niin... mietittiin krapuloissamme kuumeisesti vastausta tähän visaiseen kysymykseen ja emme päässeet selvyyteen asiasta. Mitä jos kesken taistelun alkaa kusettamaan? Pitääkö lorottaa vaan lahkeesta ja pyytää myöhemmin palvelijoita siivoamaan jäljet ettei puku ruostu vai löytyyko haarniskasta tosiaan luukku mistä voi lorauttaa? Viisaat ihmiset! kertokaa ihmeessä mielipiteenne...
Onko haarniskassa kusiluukkua?
13
1360
Vastaukset
- juutas
olla arvelen.
Ja tuntuu ettei tuo ole oikein aktuelli nykyaikaan
porautuva kysymys. Samaista luukkua voisi peräänkuuluttaa esim. sukelluspuvusta, avaruuspuvusta ja mitä niitä lienee jotain erikoisvarusteita kehitelty ihmisen iloksi. - ROSSO
JOO oli kauhea krapula henkinen. Otin jätti lärvit ja en pystynyt pitämään enää muuta kuin örinää kavereiden kanssa.SIIS minä vain örisin. Silloin aamulla tuli mieleen että mulla taitaa olla päässä se kusi vallannu alaa kun tolleen tein.Mä ehkä opin jotain mutta sitä näkee sitten ajan kanssa
- sammakko
On siinä
...on vain vähän ylempänä, siltä varalta että kusi nousee päähän saakka (tavalla tai toisella) - tottostiina
mutta entäs naiset joille laitettiin jotkut rauta housut, kun äijät lähti sotaan. ettei kukaan mee paneskeleen toisen muijia.. niin että kai niillä ainakin oli "jätösluukku"?
- juutas
niissä siveysvöissä pieni rako, josta voi
valuttaa ylimääräiset nesteet pihalle.
Mutta se oli niin pieni.. - tottostiina
juutas kirjoitti:
niissä siveysvöissä pieni rako, josta voi
valuttaa ylimääräiset nesteet pihalle.
Mutta se oli niin pieni..Mut millais isompi hätä?
kauhee aika kausi..
- Lancelot
Jossain leffassa oli kohtaus jossa kiireinen ritari köyrii linnanneitoa haarniska päällään niin että kolisi.
- Pyllyn pyyhkijä
Niihin aikoihin peseydyttiin pari kertaa vuodessa jos silloinkaan. Muutamat kuset ja paskat voi huoletta päästellä haarniskan sisään, kukaan ei huomannut mitään.
Puolalaisista tulee samasta syystä maailman parhaita astronautteja. Niillä voi olla paskat housussa monta viikkoa eikä se häiritse niitä ollenkaan. - O. Velin
Ehkä Pampers on ratkaisu ongelmaan.
- juutas
on siellä peltipurkissa sellaiset rautaisen kovat olot
ilman pehmusteita, vaippoja..
- aikku
Katoin sellasen elokuvan, mis tyypille oli puettu haarniska ja se valitteli kusihätäänsä..
No sille sanottiin ettei haarniskaa saa pois vaan sen pitää kusta haarniskaan ja seistä samalla sellasen suihkun alla et se urea huuhtoutuu samantien veke. Kuulostais ihan järkevältä?Mäki muistan tommosen leffan. Siin oli joku tummaihonen akka tullu tulevaisuudesta johonki ihme aikaan.
- aikku
lammas-jr kirjoitti:
Mäki muistan tommosen leffan. Siin oli joku tummaihonen akka tullu tulevaisuudesta johonki ihme aikaan.
niinhän se on, että tositapahtumat perustuu leffoihin..
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706824
- 594582
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353853- 673135
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271656- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431197