Kerrostalokyylät

Kyttään takasin

Kangasalla ja muuallakin varmasti on niitä kyyliä jotka kyttää ikkunoissa. Olen huomannut jos jollain tutulla käy niin aina jonkun kuuppa on luukussa kyttäämässä. Eikö näillä ihmisillä ole muuta tekemistä?

49

489

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sivistä itseäsi

      Mistä tiedät, että joku katselee ikkunasta ulos? Et muuten tietäisi, ellet kyyläisi toisten yksityiselämää kurkkimalla ihmisten asuntoihin. Häpeä varjoasi, tirkistelevä kyylä.

      • Lahti vaan

        Toiset kyttää ja panee nettiin ja masturboi vielä päälle.


      • Sotsot
        Lahti vaan kirjoitti:

        Toiset kyttää ja panee nettiin ja masturboi vielä päälle.

        Kirjoittelet värään osastoon Runkkeberi !!


      • aeiouyäö
        Sotsot kirjoitti:

        Kirjoittelet värään osastoon Runkkeberi !!

        Ostakko vokaalin?


      • kuhmu lahti

        Tuo Jorma vetää tumppuun ja kikaroi iltasin.


      • Anonyymi
        Sotsot kirjoitti:

        Kirjoittelet värään osastoon Runkkeberi !!

        Minun hmoilanen naapuri siellä zoomaa ,no antaa hänen nyt vaan hmoilla


      • Anonyymi
        Lahti vaan kirjoitti:

        Toiset kyttää ja panee nettiin ja masturboi vielä päälle.

        ⁸Aina voi tappaa ittensä jos on peräkammarin poika


      • Anonyymi
        kuhmu lahti kirjoitti:

        Tuo Jorma vetää tumppuun ja kikaroi iltasin.

        Kyllä hyvä onanointi huonon panon voittaa !


      • Anonyymi

        Häiriintynyt naapuri, tai oikeastaan häiriintyneen yksilön aviopuoliso (omakotialueella)otti videota leikkivistä lapsistamme aidan yli. Heidän mielestään lasten touhut häiritsivät heidän oman puutarhansa käyttöä


      • Anonyymi
        Lahti vaan kirjoitti:

        Toiset kyttää ja panee nettiin ja masturboi vielä päälle.

        Kun tulet taloon eteen mersussa kamera sen jälkeen toisessa kerroksessa kammera.Sitten kuvataan pipp .T.hompekka


      • Anonyymi

        Jaha, eli itse oli kuvannut videot. Mielenkiintoinen sovinistinen nääkökanta!


      • Anonyymi

        Antaa palaa sanoi palomies


    • en kyttää, prkl!

      Tarttis varmaan ikkunasta katsoessaan kannatella kylttiä jossa lukee KATSELEN MAISEMIA. Olen aina tavannut ikkunasta katsoessani tehdä sen niin että varmasti kaikki näkee että olen siinä ikkunassa, että voitaisiin olettaa että nimenomaan katselen maisemia, enkä kurki salaa jostain verhotakaa.

      Ei auta. Erään kerran jökötin ikkunan edessä maisemia pällistellen (oli tosi komeat siellä missä asuin), kun joku nainen pyöri siinä kulmilla ja sattui katsomaan ylöspäin usean kerroksen verran, ja vilkutti ivallisesti minulle. Anteex vaan!

      Toisen kerran istuin toisessa paikassa ikkunan lähellä ja joku pässi alkoi polttamaan tupakkaa ikkunastaan ulos, vaikka se on yhtiössämme kielletty. Aloin räpläämään tuuletusikkunaa kiinni, mikä on helpommin sanottu kuin tehty kun kissojen takia joudun pitämään tietynlaista "systeemiä" ikkunassa että ikkunoista ei karata. Eikös siellä sitten mennyt takapihalla joku kakaralauma joka alkoi siellä kuiskuttelemaan että akka kyttää ikkunasta.

      Onko niin kauhean vaikea tajuta että ei teidän touhut ja menot, nuorten tai vanhojen, ole niin helvetin mielenkiintoisia että alle 75-vuotiasta ihmistä (olen itse vasta nelikymppinen) kiinnostaisi teidän asiat. Onneksi on tosiaan nykyään ikkunat takapihalle tai paremminkin viidakon puolelle että saa enimmäkseen katsella rauhassa maisemia ilman että joku narsisti kuvittelee että olen hänestä kiinnostunut. Lapset kai luulee että vanhoilla akoilla ei ole muuta tekemistä kuin vahtia heitä.

      Itse kun etsin kumppania nettideiteistä kuvan kanssa, olen saanut pari kolme kertaa sen sorttisia vastauksia joissa on ilmoitettu että tiedän missä liikut päivittäin. Taitaa se kyylääminen sitten olla miehillekin hauska harrastus. V-tun stalkkerit.

      • Kaivanto antaa hyvää

        Mene hoitoon ennen kun liian myöhäistä.


      • en kyttää, sna!
        Kaivanto antaa hyvää kirjoitti:

        Mene hoitoon ennen kun liian myöhäistä.

        ON JO. Titityy!!!


    • Ikkunoista katselen

      Muuttakaa kauas asutuskeskuksista, mieluummin 10 - 15 kilometrin päähän.
      Siellä ei kukaan väitä, että pällistelette ikkunoista. Jokainen keskellä asutuskeskusta asuva ihminen normaalisti katselee ikkunoistaan ulos!

      Ja siellä on rauhallista eikä naapurit vaivaa! Mutta älkää sairastuko älkääkä
      liikkuko ilman puhelinta - apua ette saa - kun ei kukaan välitä eikä pällistele!

      • Kamera lahtihintsanen

        Tuo minun naapuri nauttii kun saa katsella naapureiden palleja ja seksiä kun itse ei enää pysty mihinkään.


    • Kumpi tirkistelee

      Kumpikohan on tirkistelijä, ikkunasta ulos vai sisään katsova?

    • Namupoika...

      Hän kuolaa pikku poikien perään se Jarkko.

    • kjullis

      Kotirauharikkomukset, salakuuntelu ja -katselu sekä kunnian ja yksityiselämän loukkaaminen
      Kotirauhan rikkomista, salakuuntelua ja -katselua sekä kunnian ja yksityiselämän loukkaamista koskevat säännökset on uudistettu ja koottu rikoslain 24 lukuun. Rikoslain muutokset tulevat voimaan 1.10.2000 (säädöskokoelman nro:t 531-532/2000).

      ​Kotirauhaa ja julkisrauhaa loukkaavista rikoksista säädetään rikoslain 24 luvun
      1–4 §:ssä, salakuuntelu- ja salakatselurikoksista 5-7 §:ssä, yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämisestä 8 §:ssä sekä kunnianloukkausrikoksista 9 ja 10 §:ssä. Rikoslain 24 luvun 11 §:ssä on säädetty kotirauhan suojaamat paikat ja 12 §:ssä rikosten syyteoikeudesta. Kotirauhan suojaama alue pysyy suunnilleen ennallaan. Julkisen kotirauhan ja virastorauhan suoja koskee virastojen, koulujen, sairaaloiden ja muiden vastaavien toimintayksiköiden ohella esimerkiksi liikehuoneistoja ja toimistoja.

      Herjaus ja solvaus korvataan kunnianloukkausta koskevilla rangaistussäännöksillä. Rangaistavana pidettävän yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämisen ja kunnianloukkauksen soveltamisalaa on rajoitettu niin, että esimerkiksi politiikassa, elinkeinoelämässä, julkisessa virassa ja tehtävässä toimivien sekä klassisten julkkisten yksityiselämän suoja on tavallisten kansalaisten suojaa suppeampi.

      Julkisessa toiminnassa mukana olevien asiallinen ja ankarakin arvostelu on sallittua, kunhan se kohdistuu lähinnä henkilön menettelyyn esimerkiksi politiikassa tai

    • pekka aht

      Löysin meidän vaatekaapin yläkomerosta pienen videokameran, joka kuvaa meidän sänkyä.

      • zoom in one

        Naapurin Pekkaa pumppaa usein barbaraa se imee ja ottaa suihin.


    • NÄKYYYYYYYYYYYYYYY

      Sky-Watcher SP90 esim. Villenkellosta

      • Paloletku-0

        Olen pian eläkeläinen ja tykkään katsella kiikarilla jos nuori onanoi.Tykkään varsinkin nuoren kundin munasta juhlakunnoossa.


    • pekka....ö

      TUOMIO 25-vuotias mikkeliläinen mies kuvasi salaa ex-avovaimoaan.
      Entisen avovaimonsa alapään luvatta kuvannut ja kuvan netin seuranhakuilmoitukseen liittänyt mikkeliläinen mies on tuomittu Etelä-Savon käräjäoikeudessa kahdeksaksi kuukaudeksi vankeuteen muun muassa salakatselusta, seksuaaliseen tekoon pakottamisesta, törkeästä kunnianloukkauksesta ja yksityiselämää koskevan tiedon levittämisestä.

      Mies voi sovittaa rangaistuksensa yhdyskuntapalveluna. Hänet on lisäksi velvoitettu korvaamaan naiselle kärsimyksistä yhteensä 7700 euroa.

      25-vuotias mikkeliläinen mies oli talvena ottanut kuvan nukkuvan naisen paljaasta alapäästä ja laittanut sen netin Alaston Suomi -sivustolle seuranhakuilmoitukseen, josta oli ilmennyt naisen nimi ja puhelinnumero. Myös naisen kasvokuva oli liitetty ilmoitukseen.

      Syyttäjän mukaan 25-vuotias mies oli loukannut uhrin itsemääräämisoikeutta ja aiheuttanut tälle suurta kärsimystä. Käräjäoikeus asettui samalle kannalle.

      Mies oli piinannut entistä avovaimoaan muutenkin monin tavoin. Käräjäoikeus luki miehen syntilistalle muun muassa kotirauhan rikkomisen, vahingonteon ja laittoman uhkauksen.

      – Teen helvettiä sun elämästä, mies oli luvannut tekstarissa ex-avovaimolle.

    • PEKKLANDER

      Naapuri kyttää vaikka ei olisi edes näköyhteyttä talojen välillä. Asun maalla, ja tiedän paristakin naapurista, että ikkunat on sopivasti kylälle päin. Ikkunan edessä on kumihanskat liukuvoiteet kiikari. Ja kun televisiotakaan ei näytä olevan, niin mitähän siellä katsellaan?

      • Pellela

        Lahden mukaan monesti ärsyyntymiskynnys on matalalla ja naapurien tekemisissä tarkkaillaan pieniä ja naurettavia asioita.

        - Mielestäni on todella ikävää, että tähän on menty. Meillä on olemassa tietty kyttääjäporukka. On aika erikoista, että naapurin tekemisiä seurataan niin paljon, hän harmittelee.

        Osittain syy saattaa olla siinä, että naapuria ei tunneta kovin hyvin. Seinän takana asuvasta Matista ei tiedetä mitään ja se saattaa ärsyttää ja herättää tunteita. Lahden mielestä on harmillista, että naapurin tekemisiä tarkastellaan vääristä syistä ja kuvataan.


    • dfeee
    • valoa-ikkunassa

      ikkunat ovat valoa ja katselemista varten..jollet tykkää omista ikkunoistasi niin naulaa vaneerit päälle,,ja anna naapureittesi katsella mitä haluuvat..

    • VoiHyväSylvi

      Illoin tuijotan Marjaanan akkunasta sisään kiikareilla, näen hänen onnellisena istuvan kiikkustuolissa onanoiden. Oi onnea oi onnea!

      Laukeatko kanssani liukas lespo?

      • Anonyymi

        Vaimo ei anna pakko onanoida ja katsoa akkunasta poikia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimo ei anna pakko onanoida ja katsoa akkunasta poikia.

        Kerrostalokyttääjä kokee olevansa hyvin vastuullinen henkilö – "Hän ajattelee, että pakkohan jonkun on katsoa perään, kun muuten täällä elettäisiin kuin pellossa"


    • Anonyymi

      Auton sisään kyttäys on uusin villitys .
      Eli katotaan mitä toisen autossa on sisällä ja otetaan kuva todisteeksi.
      Tää menee kyllä vanhuuden höperyyden ja koronan luoman syrjäytymisen
      piikkiin.
      No toivotaan että tirkistelijä saa nautintonsa.

      • Anonyymi

        Eikö ÄITISI tosiaankaan opettanut Sinulle käytöstapoja?

        Vai opettiko ÄITISI sinulle juuri tämän "näytä minulle pippelisi, niin minä näytän sinulle v*ttuni" tyylin käyttäytymismallin?T.pkka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ÄITISI tosiaankaan opettanut Sinulle käytöstapoja?

        Vai opettiko ÄITISI sinulle juuri tämän "näytä minulle pippelisi, niin minä näytän sinulle v*ttuni" tyylin käyttäytymismallin?T.pkka

        Suosittelen käyntiä tohtorin luona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suosittelen käyntiä tohtorin luona.

        Aina kannattaa mennä tutkimuksiin,jos löytäis vaikka kasvain aivoista.


    • Anonyymi

      Löyty ilmeisesti auton sisätilan kuvaaja ,kävi niin tunteisiin kun kärys.
      Kuvaa vaan rauhassa jos saat siitä jotatain apua.

    • Anonyymi

      Aina voi mennä hakemaan apua vaikka olis korona .

    • Anonyymi

      Kloppi tuu ovelle.

    • Anonyymi

      Tullahaan hakeen vaari hoitoon

      • Anonyymi

        Antaa vähän keklua


    • Anonyymi

      Antaa se ahti siinä uhota.

    • Anonyymi

      Kait se pekan poika on hintti

      • Anonyymi

        Peräkammarit lisääntyy näin korona aikaan.


    • Anonyymi

      Äärimmäisen epäonnistunut provo :-D Et varmaankaan olisi uskaltanut tänne kirjoittamalla paljastaa alikehittynyttä huumorintajuasi jos olisi omalla nimellä pitänyt kirjoittaa :-)

    • Anonyymi

      Tiedän ainakin yhden hyvin erikoisen ukon ja entinen palomies ja mikä kyylää poikia ja editoi.

    • Anonyymi

      Yks ihme naapuri kun tulee duunista ja parkkeeraa auton pihalle ja jättää auton kameran kuvaamaan. Ilmeisesti ei tee mitään rikosta sillä kuvaa paikalla, vaikka tarkoitus onkin tarkkailla tietyn henkilön liikkumista.

    • Anonyymi

      Hyvä kun tarkistit mun auto kameran oli sun lärvästä kuva ,älä viitti
      nuolla auton tuulilasia kun kytäät auton sisälle.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      3228
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2141
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1915
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe