oli huono reisu keltsuun viime yönä, ei yhtään panomiestä.vaikka kuinka olis ollut keinussa peppu esillä, pettynyt m55v
keltsu
9
678
Vastaukset
- Noinhan se
Suurin osa kävijöistä onkin bottomeita.
Toppeja hyvin harvakseen.
Naisia käytännössä ei lainkaan.
Siinä asiakaskunta. - pervopera
Milloinkas tuolla oisi otollisisn aika törmätä transuihin/cdmimmeihin? Kunnon huulihölkkä tekisi terää...
- US videossa
Torstaina olisi transun tiukkaa perää ja syväkurkkua tarjolla US videossa...oon kanssa huomannut että keltsussa toppeja harvemmin paikalla.
- btm-655
US videossa kirjoitti:
Torstaina olisi transun tiukkaa perää ja syväkurkkua tarjolla US videossa...oon kanssa huomannut että keltsussa toppeja harvemmin paikalla.
onko us videossa top miehiä usein ,millai auki
- www.usvideo.fi
btm-655 kirjoitti:
onko us videossa top miehiä usein ,millai auki
katso us videon kotisivuilta aukioloajat,en muista tarkkaan,24 h oli jotkin päivät
www.usvideo.fi kirjoitti:
katso us videon kotisivuilta aukioloajat,en muista tarkkaan,24 h oli jotkin päivät
Käykö keltsissa naisia? Olen parikertaa käyny mut ei olen heteromiehelle ollut mitään kiinnostavaa.
- Trans US videossa
Pervopera,tänään päivällä saat transua us videossa jos tosissasi olit ja rohkenet tulla paikalle!!!Olen siellä kolmesta eteenpäin ja tunnistat mun punaisesta verkkominimekosta ja pitkistä tummista kutreista
- Heidi1390
Olen transu ja liikun kaupungilla naisena kerran viikossa. Keltsussakin olisi kiva käydä, mutta tällaisen "naisihmisen" on ikävä mennä sinne yksin ja toivoa, että saisi seuraa. Ns. "vakipano" olisi ihana olla ilman kumeja. Käyn sitten vaan iltakahveilla keskiviikkoisin cafe Cavalierissa. Olisiko mahdollista sopia treffit sinne ja päättää jatkoista yhdessä?
- *oskari*
Heidi1390 anna s-postisi sovitaan tapaamisesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.304602- 343346
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833144- 102208
- 271760
- 1601751
- 121748
- 1011267
- 1371097
Mua ei ole rengastettu, vaikka asunkin jonkun kanssa
Siihen on esteitä. Sinä taas olet rengastettu yksilö. En jaa aviovuodetta kenenkään kanssa, enkä mitään muutakaan.14954