Luen kirjoituksia naisista joilla vaikeuksia saada orgasmia yhdynnässä.
Osa kertoo, ettei saa orgasmia yhdynnässä, mutta nauttii itse yhdynnästä niin paljon, että se melkein korvaa aidon orgasmin, kuulemma läheisyys yms.
Te naiset jotka saatte orgasmin yhdynnässä, kuulostaako sanonnalta "happamia sano kettu pihlajanmarjoista" tutulta.?
Naiset onko totta
5
433
Vastaukset
- 18+16
Musta tuntuu että sä et tiedä mitä tuo sanonta tarkottaa tai miten sitä käytetään.
- Nuori rouva
Itse en saa yhdynnässä orgasmia enkä myöskään nuolemisella tai sormettamalla. Siis jos masturboin niin ei ongelmaa mutta jos touhussa on toinen ihminen mukana, niin saan unohtaa koko orgasmin. Pakko on ollut oppia nauttimaan enemmän siitä, että toinen saa ja seksissä oma kohokohta on ehkä esileikki ja ensimmäinen työntö sisään. Omat vaikeudet todennäköisesti johtuu siitä, mitä on korvien välissä. Ja kyllä siitä läheisyydestä nauttii, mutta itse nauttisin enemmän jos voisin itsekin päästä huipulle asti. Toisten puolesta en tietysti voi puhua.
- vanhempi mies
Kun nainen on päällä ja tekee työn, niin akti kestää paljon pitempään.
- jnynjhynj
Naiset joilla on klitoris yli 1,5 cm päässä emättimestä eivät yleensä saa orgasmia yhdynnässä vaan suulla tai kädellä klitorista erikseen stimuloiden.
Mutta vastaus - seksi voi olla välillä hyvää ilman orgasmiakin, mutta itse en jaksaisi pidemmän päälle, ellei mies aika usein järjestäisi sitä minulle suuseksillä tai sormettaen. - joilla vaikeuksia
”Luen kirjoituksia naisista”
Älä lue enää kirjoituksia naisista. Ne aiheuttavat selvästi sinulle ongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432977Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta602879- 422333
- 311833
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251689Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721624- 481566
- 361236
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771235- 791060