SP2 - lähes täydellinen

Toimii se

Asensin melko vasta ServicePack 2:n XP:lle, ja raivostuttavan hitaan asennusvaiheen jälkeen kaikki on pelannut täydellisesti. Ainoastaan Lähiverkkoyhteys -kuvakkeen kohdalle tehtäväpalkkiin tuli jokin varoituskolmio, joka ilmoittaa, että lähiverkkoyhteyden tilassa on vajaa tai puuttuva liitettävyys. Tietääkö joku mitä tuo tarkoittaa? Internetin käyttöön se ei vaikuta mitenkään (ADSL 512mb/sek.). Sitten yksi kysymys: onko normaalia, että viruksentorjuntaohjelmani palomuuri (F-Secure 2003) ottaa vastaan päivässä pitkälti yli tuhat hyökkäystä, ja hylättyjä pakettejakin näyttäisi olevan yli 400000? Entä jos palomuuri ei yhtäkkiä toimisikaan? Eihän internetiä uskaltaisi pitää päällä...

7

1220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • homma

mulle tuli sama varotus. Kikkailin lähiverkkoasetuksista sen varoitusilmoituksen pois ku se ärsytti

• Toimii se

Miten teit sen?

• koo
        Toimii se kirjoitti:

Miten teit sen?

Klikkaan sieltä sitä kuvaketta, jossa huutomerkki. Ominaisuudet ja sieltä ruksia muuttamalla. Ilmoita kuvakkeessa, jos liitettävyys vajaa tai muuta vikaa. Ja hyväksyy. Katoaa se kuvake.

• Toope

Sulla on super nopee yhteys

• moe's

Kuinka pelit toimii?? Itsellä alkuun kaikki tuntui sujuvan hienosti, nopea ja "kevyt" järjestelmä. Netti , office, photoshop muunmuassa toimivat paremmin kuin koskaan.Hieman raskaammat pelit kaatuu viidessä minuutissa. Kone menee täysin jumiin.
      Minkalaisia kokoonpanoja teillä on kenellä homma toimii ?? Itsellä Vian piirit. Via kehoittaa ajurisivuillaan olla asentamatta heidän cpu to agp ajuriaan xp sp2 kokoonpanoon. Joten olen kokeillut sekä vian että sp2:n ajureilla. Pelit kaatuu kummallakin. Tuo Vian kehoitus on kyllä jonkinlainen "käsien pesu", hijainen myöntö, että
      jotain on pielessä heillä tai sitten sp2 päivityksessä.

• WinXP

eilen sama homma ja en päässyt nettiin, mutta sitten se korjaantui itsestään..vissiin oli palveluntarjoajasta kiinni.

• aa/

äitini xp pro:n adsl/dhcp nettiyhteys hävisi sp2:n myötä.
      toivottavasti keksin miksi.
      mitä lasket hyökkäyksiksi? pelkästään yli 1000 porttiskannausta luulis olevan normaalia tavallisemmillekin nopeuksille. 512 Mb alas? paljon ylös??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      134
      5452
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      31
      3902
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2490
    4. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      39
      2067
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      28
      1862
    6. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      24
      1853
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1670
    8. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      52
      1641
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      30
      1584
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      40