Hyvältä näyttää, kun vaaleihin on aikaa yksi viikko!
Kerry 48,4% Bush 46,4%
11
534
Vastaukset
- Cheney
Kerry voittaa vaalit ja USA saa hienon presidentin.
Mahtaa palstan ääri-oikeistolaisia harmittaa, kun über-johtaja G. Bush saa kenkää Valkoisesta Talosta...- re-pete
käymään niin jääpähän Bushille käteen ainakin hyvin hoidettu kausi. Kerryn oma moka jos mokaa Irakissa tai muutenkin tuon lähi-idän politikoinnin suhteen, siitä ei auta sitten syytellä Bushia. :-D Taitaa Kerry saada vietnaminsa jos voitta vaalit. :-o Sitten voidaan todeta että hyviä ennustamaan nuo anti-war protestoijat, joihin John 'flipflop' Kerry lukeutuu. :-D
Meinaan tuo touhu tuolla lähi-idässä on sen verran likaista että ilman ydinaseita ei Kerrykään selviä Bshia puhtaammin käsin. :-\
Tuo kahden prosentin ero mahtuu virhemarginaaliin, joten lukemat voivat olla kumman eduksi tahansa vuorokauden ajasta riippuen...
Miksi näyttää "hyvältä" mielestäsi?
Kerry voi demokraattina olla vielä sotaisampi kuin Bush.
Ei kannata nolata itseään kuvittelemalla mitään lopullista etukäteen!- Hitman
" Miksi näyttää "hyvältä" mielestäsi?
Kerry voi demokraattina olla vielä sotaisampi kuin Bush. "
Mukava kuulla reilu tunnustus siitä, että Bush on sotaisa ja että sotaisuus on negatiivinen asia. - Huvittunut :)
Hitman kirjoitti:
Mukava kuulla reilu tunnustus siitä, että Bush on sotaisa ja että sotaisuus on negatiivinen asia.Hitman-1 puhui itsensä taas PUSSIIN!!!
Huvittunut :) kirjoitti:
Hitman-1 puhui itsensä taas PUSSIIN!!!
Kolme minuuttia siihen vain meni...
Enkö saa siis käyttää termiä "sotaisa" ilman, että te USA-vihaajat hypäätte heti seinille?
Pussiin puhuminen on kaukana sellaisesta tekstistä, jonka analysoin tarkasti ennen lähettämistäni julkisuuteen...
Kun itse hyväksyn tekstini, se riittää, ja jos se kelpaa sensuurillekin, aina parempi.
P-kärpästen surina ei mieltäni vaivaa...Hitman kirjoitti:
Mukava kuulla reilu tunnustus siitä, että Bush on sotaisa ja että sotaisuus on negatiivinen asia.Milloin olet pitänyt sotaa positiivisena asiana?
Itse ajattelen jokaista sotaa valitettavana ja negatiivisena asiana, ja sodan päähenkilöt ovat siinä mielessä aina "sotaisia".
Lähes jokainen USA:n johtaja on joutunut kokemaan jonkin kansainvälisen selkkauksen tai sodan.
Kerrylläkin sellainen kokemus saattaa olla edessään; ainakin Irakin kriisin lopettaminen, jos hän siirtyy vallanpitäjäksi maailman mahtavimman sotakoneiston ylipäälliköksi.
Puhuitkohan nyt itse itsesi pussiin?- Hitman
Hitman-1 kirjoitti:
Milloin olet pitänyt sotaa positiivisena asiana?
Itse ajattelen jokaista sotaa valitettavana ja negatiivisena asiana, ja sodan päähenkilöt ovat siinä mielessä aina "sotaisia".
Lähes jokainen USA:n johtaja on joutunut kokemaan jonkin kansainvälisen selkkauksen tai sodan.
Kerrylläkin sellainen kokemus saattaa olla edessään; ainakin Irakin kriisin lopettaminen, jos hän siirtyy vallanpitäjäksi maailman mahtavimman sotakoneiston ylipäälliköksi.
Puhuitkohan nyt itse itsesi pussiin?" Milloin olet pitänyt sotaa positiivisena asiana? "
En koskaan.
" Itse ajattelen jokaista sotaa valitettavana ja negatiivisena asiana, ja sodan päähenkilöt ovat siinä mielessä aina "sotaisia". "
No nyt taas sotket käsitteitä kovasti. Itse olet monesti hehkuttanut Irakin sotaa kuinka oikea ja hyvä asia se oli .
Mitä tulee sotaisa -käsitteeseen, kehotan sinua tutustumaan siihen suomen kielen sanakirjasta. Se tarkoittaa nimenomaan sodanhaluisaa, joten ihan hyvä, että myönsit USA:n presidentti Bushin olevan sotaisa, siis halukas sotimaan.
- Sting
kuin George Bushia"
- Huvittunut :)
kumpaa sitten äänestelet?
Huvittunut :) kirjoitti:
kumpaa sitten äänestelet?
En muuten ole tiennytkään, että mekin pääsemme äänestämään USA:n vaaleissa...
Huvittuneisuutta tuossa tarvitaankin! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18613767
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585493Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454960Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1563734Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402873Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282042Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1201811Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3731714Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371525