Ihmeellistä

Mikko

Mikä osoittaa Raamatun Jumalan eläväksi?

Eikö se , että luonnossa näkyvien ihmetekojen lisäksi elävä Jumala tekee parantamisihmeitä ilman määrää?

Kiitos ja ylistys sinulle elävien ja kuolleitten Herra!! Että sinä niin ihmeenomaisesti pelastit tuon tuttavani syövästä. Sinä kuulit monien uskovien rukoukset!!

Tänään tuo yliopistosairaalassa syövästä puhtaaksi todettu ihminen todistaa: ”Minulle ei tarvittu tehdä leikkausta .Keskussairaalassa todetut syöpäsolut olivat hävinneet mystisesti. Kiitos Jumala että kuulit rukoukset ja teit ihmeen . Että annoit minulle lisäaikaa. Minulle on tapahtunut niin kuin parantuneelle rammalle ,josta apostoli Pietari sanoo: ”Aabrahamin ,Iisakin ja Jaakobin Jumala on kirkastanut Poikansa Jeesuksen”.

Niin . Ja tämäkin on vain yksi monista ihmeparantumisista, joiden kautta elävä Jumala kirkastaa Poikansa Jeesuksen nimen. ,ks. Ap.teot 3:13 .Esim. saarnaaja Niilo Yli-Vainion kokouksissa 70-luvun lopulla, tai tänään Pirkko Jalovaaran ja Seppo Juntusen kokouksissa Herran ihmeitä tapahtuu jatkuvasti. Nokian khra Markku Koiviston elävä Herra myös paransi ja nosti kuoleman varjon laaksosta uuteen elämään ja tehtävään.

Vaikka kaikki sairaat eivät parane ,niin eikö se ole hienoa että kaikesta ateistien ja epäuskoisten narinasta huolimatta näemme että Jeesus Kristus on sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti.!!

Mikko Lahti
saarnaaja
http://www.nettilinja.fi/~mlahti2

0

173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
        Ikävä
        118
        2115
      2. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
        Maailman menoa
        411
        2086
      3. Sinun ja kaipaamasi törmääminen

Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?
        Ikävä
        97
        1146
      4. Ammuskelua Eliaksenkadulla

Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?
        Tornio ja Haaparanta
        13
        938
      5. Olen pahoillani jos kärsit.

Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.
        Ikävä
        34
        750
      6. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
        Ikävä
        43
        718
      7. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
        Ikävä
        109
        716
      8. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
        Sinkut
        166
        686
      9. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
        Huittinen
        14
        680
      10. Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan

Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti
        Työn hakeminen
        30
        629
      Aihe