declan maisie keskustelu kadonnut!!

wtf!

Wtf

15

170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei siinä ollut pahaa

      Oli vielä eilen. edfarmer on käynyt täällä yöllä. edfarmer perustelkoon

      • Luotsin ei tarvitse perustella poistojaan. Etsivä löytää säännöistä kohdan joka oikeutti poiston. Jos ei suomi 24 sivun säännöt kelpaa löytyy muita sivuja jossa saa vapaasti riehua.


      • tuulikki.56
        edfarmer kirjoitti:

        Luotsin ei tarvitse perustella poistojaan. Etsivä löytää säännöistä kohdan joka oikeutti poiston. Jos ei suomi 24 sivun säännöt kelpaa löytyy muita sivuja jossa saa vapaasti riehua.

        Jos noudattaisit itse ensin niitä sääntöjä?


    • voi jumalauta!!

      Täältä häviää muutenkin ihan oudolla tavalla joitain viestejä!

    • emmefani

      Miksi sekin piti poistaa?

    • Jos on mahdollista niin muuttame tämän osion niin että tänne voi kirjoittaa ainoastaan rekistöröidyllä käyttäjällä. Niin vaikeutuu ainakin vähän tuo että sama henkilö kirjoittaa neljällä eri tunnuksella. Jatketaan :)

      • Minulle sopii !
        Enimmäkseen käyn lukemassa tätä palstaa ja kaikkeen en jaksa enää tälläiällä edes reagoida .
        Minä ohitan vain tyhmät jutut, en provoisudu.
        Ne kikkeliskokkelis jutut aikoinaan yökötti, mut nythän on siitäkin päästy.

        Palstan valvoja mielestäni voisi vain valvoa palstaa ,
        ja omia mielipitetä voisi kommentoida yksityishenkilönä.. Joko nimimerkillä tai rekistöröityä uudella nimellä.

        Summa summa, hyvä kun on aktiivinen valvoja , mutta voisi hieman löysätä.


      • aika hyvä ajateltu

        Siis jokainen sinua vähänkin krisitoiva henkilö on aina sama ihminen`?


    • ???

      Myös koko ketju Carlin tyttärestä näytti kadonneen. Tällä menolla taitaa loppua kirjoittajat. Ja käsi sydämmelle Edfarmer, monellako eri nimellä oot ite mahtanut kirjottaa?

      • Kadonneet jutut

        Tosiaankin Carlin tytär ketjukin poistettu.Tuntuikin siltä että jotain mitä täällä oli ennen on kadonnut.Harmillista.Poistamista vois kai hieman hillitä.


    • En muista moista

      Declan ja Maisie?Onko nämä kaksi edes olleet tekemisissä keskenään?En muista tälläistä.Tämä Wylden tytär asui perheensä kanssa kartanossa ennen Declania.

    • yuyyg

      täytyy muuten todeta että aika ikävä juttu kun yksi valvoja voi pilata näin kokonaan yhden palstan,joka on ainoa suomekielinen keskustelupalsta.
      esittää olevansa nuori mies,mutta kirjoituksen tyyli ja mielipiteet suoraan keski-ikäiseltä naiselta.

      • jepulisjjk

        Ja sinun kirjoitustyyli on aina sama. Pilkun jälkeen tulee tyhjää tilaa, eli näin.


      • Voi ihmisraukka! Toistat itseäsi kuukaudesta toiseen. Nyt keksimään uusia syytöksiä :) Jatketaan :)


    • LindaLinelli

      "Etsivä löytää säännöistä kohdan joka oikeutti poiston"
      Voisit kuitenkin täsmentää. Kiitos!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8564
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2595
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2313
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1704
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1472
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe