Käsittääkseni korkean asteen vapaamuurarit ovat okkultisteja. Onko teillä asiantuntemusta? Pääsimme sivuamaan asiaa jonkin verran Anneli Auerin tapauksen yhteydessä. Poistetussa ketjussa oli puhetta myös Jeesuksen pelastamasta korkean asteen vapaamuurarista Juhani Julinista. Minusta olisi hyvä, jos voisimme pitää okkultismi-aihetta näkyvillä, jotta mahdollisimman moni tulisi ymmärtämään okkultismin vaarat.
2Kun. 23:10
Hän saastutti myöskin polttopaikan Ben-Hinnomin laaksossa, ettei kukaan voisi panna poikaansa tai tytärtänsä kulkemaan tulen läpi Molokin kunniaksi.
Taannoin Richard Nixon osallistui Bohemian Groven tilaisuuksiin, tai ehkä vain yhteen tilaisuuteen. Jokunen aika sitten törmäsin netissä videoon, jossa toistettiin Nixonin käymää puhelua henkilön kanssa, joka kysyi Nixonilta miksei tämä ollut enää halukas lähtemään Bohemian Groveen. Nixon sanoi, ettei hän viihdy siellä kokoontuvien homojen kanssa. Pidän mahdollisena, että Watergate-skandaali järkättiin ainakin osittain siksi, ettei Nixon ollut riittävän homomyönteinen.
https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#q=bohemian grove
https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#q=watergate scandal
Okkultismi
12
210
Vastaukset
- Erota henget
Varokaa näitä aiheita. Herätkää näkemään henkien todellisuus. Väärä otsiointi sinulla. On juuri sellainen joka pyytää paholaisen paikalle. Sehän haluaa olla esillä, palstatilaa. Paholaisen palvontaa on pitää sitä esillä.
Jokin muu otsikko ja sitten voisi kirjoittaa asiasta.
Juuri siksi tilanne tämä kun uskovat ei ymmärrä eri henkien todellisuutta.
Sotkevat palstan ja seurustelevat saa ta na kanssa täällä.Kiitos. Katsotaan. Käsittääkseni eliitti yrittää pimittää heille arkaluontoisia asioita. Minä puolestani pyrin pitämään niitä esillä, jotta eliitin pyrkimykset tulisivat julki. Ja jotta eliitti saisi mahdollisimman vähän orjia (sheeple) pian perustettavan maailmanhallituksen alamaisiksi. Me tavikset olemme eliitille pelkkää roskaa (human garbage).
http://nwoobserver.wordpress.com/2011/12/16/who-really-controls-the-world/
Noitavasara eli Malleus Maleficarum on vasta julkaistu suomeksi.
Mielelläsi varmaan käyttäisit kirjan ohjeita okkultismin kukistamiseen?- popocatepetl
Okkultismi vetoaa ihmisen viehtymykseen käyttää valtaa ja olla erityisasemassa, tietää enemmän ja hallita sitä kautta muita. Samanlainen vaara vaanii uskoviakin. Jos minulla olisi ääretön tieto ja valta, tuskin jättäisin niitä käyttämättä. Ainakin ohjailisin ihmisiä ja ehkä antaisin opetuksia, Tämä sitten tapahtuisi sen mukaan, mikä on kokemukseni ja näkemykseni oikeasta ja väärästä, ja ajoittain omat edut tottakai ohjaisivat päätöksiäni. Jumalan hommia, ei minusta olisi tässä viisaudessa, onneksi.
Popo. Vaara vaanii. Ottaisin käsittelyyn aiheen, josta riittää väittelyä. Ketkä lopulta ovat taivaskelpoisia ihmisiä? Pyydän perustelemaan käsityksenne Raamatulla.
- Nixonin oli pakko
Sietää ainakin yhtä homoa. J Edgar Hooveria.
Rukoilkaamme Kekekin puolesta. Jumalalle hänenkään parantaminen ei ole mahdotonta. Pyydetään samalla, että Kekek todistaisi tälläkin palstalla mahdollisen parantumisensa.
Ketkä pelastuvat? Lapset ja lastenkaltaiset. Ketkä muut? Kristityt? Uskovaiset? Luterilaiset? Helluntailaiset? Adventistit? Mormonit? Jehovan todistajat? Lestadiolaiset? Metodistit? Reformoidut? Baptistit?
- Puhu totuus
Mikään ei saa minua vaihtamaan Jumalan lapsen osaani saa tanan orjaksi. Ikuisuus on pelissä eikä nämä muutamat vuodet, jotka ihminen täällä elää. Totuutta ei tule piilotella.
Puhu... Voiko Jumalan lapseutta mitätöidä? Emmehän voi mitätöidä edes biologista lapseuttamme. On mahdotonta mennä takaisin kohtuun ja muuttua jälleen munasoluksi ja siittiöksi.
- Varoituksen sana
Myös kristillisissä piireissä on paljon mustaan magiaan - noituuteen perustuvaa toimintaa.
- KTS (Ei kirj.)
Varsinkin pienissä peräkammarilösseissä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201777
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991598Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481119Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?441010Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29939Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50866Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s46838Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37790Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56788Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760