Oon pian 18 ja saan siis äänioikeuden, mutta mulla on semmonen ongelma etten huomaa oikein mitään eroja näissä puolueissa..tiedän että niitä on mutta kun kaikki on niin prkleen samanlaisia että mistä sitä tietää että mitä kannattaa?
Jos siis joku viisaampi vois hiukan kertoa mulle noista puolueista tarkemmin, et mitä eroja niitten mielipiteissä on ja et mikä puolue ajaa mitäkin asiaa enemmän ja vähemmän.
puolueista
3
173
Vastaukset
- Sari19
ainaski sano,että sellanen kommunisti on hyvä.En mä tiedä,mitä se tarkottaa,mutta faija käski sitä äänestään.
- Pappi
tulisit kerrankin saarnalle niin oppisit paljon
MUTTA
ei sinua ole näkynyt kirkossa moneen vuoteen.
olen huolestunut
Terv
Huuhaan palstan Pappi - kalle
Pitkään puolueiden eroja analysoineena voisin valottaa suurimpia eroja pääpuolueissa.
Puolueethan jaetaan kahtia suomalaisiin ja ruotsalaiseen. Jos siis olet parempaa väkeä, valintasi on ruotsinkielinen puolue. Vastenmielisyys solmiota käyttäviin miehiin ja/tai sympaattinen suhtautuminen siilitukkaisinn naisiin saattaisi viitata vasemman äärilaidan puolueisiin kuten vasemmistoliitto ja skl. Jos kuitenkin pidät enemmän hitaasti ja katkonaisesti puhuvista isoista miehistä, voi demarit olla varteenotettava vaihtoehto.
Nykyäänhän ei oikeistolla ja vasemmistolla ole mitään eroa. Kokoomuksen kannattajat ovat kuitenkin olleet aiemmin Turku-myönteisiä. Ihan vaan vinkkinä. Muut murreihmiset saattavat saada enemmän kiksejä keskustasta. Sitsontiaisten suojelu, kaiken kivan pito luomusavutteluineen ja iloisine olutveikkoineen viittaisi viherpuolueeseen.
Tarkkana täytyy kuitenkin olla, että juuri se paras, omia arvoja eniten toteuttava puoluelinja löytyisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1137247
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h985233Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163486Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333412Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352524Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961501Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3411451Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311346Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?421270