Luonnonsuoje lähtee itsestäsi ja sinun valinnoista

merinovillakauppias

Valitsemalla vaatteet luonnon kuidusta, vastusta teollista tuotantoa. Esimerkiksi. valitsemalla merinovillavaatteet edesauta myös luontoa, koska luonnon villaa ei tarvitse pestä. Käytön jälkeen merinovilla tuuletetaan ja vaate on tämän jälkeen raikas, hajuton ja puhdas. Merinovilla on silkinpehmeä täysin hajuton ja antibakteerinen.

Tarjoamme verkkokaupassamme merinovillavaatteita, jotka ovat 100% paraslaatuista merinovillaa. " NO MULLESING"- tiloilta Australiasta. Valitettavasti korkealaatuista merinovilla saa vain merinolampaista, niitä on vain maaliman toisella puolella. Maahantuojamme tilaa tuotteet isoissa erissä laivarahtina.

Tuotteet on pakattu pahvipakettiin ja värit ovat luontoystävälliset. Tervetuloa keskustelemaan tänne ja tutustumaan sivuillemme. www.merinovillakauppa.fi

Terveisin Merinovillakauppias

5

108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi mahoton

No kaikenlaista hörhöilyä sitä onkin.

• 338909oho
    • kerttuu123

Oon 12-vuotias tyttö, joten en ymmärrä kaikkee mitä puhutaan ihan vielä. Mä haluun auttaa luontoo mun mielestä ois hyvä jos ihmisille avattais se juttu oikeesti kunnolla!
      Instagramin, twitterin, facebookin, kikin, whatsapin ja kaiken avulla levitettäis sanaa!. Suihkutettava deudorantti ei oo hyvä, se tuhoo ilmakehää joka on VAARALLISTA ja se ei auta hikeen. Rullattava deudorantti auttaa hikeen oikeesti!"

• Alpakanvilla toimii ihan yhtä hyvin kuin merinovillakin. Meiltä löytyy kotikylästä alpakkatila ja sieltä hankittiin mummolle lapaset. Ovat kuulemma niin hyvät, että käyttää niitä kesälläkin.

Alpakanvilla on vain aika kallista, joten kannattaa ostaa vasta sitten kun normivilla allergisoi (alpakanvilla ei aiheuta kutinaa) tai ei jostain muusta syystä halua lampaanvillaa käyttää. Alpakat ovat muuten suloisia. Ne ovat melko pieniä verrattuna laamoihin, eivätkä syljeskele yhtä usein - niitä pystyy rapsuttelemaankin jos ne saa houkuteltua heinillä lähemmäs.

• Seästää luonttoo

Eikö se soastuttas ihan hirvveesti luonttoo, jos tilloosin toeseltapuolelta moapalloo. Taejan kuitennii kasvattoo ihan oman lamppaan ja kehrätä villani ite, jos ee se sus pahalaenen kerkkii syyvä sitä lammasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      223
      4468
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      22
      3379
    3. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      262
      1945
    4. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      6
      1663
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      38
      1227
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1189
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      97
      913
    8. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      30
      757
    9. Uskotko että halaatko

Kaivattuasi koskaan vai et?
      Ikävä
      63