Luonnonsuoje lähtee itsestäsi ja sinun valinnoista

merinovillakauppias

Valitsemalla vaatteet luonnon kuidusta, vastusta teollista tuotantoa. Esimerkiksi. valitsemalla merinovillavaatteet edesauta myös luontoa, koska luonnon villaa ei tarvitse pestä. Käytön jälkeen merinovilla tuuletetaan ja vaate on tämän jälkeen raikas, hajuton ja puhdas. Merinovilla on silkinpehmeä täysin hajuton ja antibakteerinen.

Tarjoamme verkkokaupassamme merinovillavaatteita, jotka ovat 100% paraslaatuista merinovillaa. " NO MULLESING"- tiloilta Australiasta. Valitettavasti korkealaatuista merinovilla saa vain merinolampaista, niitä on vain maaliman toisella puolella. Maahantuojamme tilaa tuotteet isoissa erissä laivarahtina.

Tuotteet on pakattu pahvipakettiin ja värit ovat luontoystävälliset. Tervetuloa keskustelemaan tänne ja tutustumaan sivuillemme. www.merinovillakauppa.fi

Terveisin Merinovillakauppias

5

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi mahoton

No kaikenlaista hörhöilyä sitä onkin.

• 338909oho
    • kerttuu123

Oon 12-vuotias tyttö, joten en ymmärrä kaikkee mitä puhutaan ihan vielä. Mä haluun auttaa luontoo mun mielestä ois hyvä jos ihmisille avattais se juttu oikeesti kunnolla!
      Instagramin, twitterin, facebookin, kikin, whatsapin ja kaiken avulla levitettäis sanaa!. Suihkutettava deudorantti ei oo hyvä, se tuhoo ilmakehää joka on VAARALLISTA ja se ei auta hikeen. Rullattava deudorantti auttaa hikeen oikeesti!"

• Alpakanvilla toimii ihan yhtä hyvin kuin merinovillakin. Meiltä löytyy kotikylästä alpakkatila ja sieltä hankittiin mummolle lapaset. Ovat kuulemma niin hyvät, että käyttää niitä kesälläkin.

Alpakanvilla on vain aika kallista, joten kannattaa ostaa vasta sitten kun normivilla allergisoi (alpakanvilla ei aiheuta kutinaa) tai ei jostain muusta syystä halua lampaanvillaa käyttää. Alpakat ovat muuten suloisia. Ne ovat melko pieniä verrattuna laamoihin, eivätkä syljeskele yhtä usein - niitä pystyy rapsuttelemaankin jos ne saa houkuteltua heinillä lähemmäs.

• Seästää luonttoo

Eikö se soastuttas ihan hirvveesti luonttoo, jos tilloosin toeseltapuolelta moapalloo. Taejan kuitennii kasvattoo ihan oman lamppaan ja kehrätä villani ite, jos ee se sus pahalaenen kerkkii syyvä sitä lammasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      123
      1863
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1650
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1225
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      49
      1108
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      876
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      797
    Aihe