Erikoista viihdettä

R_oi

IS tänään:
   
VIIHDEUUTISET

Arto Paasilinna kävi rockbändin kimppuun

Kirjailija Arto Paasilinna raivostui ruokailemassa olleelle Mokoma-yhtyeelle, joka kieltäytyi laulamasta hänelle lappeenrantalaisen ravintolan pöydässä. Paasilinna kävi yhtyeen kitaristiin käsiksi ja uhkasi jopa tappaa koko bändin.
********************

Ilmeisesti myös muu ravintolaväki osoitti suosiotaan, olihan kyseessä viihde?

9

740

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ratsu

      Ravintola käski yhtyettä siirtymään toisaalle syömään, vaikka kirjailija Paasilinna aloitti sen rähinän. Näin meillä. Lue lisää yhtyeen sivulta

      www.mokoma.com

    • kovasti

      Ainakaan minulle ei tule heti mieleen että
      Paasilinna rupeaisi ensimmäisenä tappamaan.
      Kuittasin humalaisen ylisanoiksi.

      • alsodf

        Paasilinnat yleensä luulevat, kun mainitaan nimi Paasilinna, kaikkien pitäisi Suomenmaassa kumartaa ja hymistellä näitä heppuja. Ovat saaneet nimeä niin paljon, että on hattuun noussut ja kovaa. Riittää kun kirjotaaa mitä paskaa tahansa, mutta kun tekijä on Paasilinna, onhan sen oltava hyvä kirja...


      • Heikki

        Kyllä rokkibändilläkin on oikeus työrauhaan ja rauhoitettuun ruokikseen ilman, että niiden käsketään mennä muualle syömään. Paasilinna ilmoitti, että laulakaa Sininen ja valkoinen ja että ettekö tiedä että minä olen kirjailija Arto paasilinna.

        Oliskohan päässä muutakin kuin viinaa. Mä helpotan: esimerkiksi kusta.


      • raksu
        Heikki kirjoitti:

        Kyllä rokkibändilläkin on oikeus työrauhaan ja rauhoitettuun ruokikseen ilman, että niiden käsketään mennä muualle syömään. Paasilinna ilmoitti, että laulakaa Sininen ja valkoinen ja että ettekö tiedä että minä olen kirjailija Arto paasilinna.

        Oliskohan päässä muutakin kuin viinaa. Mä helpotan: esimerkiksi kusta.

        Tuohan on siis sen rokkibändin versio tapahtumista..?

        Mitähän OIKEASTI mahtoi tapahtua?


      • alsodf kirjoitti:

        Paasilinnat yleensä luulevat, kun mainitaan nimi Paasilinna, kaikkien pitäisi Suomenmaassa kumartaa ja hymistellä näitä heppuja. Ovat saaneet nimeä niin paljon, että on hattuun noussut ja kovaa. Riittää kun kirjotaaa mitä paskaa tahansa, mutta kun tekijä on Paasilinna, onhan sen oltava hyvä kirja...

        Eipäs nyt yleistetä koko Paasilinnan veljessarjaa Arton mahdollisista toilauksista. En tunne heistä muita kuin Ernon, joka on kuollut jo vuosia sitten. Hän ei ainakaan sovi siihen kuvaan, jonka annoit kirjoituksellasi. Hänellä ei noussut koskaan hattuun.

        Hän voitti Finlandia-palkinnon teoksella Yksinäisyys ja uhma, mutta vaatimattomampaa miestä saa kirjailijapiireistä etsiä. Vaatimattomuus ei toki tarkoita sitä, että mukisematta hyväksyy kaiken ympärillään. Erno oli maamme loistavin sarkasmin taitaja, esseisti, totuuksien laukoja ja aforistikko.Toisinajattelija, joka kulki omia polkujaan. Artoa ei voi verrata häneen samana päivänäkään kirjailijana!

        Ikävä on suurta kirjailijaa, hänenlaistaan ei toista tule.


    • Postasin tuon aloituksen lähinnä siksi, että minusta asialla ei ole mitään tekemistä viihteen kanssa.
      Se, että joku tai jotkut Paasilinnat on sikoja, on toisarvoista ja evvk.

      Sehän tässä ihmetyttää, ettei juttua julkaistu kulttuuriuutisena.

      • rose66

        sitä mieltä, että vaikka olisi kirjoittanut kuinka monta kirjaa ja olisi kuinka suuri julkimo tai mitä hyvänsä - hyvät käytöstavat pitäisi osata ja muita ihmisiä kohdella hyvin. On surullista kuulla , että Paasilinna on käyttäytynyt huonosti - olisin odottanut jotain muuta...


    • rokkareille

      Ilmaista mainosta MOkomalle!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe