Mikä osoittaa Raamatun Jumalan eläväksi?
Eikö se , että luonnossa näkyvien ihmetekojen lisäksi elävä Jumala tekee parantamisihmeitä ilman määrää?
Kiitos ja ylistys sinulle elävien ja kuolleitten Herra!! Että sinä niin ihmeenomaisesti pelastit tuon tuttavani syövästä. Sinä kuulit monien uskovien rukoukset!!
Tänään tuo yliopistosairaalassa syövästä puhtaaksi todettu ihminen todistaa: ”Minulle ei tarvittu tehdä leikkausta .Keskussairaalassa todetut syöpäsolut olivat hävinneet mystisesti. Kiitos Jumala että kuulit rukoukset ja teit ihmeen . Että annoit minulle lisäaikaa. Minulle on tapahtunut niin kuin parantuneelle rammalle ,josta apostoli Pietari sanoo: ”Aabrahamin ,Iisakin ja Jaakobin Jumala on kirkastanut Poikansa Jeesuksen”.
Niin . Ja tämäkin on vain yksi monista ihmeparantumisista, joiden kautta elävä Jumala kirkastaa Poikansa Jeesuksen nimen. ,ks. Ap.teot 3:13 .Esim. saarnaaja Niilo Yli-Vainion kokouksissa 70-luvun lopulla, tai tänään Pirkko Jalovaaran ja Seppo Juntusen kokouksissa Herran ihmeitä tapahtuu jatkuvasti. Nokian khra Markku Koiviston elävä Herra myös paransi ja nosti kuoleman varjon laaksosta uuteen elämään ja tehtävään.
Vaikka kaikki sairaat eivät parane ,niin eikö se ole hienoa että kaikesta ateistien ja epäuskoisten narinasta huolimatta näemme että Jeesus Kristus on sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti.!!
Mikko Lahti
saarnaaja
http://www.nettilinja.fi/~mlahti2
Ihmeellistä
Mikko
0
175
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 892026
- 1281372
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231310Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau271261- 661192
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3351013- 78891
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?53848- 121767
- 82756