En tajua niiden ihmisten aivoituksia, jotka äänestävät valtuustoon ministereitä ja kansanedustajia. Palkkoja on heidän edukseen nosteltu suruttaa pilvin pimein ja syyksi sanottu työn suurta määrää, vaikka on avustajatkin. Miten luulette heidän aikansa riittävän valtuustokäsittelyihin? Eipä tunnu näiden äänestäjissä järjenjättiläisiä löytyvän.
Vaalien tuloksesta sen verran, että tulee aika ,jolloin todellista työväenliikettä tulee kansalla ikävä, kun alkaa tämä "itku ja hammasten kiristys"-linja entistä tehokkaammaksi leikkuriksi.
Oma ehdokkaani meni läpi ja tekee varmasti voitavansa kaikkien ihmisten eteen, ei vain valikoidun ydinjoukon.
Käsittämätöntä!
5
410
Vastaukset
- Andronikos
http://galleria.suomi24.fi/Ajatar1
"PERSOONALLISUUS
Käyn mieluiten elokuvissa katsomassa:
Fantasiaelokuvia"
'nuff said. - raksu
Ei sinne ois saanu sit valita lääkäreitäkään tai sairaanhoitajia. Hoitsuille tosin ois lisäansiot kelvannu, mut työhän on niin raskasta, ettei varmaan jaksa ylimääräisiä velvollisuuksiaan kunnan eteen tehdä...
Mites noi lakimiehet sit? Nehän on kaikki moraalittomia oman edun tavoittelijoita?
Toisaalta ois kyl kiva, että ois yks kansanedustaja meidänki valtuustossa. Osais vähä kertoa valtion avutuksista ja muista, ettei jäätäis ihan ilman... Kunnan valtuustossa kun on vain pieniä ihmisiä...
Eikös kansanedustajilla ole todella lyhyet työajat? Ja avustajiakin, jotka tekee kaiken työn? Luulis niillä olevan aikaa vaikka mihin...
Ja kun kansanedustajat saa lisäansioita kunnastaan, niin eivät ole heti taas ens vuonna palkkojaan korottamassa...ne, jotka on valittu johtamaan koko maata koskevia asioita pitäisi pysyä myös sillä tasolla, vai ajatteletko, että kukaan muu ei kykene kuntatasolla hoitamaan asioita kuin nämä ministerit ja kansanedustajat?
Tainnut EU viedä meidän päättäjiltä vallan niin tyystin, että pyöritellään peukaloita "pääkallopaikalla". En paremmin sano.
Hoitsut sun muut eivät päätä valtakunnallisista asioista. He lähtevät ruohonjuuritasolta ja vaikuttavat sen kautta.Kansanedustajilla ja ministereillä on varmasti, useimmilla ainakin, ollut muukin ammatti, mutta kyllä se toinen ammatti ei toimi yksiin sen kanssa, että pitäisi hoitaa SUOMEN asioita. Että näin:)
- juu
Laiska ei viitsi tehdä joka vaaleissa uutta äänestyspäätöstä jos entiselläkin pärjää.
- Giganticus
....päde se et,
"niitä kusetetaan ketä voidaan":))
Sitähän varten poliitikot on
olemassa koska, jonkun täytyy
hoitaa näitä meidän yhteisiä asioita,
ja niinku ite sanoit ei meistä
äänestäjistä siihen ole:))
Siinä olen kyllä aivan samaa mieltä et,
kahdella pallilla, on aivan turha yrittää
istua. Toinen jää satavarmasti hoitamatta.
Jos ei sitten jopa molemmat.
Mutta eipä asioille yksi ihminen mitään
saa. Oli sitten ministeri, kunnanvaltuutettu,
tai pieni ihminen suomi24:n keskusteluissa.
Ja oma ehdokkaani meni kans läpi, ja olen
ihan tyytyväinen, mitään ihmeitä en
kuitenkaan odota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 542844
- 88964
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!12955- 49876
- 82818
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35761- 92695
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27650Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap85596- 48575