uskomatonta kunnallispolitiikkaa

xxx

On se uskomatonta että Seinäjoen valtuustoon valittiin esim. Vauhtiajoporukkaa joilla ei ole minkäänlaista yhteiskunnallista tietämystä. ko asioista!

11

2166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aivan niin

      Joo onhan se niin. Mut puhuit monikossa??

    • sini

      Niin on kai se aika pelottavaa kun seinäjoen valtuustoon pääsi nuoria jotka voi ehkä saada jopa jotain asiallista aikaan.

      • nou.nou.nou.

        nuoret seinäjoella 4 vuoden päästä vasta näkee mitä olette saaneet aikaseksi


    • hyut

      Näinhän se on että ottaa pannuun kun tuollaisia kouluttamattomia yläasteen käyneitä sinne äänestetään vaikuttamaan huhu!

      • Aake

        Ei se nyt ihan niinkään ole?
        Irene Turenius on sentään jo opettaja ja kouluja käynyt. Kimmo Heinonen on Yrittäjäjärjestön johtaja ja menestynyt yritysmaailmassakin. Ja molemmat ovat alle 30 vee! Näiltä ainakin tapahtuu!


      • rippikoulun käynny takaperi...
        Aake kirjoitti:

        Ei se nyt ihan niinkään ole?
        Irene Turenius on sentään jo opettaja ja kouluja käynyt. Kimmo Heinonen on Yrittäjäjärjestön johtaja ja menestynyt yritysmaailmassakin. Ja molemmat ovat alle 30 vee! Näiltä ainakin tapahtuu!

        Kuulkaahan nyt, alkäähän nyt, no ei sillälailla saa panetella oppimatonta edustajaamme vaikka EU.ssa.

        Eräskin mikko pääsi EU.hun pelkällä 4 luokkaisella peruskoulun ala-asteen oppimäärällä. Liekö tuo ollut pesällä, mutta hoiti hommansa siinä kuin joku tohtorikin jostain pohjanmaalta ja kepulainen vielä.

        Tietääkseni E-Pohjanmaalla ei kyselty maalaisliittolaisten oppimääriä kunhan osasivat musteesta vääntää nimimerkkinsä oikeaksi todistajien läsnäollessa tekosensa maanittelujen ja keplottelujen jälkeen sen julkisaattaa, niin korkeimmassa kuin hallinto-oikeudessa.

        Muuten vain, tuli tietooni eräskin oikeusmurha, jossa suvussa oli jo ennestään eräälle sukulaiselle annettu kuolemantuomio, jota ei tosin pantu täytäntöön.

        Siis voidaanko vielä lähes satavuotiaita asiakirjoja piiloitella julkisuudenarkojen ja julkisuutta kaipaamattomien perikuntien tahoilta. Nähdäkseni näitä erittäin taitavan köpelösti väärennettyjä asiakirjoja on vieläpä jopa -30 luvulta saakka tallessa.

        Pyytäessäni eräältä perikunnalta lahjoitusta edustamalleleni lakimies-seuralle tai kansan arkistoon oli lyhyt vastaus, että likaat pesän mainetta siinämäärin jotta saunanpesähän koko arkisto.

        Siis voi pyhä yksinkertaisuuden huipentuma ja vääryyden ylistys kaikin muodoin tuli ilmi näissä sanoissa.

        En muuta voi kuin pyytää seinäjoen kaupunkia ottamaan haltuunsa mainitut asiakirjat ja pian sillä saunan lämmitys on jo alkutekijöissään alkamassa.

        Kenties olosuhteet eivät nykyisestä muuttuisi, mutta kenties sukulaisten kauna on kateuden ylläpitävä voimavara.


      • haka
        rippikoulun käynny takaperi... kirjoitti:

        Kuulkaahan nyt, alkäähän nyt, no ei sillälailla saa panetella oppimatonta edustajaamme vaikka EU.ssa.

        Eräskin mikko pääsi EU.hun pelkällä 4 luokkaisella peruskoulun ala-asteen oppimäärällä. Liekö tuo ollut pesällä, mutta hoiti hommansa siinä kuin joku tohtorikin jostain pohjanmaalta ja kepulainen vielä.

        Tietääkseni E-Pohjanmaalla ei kyselty maalaisliittolaisten oppimääriä kunhan osasivat musteesta vääntää nimimerkkinsä oikeaksi todistajien läsnäollessa tekosensa maanittelujen ja keplottelujen jälkeen sen julkisaattaa, niin korkeimmassa kuin hallinto-oikeudessa.

        Muuten vain, tuli tietooni eräskin oikeusmurha, jossa suvussa oli jo ennestään eräälle sukulaiselle annettu kuolemantuomio, jota ei tosin pantu täytäntöön.

        Siis voidaanko vielä lähes satavuotiaita asiakirjoja piiloitella julkisuudenarkojen ja julkisuutta kaipaamattomien perikuntien tahoilta. Nähdäkseni näitä erittäin taitavan köpelösti väärennettyjä asiakirjoja on vieläpä jopa -30 luvulta saakka tallessa.

        Pyytäessäni eräältä perikunnalta lahjoitusta edustamalleleni lakimies-seuralle tai kansan arkistoon oli lyhyt vastaus, että likaat pesän mainetta siinämäärin jotta saunanpesähän koko arkisto.

        Siis voi pyhä yksinkertaisuuden huipentuma ja vääryyden ylistys kaikin muodoin tuli ilmi näissä sanoissa.

        En muuta voi kuin pyytää seinäjoen kaupunkia ottamaan haltuunsa mainitut asiakirjat ja pian sillä saunan lämmitys on jo alkutekijöissään alkamassa.

        Kenties olosuhteet eivät nykyisestä muuttuisi, mutta kenties sukulaisten kauna on kateuden ylläpitävä voimavara.

        Kyllähän se on surullista kun kouluttamattomat ravintolapäälliköt ja b-luokan rallikuskit kasvojenkohotusta tälläkeinoin hakevat. Varmaan ainoatakaan kannanottoa juuri mihinkään ei neljänvuoden aikana tule ko sakki esittämään.
        säälittävää


      • isoäitee ja isu
        haka kirjoitti:

        Kyllähän se on surullista kun kouluttamattomat ravintolapäälliköt ja b-luokan rallikuskit kasvojenkohotusta tälläkeinoin hakevat. Varmaan ainoatakaan kannanottoa juuri mihinkään ei neljänvuoden aikana tule ko sakki esittämään.
        säälittävää

        valtuustossa tarvitaan eri ikäisiä eri ammattilaisia vähän koulusivistystä ja taas voipi olla paljon koulusivistystä naisia,miehiä,nuoria ja vanhoja paljon kokeneita,jotka yleensä ovat parhaita,vastaavat taloudesta maltillisesti.nuoremmat ovat usein äkkipikaisia kaikki pitäisi yhdessä hetkessä,seuraamuksista viis onko rahaa vai ja kuka maksaa viulut.kunhan vain muistaa ei veronmaksajienkaa kukkarokaan loputon ole.


      • kannattaa äänestää
        haka kirjoitti:

        Kyllähän se on surullista kun kouluttamattomat ravintolapäälliköt ja b-luokan rallikuskit kasvojenkohotusta tälläkeinoin hakevat. Varmaan ainoatakaan kannanottoa juuri mihinkään ei neljänvuoden aikana tule ko sakki esittämään.
        säälittävää

        Sitä, kun eniten ääniä saaneet pääsevät rehellisissä vaaleissa haettuun tehtävään,kutsutaan demokratiaksi.Kaikilla meillä on mahdollisuus vaikuttaa.Käyttääkää ääniänne..Älkääkä valittako.


      • äänestäjä
        kannattaa äänestää kirjoitti:

        Sitä, kun eniten ääniä saaneet pääsevät rehellisissä vaaleissa haettuun tehtävään,kutsutaan demokratiaksi.Kaikilla meillä on mahdollisuus vaikuttaa.Käyttääkää ääniänne..Älkääkä valittako.

        Kansandemokratiallakin on kannattajansa, joka tai jonka pyrkimyksenä on ollut vallitsevan demokraattisesti valitun joukon väkivaltainen syrjäyttäminen, vaikkakin vähemmistössä ollessaan.

        ( on totta, että on verinen vääryys, jos 51% kansasta määrää, mitä 49% kansata tekee )

        Että se siitä demokratiastanne!


    • Sinänsä oli mukava huomata, että Seinäjoen kaupunginvaltuustoon pääsi tuoretta verta... vaikka oma ehdokkaani ei menestynytkään kummoisesti. Ja hyvä että vanhoistakin osa valittiin uudelleen; vanhoissa parroissa oli toki mielestäni muutama sellainenkin, jonka ei enää olisi tarvinnut päästä.

      Tämän vauhtiajohemmon osakkeet kyllä laskivat totaalisesti, kun tutustuin hänen vastauksiinsa vaalikoneissa. KK: "Rikkailta ei saisi periä enempää maksua palveluista, koska olemme kaikki ihmisinä saman arvoisia". Just joo! Voisin tuohon sanoa: "Rallin ajamiseen pitäisi saada valtiolta tukea niiden, joilla ei itsellä siihen ole varaa... koska olemme ihmisenä kaikki samanarvoisia." On muuten kallista hommaa tuo ralli, jos menestystä ei tule... ja sitä kautta hyviä sponsoreita. Joku kaverini kyllä totesti, että em. mielipide edustaa Kokoomuksen yleistä linjaa muutenkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe