Ihanan syksyistä!

Ihana Suomi <3

Ihan freesi ilma ulkona! Miten kukaan voi olla täällä forumilla happamana kirjoittelemassa, kun ulkona voi käydä freesaamassa itsensä ihanan syksyisässä säässä!

Ihana aikaa!

12

235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ONNEKSI KESÄ OHI

      Olen samaa mieltä kanssasi, aivan fantastista tämä syksy. Ja vielä lisäksi on tulossa ihana talvi, valkoinen lumi ja pakkanen. HURRAA.

    • Bundy.81

      Itteeni ahdistaa valtavasti. Bentsojakaan ei viittisi jokapäivä syödä.

      • syksy ok

        Mikä sua ahdistaa? Tuleva syksykö? Mä pidän alkusyksystä mut se loppusyksyn pimeys ja vesisade ei niin mukavaa aikaa.


      • Oma moka

        Ajattelu on siitä mielenkiintoinen ja hyvä laji, että sillä voi vaikuttaa omiin asenteisiinsa, joten myös suoraan mielentilaansa ja tajunnan tasoonsa. Jos ahdistaa, niin sinä ajattelet asioista väärin syystä tai toisesta. Muuta ajattelutapasi, niin ajattelutapasi muuttaa sinut.


    • lunta syön talvella

      Oli kuin ihana syksy tahansa, se ei tätä suomen kurjuutta ja nälänhätää vie pois.

      Toisaalta on työttömän kannalta kiva kun ei tarvi lähtä pakkasaamuisin rämpimään tuonne lumikaaokseen ja järkyttävään pakkaseen, voi vaanolla lämpimässä kotona, ja herätä kun haluaa... tai nukkua koko päivän. Se on parasta, kerran viikossa jos kävis kaupassa niin muina päivinä ei tarvi sietää pakkasta ja varsinkaan niitä aamuja hrrrrrrrrr..

      Se on parasta työttömänä.

      • Hölmö oot

        Suomessa ei ole nälänhätää tai kurjutta. Tämän toki tiesit itsekin joten miksi väitit muuta? Vastaa heti!


        Suomessa on vain hölmöjä, laiskoja ja omasta tahdostaan köyhiä (siis vain suhteellisesti köyhiä, joilla ei ole varaa uusimpaan iPhoneen) kuten yllä oleva kirjoittajakin, jolla tuntuu olevan aikaa ulostaa palstalle kaikenmaailman joutavuuksien töissä käymisen sijaan.

        Surkea tapaus! Selitä heti mikset ota itseäsi niskasta kiinni!


      • Nyt Heti!
        Hölmö oot kirjoitti:

        Suomessa ei ole nälänhätää tai kurjutta. Tämän toki tiesit itsekin joten miksi väitit muuta? Vastaa heti!


        Suomessa on vain hölmöjä, laiskoja ja omasta tahdostaan köyhiä (siis vain suhteellisesti köyhiä, joilla ei ole varaa uusimpaan iPhoneen) kuten yllä oleva kirjoittajakin, jolla tuntuu olevan aikaa ulostaa palstalle kaikenmaailman joutavuuksien töissä käymisen sijaan.

        Surkea tapaus! Selitä heti mikset ota itseäsi niskasta kiinni!

        Selitä itse ja sassiin, että miksi sinulla on aikaa kirjoitella tänne keskellä työpäivää! Tätä on tapahtunut monesti! Et kai vain ole eläkkeellä ja sieltä käsin neuvot tätä aktivointiepistolaasi? Kaikki siis hyvin, kunhan ei itseä kosketa? Odotamme pikaista vastautasi!


      • SELITÄ HETI!1
        Nyt Heti! kirjoitti:

        Selitä itse ja sassiin, että miksi sinulla on aikaa kirjoitella tänne keskellä työpäivää! Tätä on tapahtunut monesti! Et kai vain ole eläkkeellä ja sieltä käsin neuvot tätä aktivointiepistolaasi? Kaikki siis hyvin, kunhan ei itseä kosketa? Odotamme pikaista vastautasi!

        Voi eikä! Miten kovat itkupotkuraivarit päätit vetäistä netissä! Huomaa kyllä, että osuin jäbää todella arkaan paikkaan nyt! Voi eikä, eihän nää sun rage oo enää todellisiakaan.

        Selitä heti käytöksesi ja sassiin sittenkin!


    • Freesaantunut

      Yeap, kyllä vuodenajat ovat suuri rikkaus. Kevät ei olisi niin kirkas ja kevyt, ellei talvi olisi niin pitkä ja 'pimeä'. Syksyn viileys ja kuulaus eivät olisi niin innostavia ja väreistä nautittavia, jollei kesä olisi lämmittänyt (liikaakin) ja suonut pehmeää vehreyttään luonnon täydeltä.

      • Voi eikä!

        Eihän tässä nyt vuodenajoista ollut kysymys, vaan nimenomaan syksystä. Yritä nyt ymmärtää...


      • Woi kyllä
        Voi eikä! kirjoitti:

        Eihän tässä nyt vuodenajoista ollut kysymys, vaan nimenomaan syksystä. Yritä nyt ymmärtää...

        Eikö syksy ole vuodenaika siinä kuin kaikki muutkin? Ajattelin asiaa laajemmin, minusta se kuuluu ymmärrykseen.


    • Mun on pakko lähteä lenkille jo aamusta, kun hommattiin koira. Ilmainen, kun se ei metsästä. Jäätikkökelilläkin pitää lähteä ulos. Eläköön liukuesteet.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      73
      633
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe