Valitsemalla vaatteet luonnon kuidusta, vastusta teollista tuotantoa. Esimerkiksi. valitsemalla merinovillavaatteet edesauta myös luontoa, koska luonnon villaa ei tarvitse pestä. Käytön jälkeen merinovilla tuuletetaan ja vaate on tämän jälkeen raikas, hajuton ja puhdas. Merinovilla on silkinpehmeä täysin hajuton ja antibakteerinen.
Tarjoamme verkkokaupassamme merinovillavaatteita, jotka ovat 100% paraslaatuista merinovillaa. " NO MULLESING"- tiloilta Australiasta. Valitettavasti korkealaatuista merinovilla saa vain merinolampaista, niitä on vain maaliman toisella puolella. Maahantuojamme tilaa tuotteet isoissa erissä laivarahtina.
Tuotteet on pakattu pahvipakettiin ja värit ovat luontoystävälliset. Tervetuloa keskustelemaan tänne ja tutustumaan sivuillemme. www.merinovillakauppa.fi
Terveisin Merinovillakauppias
Luonnonsuoje lähtee itsestäsi ja sinun valinnoista
5
108
Vastaukset
- voi mahoton
No kaikenlaista hörhöilyä sitä onkin.
- 338909oho
Merinovillan tuotannossa rääkätään monasit lampaita!
http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/lampaita-raakataan-merinovillan-tuotannossa/1953256 - kerttuu123
Oon 12-vuotias tyttö, joten en ymmärrä kaikkee mitä puhutaan ihan vielä. Mä haluun auttaa luontoo mun mielestä ois hyvä jos ihmisille avattais se juttu oikeesti kunnolla!
Instagramin, twitterin, facebookin, kikin, whatsapin ja kaiken avulla levitettäis sanaa!. Suihkutettava deudorantti ei oo hyvä, se tuhoo ilmakehää joka on VAARALLISTA ja se ei auta hikeen. Rullattava deudorantti auttaa hikeen oikeesti!" Alpakanvilla toimii ihan yhtä hyvin kuin merinovillakin. Meiltä löytyy kotikylästä alpakkatila ja sieltä hankittiin mummolle lapaset. Ovat kuulemma niin hyvät, että käyttää niitä kesälläkin.
Alpakanvilla on vain aika kallista, joten kannattaa ostaa vasta sitten kun normivilla allergisoi (alpakanvilla ei aiheuta kutinaa) tai ei jostain muusta syystä halua lampaanvillaa käyttää. Alpakat ovat muuten suloisia. Ne ovat melko pieniä verrattuna laamoihin, eivätkä syljeskele yhtä usein - niitä pystyy rapsuttelemaankin jos ne saa houkuteltua heinillä lähemmäs.- Seästää luonttoo
Eikö se soastuttas ihan hirvveesti luonttoo, jos tilloosin toeseltapuolelta moapalloo. Taejan kuitennii kasvattoo ihan oman lamppaan ja kehrätä villani ite, jos ee se sus pahalaenen kerkkii syyvä sitä lammasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2234468Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223379Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2621945Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,61663Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381227Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611189Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin97913- 30757
- 63755
- 176740