saakeli heti aamusta kun avaa tv niin samaa skeidaa tulee ja eilenkin meinas mennä jo päreet:=(((Paras sammuttaa koko aparaatti;=))
vaalit
25
654
Vastaukset
- marjuska
ja kaikki lupaa yhdeksän hyvää ja kahdeksan kaunista, seuraaviin vaaliin minä lähden ehdokkaksi voi olla,että voitan Karpelan (.y.) rinnanmitalla :))
- kippari
tulen äänestämään,mutta muita en koska en jaksa tollaisia kusettajia enää kuunnella ja tiedän et sä laitat siellä hulinaksi jos sinne pääset;=)))
- Doe-10
äänestämässä,enkä käykään kuin pressanvaaleissa :(
- kippari
minäkään en mýös äänestä ikinä enää kun ovat samallaisia kusettajia kaikki;=)
- Erkka
Eikä edes lehtiä voi lukea,ne on täynnä omahyväisesti irvisteleviä naamoja (esim.Lipponen).Täytynee hakea kirjastosta muutama kirja,tämä viikko jauhetaan kuitenkin vielä vaalipaskaa.
- Krista
Muutenkin tuntuu että noista vaaleista hössötetään ihan liikaa. Pressanvaalit vielä ymmärtää, mutta tuo ärsyttävä vaalihömpötys.... arrgghh!
- kippari
tosiaan lukee lehtiä eikä katsella tv pitkään aikaan,pitää vaan keksii muuta puuhaa sen aikaa:=)
- puutarhuri63
Mun pomo kuntamme ääniharava....sitä politisointia ja paskan puhumista ei jaksa pokkane kuunnella seuraavat neljä vuotta.
- kippari
korvalappu stereot ja kuuntelet niitä on parempaa kuin tollaista skeidaa kuunella;=)
- yks typy
kippari kirjoitti:
korvalappu stereot ja kuuntelet niitä on parempaa kuin tollaista skeidaa kuunella;=)
on tämä huuhaapalsta, niin säästyy monelta pahalta, kuten vaalituloksien kuuntelemisesta.
Löytyy tästä jotain positiivisiakin puolia. :=))
Joko Kipparilla matkakuume, ja laukku pakattuna? - kippari
yks typy kirjoitti:
on tämä huuhaapalsta, niin säästyy monelta pahalta, kuten vaalituloksien kuuntelemisesta.
Löytyy tästä jotain positiivisiakin puolia. :=))
Joko Kipparilla matkakuume, ja laukku pakattuna?hyvää ettei tarvii sellaista kuunella se olisi jo liikaa kipparillekin;=)No eipä tässä ole matka eikä muutakaan kuumetta;=)
- yks typy
kippari kirjoitti:
hyvää ettei tarvii sellaista kuunella se olisi jo liikaa kipparillekin;=)No eipä tässä ole matka eikä muutakaan kuumetta;=)
ainaskin jonkinsortin kuumetta olla. Sen verran Kipparia tiedän. :=))))))
- kippari
yks typy kirjoitti:
ainaskin jonkinsortin kuumetta olla. Sen verran Kipparia tiedän. :=))))))
sitä kuumetta tarkoitat,niin sitähän on aina;=))
- yks typy
kippari kirjoitti:
sitä kuumetta tarkoitat,niin sitähän on aina;=))
kuumetta sitten monenlaista? Mulla joskus kun oikein on flunssa saattaa kuume nousta.
Tai jos lähtee johonkin reissuun voi kuume nousta vielä jännityksestä. Tarkoitatko matka jännityskuumetta vai onko muutakin olemassa? :=))) - kippari
yks typy kirjoitti:
kuumetta sitten monenlaista? Mulla joskus kun oikein on flunssa saattaa kuume nousta.
Tai jos lähtee johonkin reissuun voi kuume nousta vielä jännityksestä. Tarkoitatko matka jännityskuumetta vai onko muutakin olemassa? :=)))joka tulee miehille kun on kyse mailman suosituimmasta huvipuistosta;=)
- Doe-10
kippari kirjoitti:
joka tulee miehille kun on kyse mailman suosituimmasta huvipuistosta;=)
sellainen tivoli,missä kuume nousee ja vähän muukin ;-))))
- kippari
Doe-10 kirjoitti:
sellainen tivoli,missä kuume nousee ja vähän muukin ;-))))
ja isot pojat sanoo että se voi nousta päähän;=))
- Doe-10
kippari kirjoitti:
ja isot pojat sanoo että se voi nousta päähän;=))
Korkeintaan viina ja rommi ;-)))
- kippari
Doe-10 kirjoitti:
Korkeintaan viina ja rommi ;-)))
ainuat jotka nousee päähän meillä;=))
- yks typy
kippari kirjoitti:
ainuat jotka nousee päähän meillä;=))
Kippari sua. Olethan lähdössä sinne reissuun. Näkyy nyt jo nousseen päähän. Mutta sehän on vaan hyvä juttu. :=))))
Öitä vaan ja koita nyt kuitenkin nukutuksi saada :=)))) - kippari
yks typy kirjoitti:
Kippari sua. Olethan lähdössä sinne reissuun. Näkyy nyt jo nousseen päähän. Mutta sehän on vaan hyvä juttu. :=))))
Öitä vaan ja koita nyt kuitenkin nukutuksi saada :=))))nukun kuin pieni lapsi eipä mua pikku asiat ole ennenkään hetkauttaneet;=))Hyvää yötä sinulle kanssa:=)))
- yks typy
kippari kirjoitti:
nukun kuin pieni lapsi eipä mua pikku asiat ole ennenkään hetkauttaneet;=))Hyvää yötä sinulle kanssa:=)))
Missäs mun kamut luuhaa? Ootteko jättäneet mut?
Kippari taitaa olla pakkaamassa. Ja Doe vielä krapulaa parantelee. Milloin Kippari sinne Pohjoseen lähdet? Onhan nastarenkaat alla?
:=))) - kippari
yks typy kirjoitti:
Missäs mun kamut luuhaa? Ootteko jättäneet mut?
Kippari taitaa olla pakkaamassa. Ja Doe vielä krapulaa parantelee. Milloin Kippari sinne Pohjoseen lähdet? Onhan nastarenkaat alla?
:=)))kippari istuu ja kippaa kahvia ja syö suklaata ;=)Eihän me sinuu unohdeta vaikka välillä ollaan kateissa;=)No tossa loppuviikosta se pitää lähtee sinne hiipimään ja rengas asiat on kunnossa;=)))
- yks typy
kippari kirjoitti:
kippari istuu ja kippaa kahvia ja syö suklaata ;=)Eihän me sinuu unohdeta vaikka välillä ollaan kateissa;=)No tossa loppuviikosta se pitää lähtee sinne hiipimään ja rengas asiat on kunnossa;=)))
onhan myös autossa kumit? Nämä pohjoisen tiet ovat vaarallisia ja liukkaita :=))))
- kippari
yks typy kirjoitti:
onhan myös autossa kumit? Nämä pohjoisen tiet ovat vaarallisia ja liukkaita :=))))
kipparin autossa on aina mukana ei tiedä milloin niistä on hyötyy ja monta sarjaakin mukana ;=))
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h473143- 342855
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392476Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151589- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070