moikka!!! Ootko koskaan nähnyt varasta se on se joka pilaa elämänsä varastamalla toiselta!!
Huonoo esi merkkii ei kannata! Olin R-kioskilla siel oli mies otti kaksikalja six pakkia ja juoksi!!säälin sitä miestä joka varasti kun ei oo rahaa ostaa!! MUTTA SILTI SE EI OO HYVÄ JOS VARASTAA!! En tiiä saiko ne sen kiinni...
vastatkaa ihmiset mitä mieltä ootte varastamisesta!!!!!
KIItos
Varkaat!?!? (mitä niistä) ---> look
1
228
Vastaukset
- en tahtoisi olla
Menen käymään kaverini luona. Hänellä on mahtava cd-kokoelma.... Kaikki poltettuja -ei yhtään alkuperäistä. Katsos kun on kaveri joka polttaa niitä niin halvalla.... Toiselta kaverilta löytyy vastaavanlainen kokoelma DVD-levyjä... Muutama aitokin joukossa. Pakko päästä tuulettumaan.... Kaveri lähtee lenkille mukaan. Kehaisee kuinka osti halvalla "aidot" Niket Virosta ja Adidaksen tuulipuvun. Mitä siitä vaikka rahat meneekin jollekin Venäjän huumepomoille. Itse kun emme huumeita käytä ja omat muksumme ovat vielä onneksi liian pieniä... Mutta entä sitten kun asiat onkin toisin... Kun huumemaailma kolahtaakin omaan perheesen... Esimerkkejä on satoja, varmaan tuhansia. Piratismi, josta saadut rahat ei mene yhdenkään köyhän hyväksi. Tai kopioidut cd yms. joiden "avulla" köyhdytetään suomalaisen artistin elämään. Jokainen menköön itseensä ja miettiköön onko itsekin varas. Kukaan ei enää tänä päivänä voi tehdä tuota tietämättömyyttään....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205054
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22972Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361290- 1001268
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168845En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35742