Lapuan nuorisotoimi

haasteellista työtä?

Mä en ihmettele enää, ettei lapulaisten verorahat riitä. Eilisessä Ilkassa oli juttu ja kuvat nykyisestä tilanteesta. Siinä kaksi "ikinuorta" nuorisotyöntekijää surkuttelee, ettei kaupungin rahat riitä juuri muuhun kuin heidän palkoikseen! Voi tana, sanon minä! Pitäisiköhän esim. kysyä meiltä nuorilta, jotta mitä me halutaan. Vai onko se vaan tärkeämpää että kaksi saa virkapalkkansa, nuorisotoiminnasta ei ole väliä! Ompahan kaksi hyväpalkkaista ja tyytyväistä kynän pyörittäjää!

12

377

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmettelijäminäkin

      kirjoitit vähän mutta ASIAA---joutais lopettaa noi virat

    • Tyhmä kysymys

      Mikähän ikäluokkahaarukka on asetettu nuorisotoimen asiakasryhmäksi ? Meinaan vaan että poikkeaako paljon toisen asteen ja peruskoulun oppilaiden ikähaarukasta. Jos ei poikkea, niin erillinen nuorisoyksikkö pitäisi integroida tiiviimmäksi osaksi koulu- ja oppilaitosporukkaa. Kyllä siellä tekemätöntä työtä piisaa.

      • peiliinkatsomista

        Niin juuri. Siellä ne työntekijät istuvat virka-ajan odotellen nuorisoa koulusta. Kun koulut loppuu niin Nuoppari sulkeutuu ja on viikokloput kiinni. Siinä sitä hyvää palvelua.


    • Ei kiitos

      Ja kuka viittii mennä nuopparille kun aina saa vetäjältä kuunnella ilkeilyä. Joka on muka huumoria mutta aina jotain halveksitaan. Vakkei itteen kohdistuiskaan on se ilmapiiri vähän ankea.

      • Ei totta

        Mun kokemukset on aivan päinvastaisia, ottakaa selvää mistä puhutte


      • Kiire on suunnaton
        Ei totta kirjoitti:

        Mun kokemukset on aivan päinvastaisia, ottakaa selvää mistä puhutte

        Nuoret, mukaansatempaavat ohjaajat paikalle, jotka saisi porukat
        innostumaan.
        Kyllä siellä kaksi esimiestä voi helposti istua kirjoituspöydän takana, aina siellä
        kumminkin kiirettä riittäää.


      • Ei kiitos
        Ei totta kirjoitti:

        Mun kokemukset on aivan päinvastaisia, ottakaa selvää mistä puhutte

        Täh? Mitä ihmee selvää ottamista tarvitaan. Omat silmät ja korvat on jo ottanu selvää. Saa sitä vastaanki väittää muttei asiat siitä mihinkää muutu.


    • uus ja avuton

      Kukas teille kersoille muu kaikkea järkkäis sitten?
      Itse ainakin olette avuttomia kun kaikki pitää tuoda kärsän eteen ja näyttää miten mikin toimii.
      Ja valivali vaan lisääntyy.
      Mikään ei kelpaa nykynuorille.
      Kannattaa olla passiisivinen--se luo tulevalle elämällenne ison perustan....

      • vali vali käpy

        Itse olet vanha fossiili.


    • Kännykkä

      Oliskohan niin, että aika on käynyt ohi perinteisistä nuorisotaloista. Netissähän nuoriso (ja vähän vanhemmatkin) tuntuvat nykyään kokoajan olevan. Ei muutakuin keskustaan pieni tila, jossa saa illalla lämpimässä istuskella ja näpelöidä kännykkää &surffailla.

      • säästöä

        Vielä nyt yhteiskunnalta lämmintä näpyttelytilaa keskustaan, näpelöiköön kotonansa.


    • Kattokaa peilii

      Samas jutus ne valitti kahta asiaa. Ettei oo rahaa. Ja vaikka oliski ni nuoret ei käy niien tekemis tilaisuuksis.
      Eikö sillo kannata lopettaa koko touhu ! Siinä hyvä idea kaupungin säästökohteisii !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      313
      3757
    2. 208
      3039
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2584
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2044
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1475
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    7. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      175
      1380
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1357
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      25
      1334
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe