Erikoista viihdettä

R_oi

IS tänään:
   
VIIHDEUUTISET

Arto Paasilinna kävi rockbändin kimppuun

Kirjailija Arto Paasilinna raivostui ruokailemassa olleelle Mokoma-yhtyeelle, joka kieltäytyi laulamasta hänelle lappeenrantalaisen ravintolan pöydässä. Paasilinna kävi yhtyeen kitaristiin käsiksi ja uhkasi jopa tappaa koko bändin.
********************

Ilmeisesti myös muu ravintolaväki osoitti suosiotaan, olihan kyseessä viihde?

9

740

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ratsu

      Ravintola käski yhtyettä siirtymään toisaalle syömään, vaikka kirjailija Paasilinna aloitti sen rähinän. Näin meillä. Lue lisää yhtyeen sivulta

      www.mokoma.com

    • kovasti

      Ainakaan minulle ei tule heti mieleen että
      Paasilinna rupeaisi ensimmäisenä tappamaan.
      Kuittasin humalaisen ylisanoiksi.

      • alsodf

        Paasilinnat yleensä luulevat, kun mainitaan nimi Paasilinna, kaikkien pitäisi Suomenmaassa kumartaa ja hymistellä näitä heppuja. Ovat saaneet nimeä niin paljon, että on hattuun noussut ja kovaa. Riittää kun kirjotaaa mitä paskaa tahansa, mutta kun tekijä on Paasilinna, onhan sen oltava hyvä kirja...


      • Heikki

        Kyllä rokkibändilläkin on oikeus työrauhaan ja rauhoitettuun ruokikseen ilman, että niiden käsketään mennä muualle syömään. Paasilinna ilmoitti, että laulakaa Sininen ja valkoinen ja että ettekö tiedä että minä olen kirjailija Arto paasilinna.

        Oliskohan päässä muutakin kuin viinaa. Mä helpotan: esimerkiksi kusta.


      • raksu
        Heikki kirjoitti:

        Kyllä rokkibändilläkin on oikeus työrauhaan ja rauhoitettuun ruokikseen ilman, että niiden käsketään mennä muualle syömään. Paasilinna ilmoitti, että laulakaa Sininen ja valkoinen ja että ettekö tiedä että minä olen kirjailija Arto paasilinna.

        Oliskohan päässä muutakin kuin viinaa. Mä helpotan: esimerkiksi kusta.

        Tuohan on siis sen rokkibändin versio tapahtumista..?

        Mitähän OIKEASTI mahtoi tapahtua?


      • alsodf kirjoitti:

        Paasilinnat yleensä luulevat, kun mainitaan nimi Paasilinna, kaikkien pitäisi Suomenmaassa kumartaa ja hymistellä näitä heppuja. Ovat saaneet nimeä niin paljon, että on hattuun noussut ja kovaa. Riittää kun kirjotaaa mitä paskaa tahansa, mutta kun tekijä on Paasilinna, onhan sen oltava hyvä kirja...

        Eipäs nyt yleistetä koko Paasilinnan veljessarjaa Arton mahdollisista toilauksista. En tunne heistä muita kuin Ernon, joka on kuollut jo vuosia sitten. Hän ei ainakaan sovi siihen kuvaan, jonka annoit kirjoituksellasi. Hänellä ei noussut koskaan hattuun.

        Hän voitti Finlandia-palkinnon teoksella Yksinäisyys ja uhma, mutta vaatimattomampaa miestä saa kirjailijapiireistä etsiä. Vaatimattomuus ei toki tarkoita sitä, että mukisematta hyväksyy kaiken ympärillään. Erno oli maamme loistavin sarkasmin taitaja, esseisti, totuuksien laukoja ja aforistikko.Toisinajattelija, joka kulki omia polkujaan. Artoa ei voi verrata häneen samana päivänäkään kirjailijana!

        Ikävä on suurta kirjailijaa, hänenlaistaan ei toista tule.


    • Postasin tuon aloituksen lähinnä siksi, että minusta asialla ei ole mitään tekemistä viihteen kanssa.
      Se, että joku tai jotkut Paasilinnat on sikoja, on toisarvoista ja evvk.

      Sehän tässä ihmetyttää, ettei juttua julkaistu kulttuuriuutisena.

      • rose66

        sitä mieltä, että vaikka olisi kirjoittanut kuinka monta kirjaa ja olisi kuinka suuri julkimo tai mitä hyvänsä - hyvät käytöstavat pitäisi osata ja muita ihmisiä kohdella hyvin. On surullista kuulla , että Paasilinna on käyttäytynyt huonosti - olisin odottanut jotain muuta...


    • rokkareille

      Ilmaista mainosta MOkomalle!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      121
      1128
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      116
      994
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      832
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      87
      758
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      637
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      218
      601
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      559
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      559
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe