oli huono reisu keltsuun viime yönä, ei yhtään panomiestä.vaikka kuinka olis ollut keinussa peppu esillä, pettynyt m55v
keltsu
9
706
Vastaukset
- Noinhan se
Suurin osa kävijöistä onkin bottomeita.
Toppeja hyvin harvakseen.
Naisia käytännössä ei lainkaan.
Siinä asiakaskunta. - pervopera
Milloinkas tuolla oisi otollisisn aika törmätä transuihin/cdmimmeihin? Kunnon huulihölkkä tekisi terää...
- US videossa
Torstaina olisi transun tiukkaa perää ja syväkurkkua tarjolla US videossa...oon kanssa huomannut että keltsussa toppeja harvemmin paikalla.
- btm-655
US videossa kirjoitti:
Torstaina olisi transun tiukkaa perää ja syväkurkkua tarjolla US videossa...oon kanssa huomannut että keltsussa toppeja harvemmin paikalla.
onko us videossa top miehiä usein ,millai auki
- www.usvideo.fi
btm-655 kirjoitti:
onko us videossa top miehiä usein ,millai auki
katso us videon kotisivuilta aukioloajat,en muista tarkkaan,24 h oli jotkin päivät
www.usvideo.fi kirjoitti:
katso us videon kotisivuilta aukioloajat,en muista tarkkaan,24 h oli jotkin päivät
Käykö keltsissa naisia? Olen parikertaa käyny mut ei olen heteromiehelle ollut mitään kiinnostavaa.
- Trans US videossa
Pervopera,tänään päivällä saat transua us videossa jos tosissasi olit ja rohkenet tulla paikalle!!!Olen siellä kolmesta eteenpäin ja tunnistat mun punaisesta verkkominimekosta ja pitkistä tummista kutreista
- Heidi1390
Olen transu ja liikun kaupungilla naisena kerran viikossa. Keltsussakin olisi kiva käydä, mutta tällaisen "naisihmisen" on ikävä mennä sinne yksin ja toivoa, että saisi seuraa. Ns. "vakipano" olisi ihana olla ilman kumeja. Käyn sitten vaan iltakahveilla keskiviikkoisin cafe Cavalierissa. Olisiko mahdollista sopia treffit sinne ja päättää jatkoista yhdessä?
- *oskari*
Heidi1390 anna s-postisi sovitaan tapaamisesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411493
- 1221266
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261053Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313881- 99833
- 38732
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.59672Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644