Siia herranjestas kuka on stailannu Vapun tuollaisen variksenpelättimen näköiseksi. Tukka ihan hassallaan ja järkyttävän värinen huulipuna. Metsään mentiin että myötähäpeää pukkaa.
28.9 Vappu kuin variksen pelätin
6
234
Vastaukset
- ohhoho
Aivan järkky! Tukka on harmaa kuin mummovainjalla, huulet mustat ja ei yhtään juhlava housuasu! Myötähäpeää ja naamapalmua!!
- Kömpelöä
Ei Vapun ahterissakaan muuten mitään vikaa ole, mutta tuossa asussa kun kumartui lopussa halaamaan huomattavasti lyhempää Sinikkaa, hame olisi ollut huomattavasti armeliaampi.
- linnunpelätin
MTV varmaan säästää ja käyttää ammattikoulun aloittelevia meikkaajia. Ei kukaan muu vois tehdä noin järkyttävää jälkee Vapun pärställe.
- upea Johanna F !!
Jos on tarkoituksellista. Ei liene hyvä, jos juontajakin kilpailee puvullaan, kun tanssijat ovat pääosassa.
Mutta musikaaliset. Kertokaa mikäon kipaleen nimi, mitä Johanna F ( aivan mahtava laulaja, oikeasti laulaja) laulaa, kun Anne Kukkohovi ja Marko Keränen tanssivat?
Mikä on kipaleen nimi. Tuttu on, mutta en saa mieleen... naananaa... jne.. kuka esittäja on alkuperäinen ?- kysyn vaan
Peiteltiinkö Vapun puvulla masun kohtaa?
- upea Johanna :)
Vastaanpa itelleni, kun muistin ja löysin:)
http://www.youtube.com/watch?v=7LUm-E4GPU8
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831569Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä721370Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2271351Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311291Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341029Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973- 89960
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123848