Naiset onko totta

Stalker...

Luen kirjoituksia naisista joilla vaikeuksia saada orgasmia yhdynnässä.
Osa kertoo, ettei saa orgasmia yhdynnässä, mutta nauttii itse yhdynnästä niin paljon, että se melkein korvaa aidon orgasmin, kuulemma läheisyys yms.
Te naiset jotka saatte orgasmin yhdynnässä, kuulostaako sanonnalta "happamia sano kettu pihlajanmarjoista" tutulta.?

5

415

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 18+16

      Musta tuntuu että sä et tiedä mitä tuo sanonta tarkottaa tai miten sitä käytetään.

    • Nuori rouva

      Itse en saa yhdynnässä orgasmia enkä myöskään nuolemisella tai sormettamalla. Siis jos masturboin niin ei ongelmaa mutta jos touhussa on toinen ihminen mukana, niin saan unohtaa koko orgasmin. Pakko on ollut oppia nauttimaan enemmän siitä, että toinen saa ja seksissä oma kohokohta on ehkä esileikki ja ensimmäinen työntö sisään. Omat vaikeudet todennäköisesti johtuu siitä, mitä on korvien välissä. Ja kyllä siitä läheisyydestä nauttii, mutta itse nauttisin enemmän jos voisin itsekin päästä huipulle asti. Toisten puolesta en tietysti voi puhua.

    • vanhempi mies

      Kun nainen on päällä ja tekee työn, niin akti kestää paljon pitempään.

    • jnynjhynj

      Naiset joilla on klitoris yli 1,5 cm päässä emättimestä eivät yleensä saa orgasmia yhdynnässä vaan suulla tai kädellä klitorista erikseen stimuloiden.

      Mutta vastaus - seksi voi olla välillä hyvää ilman orgasmiakin, mutta itse en jaksaisi pidemmän päälle, ellei mies aika usein järjestäisi sitä minulle suuseksillä tai sormettaen.

    • joilla vaikeuksia

      ”Luen kirjoituksia naisista”
      Älä lue enää kirjoituksia naisista. Ne aiheuttavat selvästi sinulle ongelmia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      112
      2042
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      177
      1441
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1325
    4. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1255
    5. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1197
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1115
    7. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1050
    8. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      88
      1014
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      803
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      788
    Aihe