en ole omasta mielestäni hahmottamiskyvyiltäni rajoitteinen, mutta sunnuntaina en kyllä saanut kunnon kokonaiskuvaa keidenkään aikaansaannoksista. huoneita oli kuvattu korkeintaan kahdesta eri kulmasta, joten oli vaikea päätellä, kenellä oli paras... pitäisiköhän niiden vaihtaa kuvaajaa ja leikkaajaa siellä vaikka ammattilaisiin?!
unelmakänpän uudet huoneet?
10
3309
Vastaukset
- hohhoijaa
Kantsisko mennä katsoo huoneita vaikka nelosen nettisivuille?? Mitä sä täällä itket!
- Sade
Kyseessä nyt sattuu olemaan tv-ohjelma, että kyllä siinä pitäis näyttää kaikki oleellinen ettei tarvitsis netissä käydä täydentämässä tietojansa.
- kuklfu
Tuskinpa oli kohteet valmiita, näytettiin vain niitä jotka jotenkunten oli! Muutenkin koko ohjelma on toteuttu ihan perseesti, siis huonosti!
Ei näytetä ollenkaan sitä suunnittelu vaihetta kun parit keskustelee mm. sisustuksesta. "Valmiita" kohteita ei näytetä juuri ollenkaan tai ei ainakaan kovin läheltä... Ja ne TOISTOT!! Mitä tapahtuikaan ennen mainoskatkoa! Kaikkihan me olemme unohtaneet sen viidessä minuutissa! ARGH! Silti sitä on "pakki" katsoa...
Tässä pari hauskaa kohtaa Seiska lehestä 42/2004. "Unelmakäpässä Pasista maalattiin kuva machomiehestä" AIJAA?! Mitähän ohjelmaa mä olen katsonut? Sehän on semmonen ruikuttava nyhverö! Kuvateksti: "Katjan ja Pasin viinitelineestä löytyy punaviinejä. Minä olen käynyt viinikurssin Etelä-Afrikassa, Katja kertoo" Viiniteline joka kuvassa näkyy (siis heidän oikeassa kodissa) on sijoitettu oikeaoppisesti patterin viereen ikkunan alle. Eli juuri niinkuin viiniä pitää säilyttää, viileässa ja pimeässä. Naurettavaa sakkia!- machomies
Joo, toi Seiskan juttu oli aika hauska. Pasiko muka machomies? Jos joku noista pareista on machomies niin se on Antti, homoudestaan huolimatta, tai ehkä just sen takia.
- Taina
Samaa mieltä. Ei se missään ole käynyt, muutenhan se tietäis senkin!! Ja macho muka, ruikuttava mies ja läski akka! Mitä ne toisissaan näkee? Siks ne varmaan onkin yhdessä! Ja hyvä niin, ne ovat varmaan onnellisia!
- sarfer
Taina kirjoitti:
Samaa mieltä. Ei se missään ole käynyt, muutenhan se tietäis senkin!! Ja macho muka, ruikuttava mies ja läski akka! Mitä ne toisissaan näkee? Siks ne varmaan onkin yhdessä! Ja hyvä niin, ne ovat varmaan onnellisia!
Se mies välittää siitä naisesta aivan selvästi ja se nainen on naisellisen pyöreä,paremman näköinen kuin luuperse anorektikot!!
- ihmettelijä
Joo samaa mieltä tosta kuvauksesta ja muustakin.
Se kauhee toistojen määrä myös ihmetettää.
Ootteko muuten panneet merkille että Heidillä ja Hekalla ei ole Missään makuuhuoneessa parisänkyä!!! Ainoastaan lastenhuoneita. Ei ihme jos parilla ei mene hyvin!!!!!- ei enää ihmetystä
se parisänkymakkari nimittäin,uusi syy huonolle åarisuhteelle,please?
- pppppp
typerää, kun ne on sellaisia kolmen sekunnin pätkiä huoneista, ei ainakaan itelle ole jäänyt kokonaiskuvaa mistään kämpästä, eikä muista, mitä kukakin pari on tehnyt..muuten olisi huippuohjelma.
- dementiaako...
Ja sitten kun kerrotaan voittaja, ei enää näytetäkään sitä voittajan tuotosta... Näyttäisivät eli kertaisivat sitten vielä edes pari sekuntia, kun en ainakaan minä muista, minkä nimiset tekivät mitäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022296- 1141761
- 881429
- 1331387
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741238Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631111- 511057
- 36982
- 33834