IS tänään:
VIIHDEUUTISET
Arto Paasilinna kävi rockbändin kimppuun
Kirjailija Arto Paasilinna raivostui ruokailemassa olleelle Mokoma-yhtyeelle, joka kieltäytyi laulamasta hänelle lappeenrantalaisen ravintolan pöydässä. Paasilinna kävi yhtyeen kitaristiin käsiksi ja uhkasi jopa tappaa koko bändin.
********************
Ilmeisesti myös muu ravintolaväki osoitti suosiotaan, olihan kyseessä viihde?
Erikoista viihdettä
9
740
Vastaukset
- Ratsu
Ravintola käski yhtyettä siirtymään toisaalle syömään, vaikka kirjailija Paasilinna aloitti sen rähinän. Näin meillä. Lue lisää yhtyeen sivulta
www.mokoma.com - kovasti
Ainakaan minulle ei tule heti mieleen että
Paasilinna rupeaisi ensimmäisenä tappamaan.
Kuittasin humalaisen ylisanoiksi.- alsodf
Paasilinnat yleensä luulevat, kun mainitaan nimi Paasilinna, kaikkien pitäisi Suomenmaassa kumartaa ja hymistellä näitä heppuja. Ovat saaneet nimeä niin paljon, että on hattuun noussut ja kovaa. Riittää kun kirjotaaa mitä paskaa tahansa, mutta kun tekijä on Paasilinna, onhan sen oltava hyvä kirja...
- Heikki
Kyllä rokkibändilläkin on oikeus työrauhaan ja rauhoitettuun ruokikseen ilman, että niiden käsketään mennä muualle syömään. Paasilinna ilmoitti, että laulakaa Sininen ja valkoinen ja että ettekö tiedä että minä olen kirjailija Arto paasilinna.
Oliskohan päässä muutakin kuin viinaa. Mä helpotan: esimerkiksi kusta. - raksu
Heikki kirjoitti:
Kyllä rokkibändilläkin on oikeus työrauhaan ja rauhoitettuun ruokikseen ilman, että niiden käsketään mennä muualle syömään. Paasilinna ilmoitti, että laulakaa Sininen ja valkoinen ja että ettekö tiedä että minä olen kirjailija Arto paasilinna.
Oliskohan päässä muutakin kuin viinaa. Mä helpotan: esimerkiksi kusta.Tuohan on siis sen rokkibändin versio tapahtumista..?
Mitähän OIKEASTI mahtoi tapahtua? alsodf kirjoitti:
Paasilinnat yleensä luulevat, kun mainitaan nimi Paasilinna, kaikkien pitäisi Suomenmaassa kumartaa ja hymistellä näitä heppuja. Ovat saaneet nimeä niin paljon, että on hattuun noussut ja kovaa. Riittää kun kirjotaaa mitä paskaa tahansa, mutta kun tekijä on Paasilinna, onhan sen oltava hyvä kirja...
Eipäs nyt yleistetä koko Paasilinnan veljessarjaa Arton mahdollisista toilauksista. En tunne heistä muita kuin Ernon, joka on kuollut jo vuosia sitten. Hän ei ainakaan sovi siihen kuvaan, jonka annoit kirjoituksellasi. Hänellä ei noussut koskaan hattuun.
Hän voitti Finlandia-palkinnon teoksella Yksinäisyys ja uhma, mutta vaatimattomampaa miestä saa kirjailijapiireistä etsiä. Vaatimattomuus ei toki tarkoita sitä, että mukisematta hyväksyy kaiken ympärillään. Erno oli maamme loistavin sarkasmin taitaja, esseisti, totuuksien laukoja ja aforistikko.Toisinajattelija, joka kulki omia polkujaan. Artoa ei voi verrata häneen samana päivänäkään kirjailijana!
Ikävä on suurta kirjailijaa, hänenlaistaan ei toista tule.
Postasin tuon aloituksen lähinnä siksi, että minusta asialla ei ole mitään tekemistä viihteen kanssa.
Se, että joku tai jotkut Paasilinnat on sikoja, on toisarvoista ja evvk.
Sehän tässä ihmetyttää, ettei juttua julkaistu kulttuuriuutisena.- rose66
sitä mieltä, että vaikka olisi kirjoittanut kuinka monta kirjaa ja olisi kuinka suuri julkimo tai mitä hyvänsä - hyvät käytöstavat pitäisi osata ja muita ihmisiä kohdella hyvin. On surullista kuulla , että Paasilinna on käyttäytynyt huonosti - olisin odottanut jotain muuta...
- rokkareille
Ilmaista mainosta MOkomalle!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211128
- 116994
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97832- 87758
- 48665
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17637Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa218601- 49559
- 40559
- 25525