Valitsemalla vaatteet luonnon kuidusta, vastusta teollista tuotantoa. Esimerkiksi. valitsemalla merinovillavaatteet edesauta myös luontoa, koska luonnon villaa ei tarvitse pestä. Käytön jälkeen merinovilla tuuletetaan ja vaate on tämän jälkeen raikas, hajuton ja puhdas. Merinovilla on silkinpehmeä täysin hajuton ja antibakteerinen.
Tarjoamme verkkokaupassamme merinovillavaatteita, jotka ovat 100% paraslaatuista merinovillaa. " NO MULLESING"- tiloilta Australiasta. Valitettavasti korkealaatuista merinovilla saa vain merinolampaista, niitä on vain maaliman toisella puolella. Maahantuojamme tilaa tuotteet isoissa erissä laivarahtina.
Tuotteet on pakattu pahvipakettiin ja värit ovat luontoystävälliset. Tervetuloa keskustelemaan tänne ja tutustumaan sivuillemme. www.merinovillakauppa.fi
Terveisin Merinovillakauppias
Luonnonsuoje lähtee itsestäsi ja sinun valinnoista
5
126
Vastaukset
- voi mahoton
No kaikenlaista hörhöilyä sitä onkin.
- 338909oho
Merinovillan tuotannossa rääkätään monasit lampaita!
http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/lampaita-raakataan-merinovillan-tuotannossa/1953256 - kerttuu123
Oon 12-vuotias tyttö, joten en ymmärrä kaikkee mitä puhutaan ihan vielä. Mä haluun auttaa luontoo mun mielestä ois hyvä jos ihmisille avattais se juttu oikeesti kunnolla!
Instagramin, twitterin, facebookin, kikin, whatsapin ja kaiken avulla levitettäis sanaa!. Suihkutettava deudorantti ei oo hyvä, se tuhoo ilmakehää joka on VAARALLISTA ja se ei auta hikeen. Rullattava deudorantti auttaa hikeen oikeesti!" Alpakanvilla toimii ihan yhtä hyvin kuin merinovillakin. Meiltä löytyy kotikylästä alpakkatila ja sieltä hankittiin mummolle lapaset. Ovat kuulemma niin hyvät, että käyttää niitä kesälläkin.
Alpakanvilla on vain aika kallista, joten kannattaa ostaa vasta sitten kun normivilla allergisoi (alpakanvilla ei aiheuta kutinaa) tai ei jostain muusta syystä halua lampaanvillaa käyttää. Alpakat ovat muuten suloisia. Ne ovat melko pieniä verrattuna laamoihin, eivätkä syljeskele yhtä usein - niitä pystyy rapsuttelemaankin jos ne saa houkuteltua heinillä lähemmäs.- Seästää luonttoo
Eikö se soastuttas ihan hirvveesti luonttoo, jos tilloosin toeseltapuolelta moapalloo. Taejan kuitennii kasvattoo ihan oman lamppaan ja kehrätä villani ite, jos ee se sus pahalaenen kerkkii syyvä sitä lammasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861570
- 711200
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1741095Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!52902Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46881- 47868
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38868- 46792
Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9783IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35769