Naiset onko totta

Stalker...

Luen kirjoituksia naisista joilla vaikeuksia saada orgasmia yhdynnässä.
Osa kertoo, ettei saa orgasmia yhdynnässä, mutta nauttii itse yhdynnästä niin paljon, että se melkein korvaa aidon orgasmin, kuulemma läheisyys yms.
Te naiset jotka saatte orgasmin yhdynnässä, kuulostaako sanonnalta "happamia sano kettu pihlajanmarjoista" tutulta.?

5

433

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 18+16

Musta tuntuu että sä et tiedä mitä tuo sanonta tarkottaa tai miten sitä käytetään.

• Nuori rouva

Itse en saa yhdynnässä orgasmia enkä myöskään nuolemisella tai sormettamalla. Siis jos masturboin niin ei ongelmaa mutta jos touhussa on toinen ihminen mukana, niin saan unohtaa koko orgasmin. Pakko on ollut oppia nauttimaan enemmän siitä, että toinen saa ja seksissä oma kohokohta on ehkä esileikki ja ensimmäinen työntö sisään. Omat vaikeudet todennäköisesti johtuu siitä, mitä on korvien välissä. Ja kyllä siitä läheisyydestä nauttii, mutta itse nauttisin enemmän jos voisin itsekin päästä huipulle asti. Toisten puolesta en tietysti voi puhua.

• vanhempi mies

Kun nainen on päällä ja tekee työn, niin akti kestää paljon pitempään.

• jnynjhynj

Naiset joilla on klitoris yli 1,5 cm päässä emättimestä eivät yleensä saa orgasmia yhdynnässä vaan suulla tai kädellä klitorista erikseen stimuloiden.

Mutta vastaus - seksi voi olla välillä hyvää ilman orgasmiakin, mutta itse en jaksaisi pidemmän päälle, ellei mies aika usein järjestäisi sitä minulle suuseksillä tai sormettaen.

• joilla vaikeuksia

”Luen kirjoituksia naisista”
      Älä lue enää kirjoituksia naisista. Ne aiheuttavat selvästi sinulle ongelmia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      2977
    2. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      60
      2879
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2333
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1833
    5. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1689
    6. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      72
      1624
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1566
    8. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      36
      1236
    9. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      77
      1235
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79
      1060
    Aihe