Suomalaiseen liikennekäyttäytymiseen ei kuulu toisten huomiointi ja kommunikointi liikenteen sujuvuuden parantamiseksi. Vilkun käytöstä olisi hyvä aloittaa, ei tarvitsisi arvailla niin paljon tai manata telepaattisia kykyjä apuun.
Vilkun käyttö korvaa telepatian puutetta
10
738
Vastaukset
- Kauno
Vilkku on auton turhin lisävaruste
- Keke:_
Harvat vaan tajuaa sen päälle yhtään mitään! Tyhmiä on todella paljon liikenteessä, sen voi päätellä kun sitä ei osata käyttää.
- Kuningaskuluttaja
Ja tämä ei ole vitsi. Omassa 50000km ajetussa autossani on vilkkuviiksi alkanut temppuilla, eli se paukkuu ja ei aina palauta käännöksistä. Olen ilmeisesti käyttänyt sitä liikaa?
Tuon pienen muoviosan korjaus on hinnoiteltu maahantuojan toimesta niin ylös, että ajan jatkossa ilman vilkkua. Ymmärrän nyt hyvin miksi jotkut eivät käytä vilkkua. Se tosiaankin kuluu käytössä ja vieläpä luvattoman nopeasti.- Kri
Vilkkukytkinpaketti kesti vaivaiset 300 000 km, mutta minä käytänkin vilkkua aina kun siihen on aihetta.
- Nuukako?
Jarrut kuluu kun jarruttaa, renkaat kuluu kun ajaa, penkki kuluu kun istuu ja valot ne vasta kuluukin kun ovat aina päällä. Jätä auto parkkiin, niin kuluu huomattavasti vähemmän. Älä lähde liikenteeseen muiden harmiksi autoasi säästämään, sillä auto on yllätys yllätys kulutustavaraa.
- volvoV70
Ei tarvitse käyttää, on nimittäin Volvoni sen verta iso auto että muut väistää.
- Jussuf
Ja ne ketkä eivät väistä, niille maksat.
Ennen löytyi "teiden valopäät" saksalaismerkkien penkiltä, nykyisin ne ovat siirtyneet ruotsalaisvalmisteisiin...
Minä kyllä uskallan ajaa 500 euron autollani volvon eteen jos se tulee kolmion takaa tai vasemmalta.. mutta vain jos olen yksin autossani.
Siitä riemusta että ei ole väärässä pikku kolaritilanteessa, ja näkee volvon kiiltävää peltiä rypyssä, maksaa mielellään pikku sakon varomattomuudesta liikenteessä...:o) - bemarikuski
Nimittäin tehdä kahta asiaa yhtäaikaa, kääntää rattia ja laittaa vilkku päälle.
- volvoV70
bemarikuski kirjoitti:
Minulla on myös ilmastointi!
- Aika avuton luuseri
bemarikuski kirjoitti:
Vilkku laitetaan päälle jo ennen kuin rattia käännetään. Siksi se onnistuu minultakin, vaikka en osaa edes kävellä ja pierrä samanaikaisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764558Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093793Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1483516Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.431997Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1261074
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381000- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847