Löytyi

poppari

16

1566

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jenny

      En olis uskonut, Oli saanut aika maireita kommetteja

    • jumpelo

      joo, Jenniferhän on tosi lahjakas laulaja, olen ollut sitä mieltä koko ajan. Asikainen yks helvetin idiootti, jolle ei merkkaa oikeat musiikilliset lahjat mitään, muuta kuin se että on E-L:n kaltainen turha perseenkeikuttaja jonka isoimmat avut ovat tisseissä. Jenniferiä ei todellakaan olisi pitänyt laittaa edes äänestykseen!

      Sääli, että Suomessa ei enää arvosteta aitoja asioita :-(

      • julia

        jos et ole huomannut, perseenkeikutus ei todellakaan kuulu eeva-leenan paraatilajeihin...tanssi ja muu ketkuttelu vaatii vielä treenamista... laulamalla hän on tiensä raivannut ja pirteällä asenteella koko kisaan!


    • hieno

      Upee biisi, Täytyy antaa pinnat Jenniferille.

      • TTO

        biisi oli korkeintaan keskinkertainen sävellys. Miksaus päin helvettiä. Laulu todella epävarmaa ja vireongelmaa löytyi. T: musiikin alalla hyvin monta vuotaa tuottajana.


      • juupelis
        TTO kirjoitti:

        biisi oli korkeintaan keskinkertainen sävellys. Miksaus päin helvettiä. Laulu todella epävarmaa ja vireongelmaa löytyi. T: musiikin alalla hyvin monta vuotaa tuottajana.

        no siinä tapauksessa varmaan tiedät että harvemmin harrastelijoilla on mahdollisuutta oikeisiin kunnon studiolaitteisiin ym. siihen nähden erinomainen suoritus. Etkä todellakaan ole mikään tuottaja, hahahaa!


      • TTO
        juupelis kirjoitti:

        no siinä tapauksessa varmaan tiedät että harvemmin harrastelijoilla on mahdollisuutta oikeisiin kunnon studiolaitteisiin ym. siihen nähden erinomainen suoritus. Etkä todellakaan ole mikään tuottaja, hahahaa!

        Ihan tiedoksi vaan, että nykyään muutaman sadan euron satsauksella saa tarvittavan hyvät laitteet joka kelpaa jopa kaupalliseen levitykseen. esimerkiksi ultramariini sekä don johnson big band on tästä hyvä esimerkki. tietokoneena kelpaa nykyään muutaman sadan euron kone( n. 2-3 vuotta vanha riittää), tarvittavat softat saat vaikkapa netistä ilmaisohjelmina. Efektiplugineja saa myös ilmaisversioina todella paljon. Tässä en nyt tarkoita sitten piratismia. Ei niiden laitteiden hinta, vaan miten niitä käytetään... ja ennen kaikkea kritisoin biisiä joka ei toimi.
        ps. ihan sama mulle mitä uskot mitä olen...tsemppiä!


      • koulukaveri
        TTO kirjoitti:

        Ihan tiedoksi vaan, että nykyään muutaman sadan euron satsauksella saa tarvittavan hyvät laitteet joka kelpaa jopa kaupalliseen levitykseen. esimerkiksi ultramariini sekä don johnson big band on tästä hyvä esimerkki. tietokoneena kelpaa nykyään muutaman sadan euron kone( n. 2-3 vuotta vanha riittää), tarvittavat softat saat vaikkapa netistä ilmaisohjelmina. Efektiplugineja saa myös ilmaisversioina todella paljon. Tässä en nyt tarkoita sitten piratismia. Ei niiden laitteiden hinta, vaan miten niitä käytetään... ja ennen kaikkea kritisoin biisiä joka ei toimi.
        ps. ihan sama mulle mitä uskot mitä olen...tsemppiä!

        Luuletko tyhmä että jennifer itse olis ton biisin äänittäny saati miksannu? Tiedoksi sullekkin että joku kundi äänitti kaikki tän koulun musikaalibiisit päättötyönään ja miksasi ne. Ja kuulin tän biisin sitäpaitsi livenä ja sydän nousi kurkkuun asti ku oli hienoin mitä noi kurssilaiset on ikinä räpeltäny. Onhan se hienoa että ensimmäisenä biisinään saa aikaan jotain noin hienoa, kun jotkut ei saa tollasta ulos ikinä. Niin että noi sun torut miksauksesta menee nyt ihan väärälle tyypille. Eihän ne muutkaan artistit itse miksaa...


      • TTO
        koulukaveri kirjoitti:

        Luuletko tyhmä että jennifer itse olis ton biisin äänittäny saati miksannu? Tiedoksi sullekkin että joku kundi äänitti kaikki tän koulun musikaalibiisit päättötyönään ja miksasi ne. Ja kuulin tän biisin sitäpaitsi livenä ja sydän nousi kurkkuun asti ku oli hienoin mitä noi kurssilaiset on ikinä räpeltäny. Onhan se hienoa että ensimmäisenä biisinään saa aikaan jotain noin hienoa, kun jotkut ei saa tollasta ulos ikinä. Niin että noi sun torut miksauksesta menee nyt ihan väärälle tyypille. Eihän ne muutkaan artistit itse miksaa...

        Olenko koskaan väittänyt kertaakaan että Jennifer ois hoitanut äänitys, miksaus ja masterointi puolen. Ja siinä olet oikeassa että hyvin harvat artistit istuvat itse miksauspöydän takana. Kuka sen ikinä sitten hoitikin, kannattais harjotella vielä. Jenniferillä on äänessään hyvä soundi, mutta biisi ei itseäni säväytä. Mutta kyllä niitä paljon huonompiakin tekeleitä on olemassa...VVV


    • diggaaja

      Toi oli mun makuuni, erikoinen ja varmaan tehty koulun kivikauden aikaisilla miksereillä.

    • löytyy muutakin

      Toi Jenniferin sävellys on näköjään tehty paljon ennen Popstarsseja.

      Kiva mesta, siellä on muutakin hauskaa

    • tykkäsin

      Täytyy sanoa, että ekaksi biisiksi parhaimmasta päästä

    • sanaton

      Tosi fiksu kipale. Olis kiva kuulla muidenkin sävellyksiä, eiks ne kaikki oo tehny biisejä laatikoihin jo valmiiksi

    • olla hyvä

      ,kun osaa kirjoittaa tuollaisen biisin ja vielä näytelmän kohtaukseen, joka asettaa biisin raamit.

    • hitosti

      Jännä soundi, tää tarttis kuulla livenä

    • kova

      Täytyy tason olla kova kun Jenniferikin joutu lähteen. Tai toisaalta onko tossa osaamisella mitään merkitystä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5345
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3327
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1435
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe