Vastatkaa tähän itse. Mitä muita palstoja luette, tahi kirjoitatteko muualle kuin tänne, ja minne, ja miksi, ja mitä. Mitkä jutut kiinnittääpi huomion että klikkaatte auki ja onko vakinikkejä joidenka jutut aina avaatte.
Älkää multinikkeilkö, vain yksi vastaus per virtuaalinassu. Multinikit tiskataan. Hyvät palkinnot kuten aina, parhaasta vastauksesta. Ei saa haukkua muita.
Loppusyksyn galluppi!
23
1282
Vastaukset
- toimittaja
No minun on luettava kaikki jo virkani puolesta.
MillaNin iltasadut on vakioluettavaa, samoin kaikki novellit, oli ne kenen tahansa.
Pakon edessä kahlaan myös muita palstoja päällisin puolin. Joidenkin nikkien jutut niillä kiinnittää huomiota/miellyttää, joten ne tulee sitten luettua.
Kirjoitan jonkin verran muuallekin, mutta aina eri nikillä.- lautamies
että viran puolesta. Laitan ylös tämänkin. Kiitos.
Luen historia palstaa ja tulee kaikkien kirjoituksia luettua. Muutes, se viimekertainen palkinto on saamatta?
- lautamies
jaha jaha, laitan muistiin. Mikäpä se mahtoi olla edellinen palkinto, kyllä minä muistelen kaikki jakaneeni.
- Veera
lautamies kirjoitti:
jaha jaha, laitan muistiin. Mikäpä se mahtoi olla edellinen palkinto, kyllä minä muistelen kaikki jakaneeni.
..niitä palkintoja.. tai vai sainkohan mäkin jonkun???? Ei voi näillä kananaivoilla muistaa niin pitkälle...Taisit muuten jakaakin joitakin palkintoja ja sit anelupalkinnot päälle...
- MillaN
...pittää vastata, iha ehottomasti.:)
Mie luven ja kirjootan Auto&Liikenne-palstal, siel mie vähä härnää miehii naisnäkökulmast, sit mie haastaan kaloist, Muailman menos mie viännän kättä millo uskonnost, millo mistäkii, sit mie käyn haastamas ja kirjoottamas yhel toisel foorumil sillai asijallisest ja örveltämät, se on iha hyvä vastapainoks täl Hakkuuaukeel ja sit mie käväsen Kaffeepuolel sillotällön. Ja ku näilt sit aikaa piisoo, niin Yhteiskuntaa, Suhteit ja Seksii...ups...ton viimesen mie opin iha äskettäin.:D
Mie klikkaan vähä kaikkee, ku nii utelias oon.:D
Sit mie luven kaik Sättärit ja miul onkii niit jo 168 arkiston verra talles.- lautamies
kaikenmaailman mieltymyksiä. Mutta mitäpä se minulle kuuluu, laitan paperille. Kiitos.
- merliNella
Käyn lueskelemassa ikäluokkia joskus.
Sen jälkeen on yleensä pakko kurvata huuhaamaahan:)
Kaffikeskusteluista löytää syvällisempää keskustelua.
Tietotekniikka palstat ovat korvaamaton apu laiselleni "kaikki mihin kosken lakkaa pelittämästä..." tyypille;)
Tälle palstalle tulen kierroksen lopuksi, sitten kun pää on täysin tyhjä, eikä tarvi enää ajatella mitään:)
Kirjottelen myös muualle, kun tulee tarve kommentoida.
Muutama vakinikki kirjoittaa todella hyvin.
Joskus on pakko lukea koko ketju läpi, jotta pääsisi kärryille mistä päin tuulee.- lautamies
immeiset kiertävät palstoja, niinkuin nyt sinäkin. Hyvähän se vaan on. Pistetään muistiin. Kiitos.
- veera
..vastaan :) kun sun palkinnotkin on niin mahtavat.. ja toi puolueettomuus on niin rautaa...
Mutta... horoskoopit, kauneus muoti, eläimet, joskus etsintäkuulutus.. ja tietty suhteet ja seksi....
kaikissa vaan kylläkin silloin tällöin...:)- lautamies
vai seksipalsta. Kierikää seksissä, ei se minulle kuulu. Laitan tämän muistiin. Kiitos.
Ilmoitan samaten, jotta vastausaikaa on iltaan klo 18 reikä reikä saakka. Sitten kerrotaan kuka ompi voittaja, kun samalla jaetaan palkinnot.
- -sitruuna-
ihan itse:
Luen muitakin palstoja; ikäryhmät, tietotekniikkaan liittyvät, muotiin ja kauneudenhoitoon liityvät, omaan alaani liityvät sekä hmph..joskus käyn myös seksipalstalla.
Kirjoittelen jos on mielenkiintoinen aihe myös muualle. Aina kuitenkin eri nikillä kuin tänne. Syynä on se, että jostain syystä tänne kirjoittavan nikki ärsyttää joillain muilla palstoilla??? Miksiköhän?
Se, mikä huomion kiinnittää riippuu siitä paljonko aikaa on käytettävissä. Jos on ollut jonkin päivän pois täältä niin oikein pitkiä ketjuja ei jaksa alkaa lukea. Vaikka olisi mielenkiintoinenkin.
Siman ja Lillukan jutut luen tietenken aina (peesaaja kun olen). Sättisanomat on myös pakko aina lukea.
Saanko palkinnon kun kirjoitin näin pitkään?:DD
Mikäli palkintona on sessio seksipaarissa, luovutan sen seuraavalle:DDD- lautamies
ei etukäteen kerrota. Seksissä ryvet sitten sinäkin, no omapa on asiasi. Kirjoitan ylös, kiitos.
...luen ja sillointällöin kirjoittelenkin seuraaville palstoille: Auto&Liikenne, Koti&Rakentaminen, Kahvikeskustele ja ennenkaikkea Huuhaa-palstalle (eri nikillä). Palsta tietysti määrää kirjoitusten tyylin ja sisällön. Tiettyjen kirjoittajien jutut luen aina ja tiettyjen en yleensä koskaan. Muuten peesaan muita ja luen eniten luettuja ja kommentoituja juttuja.
- lautamies
tämmöistä. Minäpä kirjoitan muistiin, kiitos kun osallistuit.
1.Vastatkaa tähän itse.
Tottakai mutta mikä on kysymys?
2.Mitä muita palstoja luette, tahi kirjoitatteko muualle kuin tänne, ja minne, ja miksi, ja mitä.
Tämän lisäksi ennen kirjoittelin kaffeepalstallle ja 40 palstalle mutta noissa toisissa on sama sefu joten päätin karsia ne listalta.
Muille palstoille en kirjoittele koska niissä aihepiiri on sellainen että niistä aiheista löytyy netistä haastavampaakin vastusta.
3.Mitkä jutut kiinnittääpi huomion että klikkaatte auki
Tarkka vainu, minun ei tarvitse edes pitää monitoria auki tietääkseni missä on tappelu aloitettavissa
4.onko vakinikkejä joidenka jutut aina avaatte.
Ei ole vakinikkejä, paitsi Stonea käyn aina vähän potkaisemassa holkkipolviin ja Simanainen antaa makeat naurut ja joskus muutakin,jopa suutakin;D
sekä MillaN,Lilli, -sitruuna- tuossa palstan paras anti!
Wirni menettelee silloin kun hän on ihmisystävällisellä tuulella, joskus ajattelin lähettää hänelle oikein rakkauskirjeen mutta totesin että se tulee paluupostissa punakynällä korjattuna joten kumitin nimet pois ja lähetin sen sellaiselle joka ei nuslaa pilkkua, vaan minua;D
Muiden örvellystä seuraan silmäkulmasta ja jos he eivät ymmärrä heille suomaani taidepläjäystä niin opastan heitä erittäin mielelläni taiteen tulkinnassa.- lautamies
sepä on hyvä. Hyvä oli vastaus, ihan pyrkii palkinnoille. Kiitos.
- Lukkija.
Kyllä nyt tulee paksua pajunköyttä. Stoneman on vienyt sinua täällä kuin pässiä narussa ja olet ollut ihan kusessa sen kanssa. Olet ollut potkittavana, et potkijana. Muistamme miten sait nekkuusi lakiväittelyssä ja pelkuruutesi vedonlyönnissäkin muistaan.
- Savolainen-Pysäyttäjä
Lukkija. kirjoitti:
Kyllä nyt tulee paksua pajunköyttä. Stoneman on vienyt sinua täällä kuin pässiä narussa ja olet ollut ihan kusessa sen kanssa. Olet ollut potkittavana, et potkijana. Muistamme miten sait nekkuusi lakiväittelyssä ja pelkuruutesi vedonlyönnissäkin muistaan.
Sinä käyt vain stonen pepunnuolijasta, et muusta. Tai ehkä jobi variksenpelättinä voisi mennä...
Mikä on lukkija muuta kuin multinikki? - MillaN
Savolainen-Pysäyttäjä kirjoitti:
Sinä käyt vain stonen pepunnuolijasta, et muusta. Tai ehkä jobi variksenpelättinä voisi mennä...
Mikä on lukkija muuta kuin multinikki?...sie kultaseni tiällä oikeen mesot? :D
*nappaa savolaesen rollaattoriinsa ja paenaa tohvelijalkaa...sit mennää! * :D - Savolainen-Pysäyttäjä
MillaN kirjoitti:
...sie kultaseni tiällä oikeen mesot? :D
*nappaa savolaesen rollaattoriinsa ja paenaa tohvelijalkaa...sit mennää! * :DKuhan vähän ojensin noita kiusankappaleita :-)
Mittees sie, ajelepa kahville ni jutskataan lissee. :-)
- lautamies
se on tällä kertaa Simanainen. Loistopalkintona, ilta nettiseksin parissa äheltäen. Lisäpoonuksena ja lohdukkeena, koska vastaus oli poistettu, ompi raati valinnut hänelle partnerin.
Rumpujen päristessä, fanvaarien soidessa, ja yleisön aploteeratessa, ilmoitetaan partneri kotvan päästä.- lautamies
on raati tarkoin harkittuansa valinnut sätin naisten päiväunen, ynnä haaveitten kohteen. Hän ompi Huuhaan oma poika olavi! Onnea kovasti voittajalle.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412428Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101848Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse731716Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801285- 651198
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171168TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161048Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901040Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42894- 70872