pelissä ei ole enää sama täydellnen killerihalu ja armoton taktinen murhaaminen silti enää voimassa, ja jos hän sen ymmärtää, jota ei maailmanmestarit ymmärrä, ei sitä peliä välttämättä silti tarvi hävitä....

        Saatana on vielä eräässä Himalajan vuoren luolassa. Hän ei haluaisi sieltä maan päälle, jos se luola ei olisi sortunut. Hän kävi syvällä sen luolissa ja näki Kuuman Magman, ja nuisti Jumalan tuomion, että sinne kannattaa saada kaveitakin, mutta ei se eläin ole niin tyhmä, että olisi tehnyt itsemurhan hyppämällä siihen magmaan. Mutta se ei saa sitä enempää käydä nauramassa, vaan se syöstään korkealta luolastaan, Tyynen meren rannalle, näkemään mustekala, hai, mutta valas tuskin on Leviathan, vaan ennemmin Behemot.... Leviathanin nähdessään veden kalvossa, Saattanaa uskoo sen heti luoneen omaksi kuvakseen, ja Leviathan ei sitä tiedä, mutta omalla kummallisella tavallaan senkin ymmärtää.....


      • Hall Satan
        Veikko. kirjoitti:

        Oletko itse vielä vauva, etkä edes lapsi? Vai oletko hypännyt lapsuuden yli vauvuudesta suoraan, olet ilmeisesti kasanut kieroon. Vauva aika Allahin mukaan loppuu 16 vuotiaana, Jahven mielestä 27 vuotiaana, Nuoruus alkaa Allahin mukaan 30-32 vuotiaana, Jahven mukaan 54 vuotiaana, Kypsyys alkaa Allahin mukaan 45-46 vuotiaana, Jahven hengellisempi kyspyys alkaa vasta 81 vuotiaana, Vanhuus alkaa Allahilla 60 vuotiaana, Jahve on vanha vasta yli 100 vuotiaana....
        Jos on kasvanut niin kieroon, että lapsuus kesti 10 vuotta vain, niin silloin pitää olla edes nuoresta vauvuudesta siirtua ja nuoreen lapsuuten, vaikka pakko ei ole.
        Kyllä, olet oikeassa, olemme eläimiä, jos ei Jeesus olisi tehnyt meitä Jumalallisempaa informaatioltaan, kuin tavallisista eläimistä... Kyllä sinäkin Jeesuksen tiedät, koska kirjoitit kielioppisääntöjen mukaan.

        Olen ainakin sinun kaltaista hörhöä aikuisempi ja en ole kasvanut kieroon kuten sinä aivopesty ressukka.
        Jeesus oli tavallinen ihminen, ei sen kummempaa. Tiedän tarinat Jeesuksesta, raamattu ei ole oikeaa historiankirjoitusta.
        Usko minun puolesta satuihin, ei se minulta ole pois.


      • Veikko.
        Hall Satan kirjoitti:

        Olen ainakin sinun kaltaista hörhöä aikuisempi ja en ole kasvanut kieroon kuten sinä aivopesty ressukka.
        Jeesus oli tavallinen ihminen, ei sen kummempaa. Tiedän tarinat Jeesuksesta, raamattu ei ole oikeaa historiankirjoitusta.
        Usko minun puolesta satuihin, ei se minulta ole pois.

        Olet varmasti keholtasi minua pitempi, mutta vertailsiinko vaikka, matikannumeroja?
        Mutta tuo oli oikein sinulta, mutta on se sinulta pois, jos sinä et usko.


      • Pakstori.
        Veikko. kirjoitti:

        Olet varmasti keholtasi minua pitempi, mutta vertailsiinko vaikka, matikannumeroja?
        Mutta tuo oli oikein sinulta, mutta on se sinulta pois, jos sinä et usko.

        Mutta älä pakota minua sanomaan sinusta:"KUN et usko"; sitä en silti koskaan tule sinustakaan sanomaan....Usko on ihme ja armo, jota ilman ihmisellä ei ole ikuista elämää, sanoo Raamattu..."Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu, ja joka ei usko, joutuu kadotukseen..."


    • hihihiii

      Minä en taivaassa ole vaimon kanssa. Semmonen haahka se! 72 neitsyttä saan itselleni!

    • Hehhuli.

      Saat vain 72 neitsyttä, mutta hepä jäävätkin mieluummin neitseiksi, jos haluat ne siitä muuttaa, putoat vain taivaasta, ja neitseet sinulle sieltä nauravat....

    • taivas on maan pääll

      Saanko kertoa: taivas on täällä.
      Kun kuolemme, sielumme vaeltaa maanpäällä. Rakkaus on ainoa asia mikä yhdistää sielut ikuisesti yhteen. Kuolemankin jälkeen. Jos parisuhteessa oli, mutta rakastit toista, kuolemasi jäkeen olet hänen lähellään, mutta vain jos hän tunsi samoin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      424
      2962
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      100
      2286
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      349
      1996
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1903
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1757
    6. 158
      1212
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1207
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      96
      1144
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1052
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      927
    Aihe