Hei!
Ostin uroskoirani Nummelasta, alkuperäinen koti Salossa (vahinkopentue), synt. aika 16.02.2013. En tiedä montako pentua kaikenkaikkiaan oli. Olisi mukava tietää, onko muita kyseisen pentueen koirien omistajia ja millaisia ovat nykyään? Tai jos ei samasta pentueesta, niin muilla kokemuksia kyseisestä yhdistelmästä?
En itse ole nähnyt siis pennun vanhempia. Oma koirani on tollanen 10kg pötkylä, sileäkarvainen ja väritykseltään musta, beigeä tassuissa ja rinnuksessa sekä valesilmät. Todella itsepäinen, mutta leikkisä ja aktiivinen, suorastaan valloittava.
Mäyräkoira-chihuahua-toyterrier-mixaus
souling
0
75
Luetuimmat keskustelut
- 77968
- 73842
- 43575
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut100567- 45533
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.159505- 26491
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t132482Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60465