Martina Aitolehti oli eilen Enbuske Linnanahde showssa ja kertoi vaikeasta vuodestaan ja siitä selviytymisestä. En ole paljoa Martinaa aiemmin seurannut, mutta vaikutti tosi symppikseltä ihmiseltä! Vähän taisi olla jännitystä ja vaikeita asioita framilla, se näkyi kehonkielestä, mutta Martinan osassa se oli ymmärrettävää.
Martinan vahvuus ja kyky ajatella ja etsiä positiivisia asioita ja uusia haasteita elämässään sai minut kääntymään hänen fanikseen, vaikka olin palstan juttujen perusteella saanut hänestä toisenlaisen kuvan.
Hyvä Martina, paljon tsemppiä uusiin haasteisiin!
Martina haastattelussa Enbuske Linnanahde showssa
80
1397
Vastaukset
- Ygvkkjhg
En nähnyt haastattelua mutta ihmettelen miksi Esko kirjoitti facebookiin juuri haastattelun aikaan "voi hyvä luoja...."
- Huan Aku
Aika usein on Martina televisiossa, milloin missäkin ohjelmassa; esiintymässä, juontamassa, tuomaroimassa ja haastateltavana. Ja vielä joka viikko jossain lehdessäkin. Tehkää perässä joka pystyy :DDDDD
- ratti juoppo
Martina näytti ja kuulosti idarilta tyrkyltä.
- jlkku
Teennäistä ja jäykkää esiintymistä, nimen omaan esiintymistä. Tyhjä haastattelu, jossa tärkeintä oli pukeutuminen ja meikki. Martina on hirveän onnellinen, vaikka sisko on juuri tapettu ja kuopattu. WTF: Kännissäkin on ajtettu, mutta on silti onnellinen.
- outoa esittämistä
Samaan kiinnitin huomiota, selvää filmaamista ja teennäistä koko haastattelu. Jutut eivät olleet tästä maailmasta! Kaikki on ok, vaikka sisko juuri kuopattu ja kännissä kaasutettu autolla.
- Enbuske ei ujostele
outoa esittämistä kirjoitti:
Samaan kiinnitin huomiota, selvää filmaamista ja teennäistä koko haastattelu. Jutut eivät olleet tästä maailmasta! Kaikki on ok, vaikka sisko juuri kuopattu ja kännissä kaasutettu autolla.
Linnanahde nuoleskeli ja myötäili minkä kerkesi. Miksi haastattelijana ei ollut särmikkäämpi Enbuske, joka sentään joskus uskaltaa kysyä suoraan asioita ja kertoa myös oman mielipiteensä.
Tätä katsoessa tuli niin ikävä vanhaa kunnon Hyvät, pahat ja rumat-ohjelmaa ja isäntäparia Rantalainen&Sarasvuo. - ei mulle, kiitos
Enbuske ei ujostele kirjoitti:
Linnanahde nuoleskeli ja myötäili minkä kerkesi. Miksi haastattelijana ei ollut särmikkäämpi Enbuske, joka sentään joskus uskaltaa kysyä suoraan asioita ja kertoa myös oman mielipiteensä.
Tätä katsoessa tuli niin ikävä vanhaa kunnon Hyvät, pahat ja rumat-ohjelmaa ja isäntäparia Rantalainen&Sarasvuo.Ja marttina ihastelee elämäänsä.:"olen onnekas, koska olen AINA saanut tehdä mitä haluan".
Vai niin, martin onni on: tehdä abortteja, olla julkisalarakas, olla kouluttautumaton, elää siivellä, velkaantua ja olla ulosottokierteessä, pettää puolisoaan, tehdä lapsi ilma toisen suostumusta, omistella toisen suvun weneitä ja hewosia, valehdella KOKO AJAN, ajaa ylinopeutta lapset kyydissa, ajaa humalassa, sössiä projekteja, joihin on lupautunut... ja VALEHDELLA
jne. jne.
Unelmaelämää Anne-äidin opeilla. - ...
Tätä katsoessa tuli niin ikävä vanhaa kunnon Hyvät, pahat ja rumat-ohjelmaa ja isäntäparia Rantalainen&Sarasvuo.No se mullakin pisti silmään kun haastattelija nuoli persettä eikä sillä ollut pokkaa kysyä oikeita kysymyksiä vaan myötäili vaan.
- Saavuttanut KAIKEN!
ei mulle, kiitos kirjoitti:
Ja marttina ihastelee elämäänsä.:"olen onnekas, koska olen AINA saanut tehdä mitä haluan".
Vai niin, martin onni on: tehdä abortteja, olla julkisalarakas, olla kouluttautumaton, elää siivellä, velkaantua ja olla ulosottokierteessä, pettää puolisoaan, tehdä lapsi ilma toisen suostumusta, omistella toisen suvun weneitä ja hewosia, valehdella KOKO AJAN, ajaa ylinopeutta lapset kyydissa, ajaa humalassa, sössiä projekteja, joihin on lupautunut... ja VALEHDELLA
jne. jne.
Unelmaelämää Anne-äidin opeilla.Ja väitti, että on nyt 32-vuotiaana saavuttanut KAIKEN mitä nyt yleensä voi saavuttaa! No eihän se nimenomaan ole saaavuttanut YHTÄÄN MITÄÄN! Paitsi kaikkea negatiivista...
- Päinvastoin
... kirjoitti:
No se mullakin pisti silmään kun haastattelija nuoli persettä eikä sillä ollut pokkaa kysyä oikeita kysymyksiä vaan myötäili vaan.
No löytyi sentään pientä piruilua Radio Novan sivulta:
Martina Aitolehti avoimena: "Olen ollut ylimielinen elämää kohtaan"
"Martina ei näe, että hän olisi ylimielinen myöskään muita kohtaan, päinvastoin." - Pohjakosketus
Saavuttanut KAIKEN! kirjoitti:
Ja väitti, että on nyt 32-vuotiaana saavuttanut KAIKEN mitä nyt yleensä voi saavuttaa! No eihän se nimenomaan ole saaavuttanut YHTÄÄN MITÄÄN! Paitsi kaikkea negatiivista...
Aika harvalla 32-vuotiaalla on elämä noin persiillään. Ei kunnon ammattia, ei toimeentuloa, ei asuntoa, 10v ulosottokierre, lapset eri miehille, ei miestä, ulkonäkö moneen kertaan pilattu, ei järkeviä tulevaisuuden suunnitelmia. Maine ryvettynyt, salapanona ponnahti julkisuuteen ja sillä tiellä ollaan edelleen. Väliin mahtunut kaikenlaista virkavallan kanssa selvitettävää.
Saavutushan tuokin, sinänsä.
Linnanahde kysyi joko pohjamudissa mennään, Mara ei ollut oikein itsekään varma joko pohjat on tavoitettu :D - älykkökö?
Tätä katsoessa tuli niin ikävä vanhaa kunnon Hyvät, pahat ja rumat-ohjelmaa ja isäntäparia Rantalainen&Sarasvuo.Linnanahde väläytteli hyvää yleissivistystään Madventures haastattelussa kun luuli Pääsiäisen olevan Jeesuksen syntymäjuhlan tai Joulun ristiinnaulitsemisjuhlan. Vaikkei uskonnollinen olisikaan tuon tietää lapsikin.
- kärsimys
Tätä katsoessa tuli niin ikävä vanhaa kunnon Hyvät, pahat ja rumat-ohjelmaa ja isäntäparia Rantalainen&Sarasvuo.se linnanahde on mauttomin pelle, minkä radio aalloilta voi löytää. Pakko duunissa kuunnella sen aamujuontoja ja mieluummin kuuntelisin vaikka oksentavaa ihmistä vuoden. sen on pakko lipittää rattijuopon hanuria, jos ohjelmajohto niin määrää. tosin tekee sen varmaan ihan omasta halaustaan kun tuijottaa märttiinän pärsettä ja silikoneja kuola valuen (vaikkei tietysti kunnon perheenisänä sitä ikinä myöntäisikään) on nämä...
- REPS!
Pohjakosketus kirjoitti:
Aika harvalla 32-vuotiaalla on elämä noin persiillään. Ei kunnon ammattia, ei toimeentuloa, ei asuntoa, 10v ulosottokierre, lapset eri miehille, ei miestä, ulkonäkö moneen kertaan pilattu, ei järkeviä tulevaisuuden suunnitelmia. Maine ryvettynyt, salapanona ponnahti julkisuuteen ja sillä tiellä ollaan edelleen. Väliin mahtunut kaikenlaista virkavallan kanssa selvitettävää.
Saavutushan tuokin, sinänsä.
Linnanahde kysyi joko pohjamudissa mennään, Mara ei ollut oikein itsekään varma joko pohjat on tavoitettu :D:DD
- Haahka
Kauhee haaka se on, miten kukaan päästää se telkkuun?
- ahtivahti
älykkökö? kirjoitti:
Linnanahde väläytteli hyvää yleissivistystään Madventures haastattelussa kun luuli Pääsiäisen olevan Jeesuksen syntymäjuhlan tai Joulun ristiinnaulitsemisjuhlan. Vaikkei uskonnollinen olisikaan tuon tietää lapsikin.
Ketä kiinnostaa millon joku satuhahmo jonku sepustuksen mukaan ois syntyny tai kuollu. Mä tiedän missä on Sibeliuksen kuolinmökki ja se riittää.
Jouluna tulee pukki ja päösiäisenä parit extra vapaat. Ei muuta merkitystä. - Liisa Lempinen
Päinvastoin kirjoitti:
No löytyi sentään pientä piruilua Radio Novan sivulta:
Martina Aitolehti avoimena: "Olen ollut ylimielinen elämää kohtaan"
"Martina ei näe, että hän olisi ylimielinen myöskään muita kohtaan, päinvastoin."Narsisti ei näe itsessään vikaa. Aina muissa vaan on se vika.
- MAl
jotenkin tuli teennäinen olo kuitenkin.
minkä h-vetin takia näitä tyrkkyjä kutsutaan tällaisiin
ohjelmiin?- kukaan muu ei suostu
Koska ilmeisesti kukaan tervejärkinen ei suostu tuollaisen huonolaatuisen ohjelman haastatteluun. Ottavat kenet vain saavat. Ja sitten ihmettelevät kun katsojaluvut laskee....
- niin yksinkertaista
Kyllä se kysymättäkin tiedät. Ihmisiä kiinnostaa heidän elämänsä.
- ratsja
kehon kieli on selvä kun kysyttiin rattijuopoudesta,rouva ikään kuin lyhistyi kasaan kädet on rumat yritti peitellä .elämän ja karma mitä kylvää sitä niittää,,,,,
- Tämä on totuus
Martina on pahinta julkissaastaa mitä tässä maassa on.
Hän on idiootti raukka narsisti ja täysin itsekeskeinen paasskanpuhuja.
Martinan ”uroteot ja ansiot” turhana narsistisena julkkiksena, itsekeskeisyyden mallina, golddigger idioottina, kokokansan narrina, ylimielisenä idioottina, silikonibimbona, salarakkaana, lukuisia tuomiota saaneena ”rikollisena” ihmissuhde sotkujen julkisena hömppänä,
naurettavana laulajana joka ei osaa laulaa ym…ovat vertaansa vaille tässä maassa, jopa turhien julkisten kesken!
Vaikka Martina onkin liikunnallisesti toimelias ja aktiivinen, ei se poista mitenkään sitä että hän on raukkaparka, narsistinen idiootti julkis joka on lähinnä säälittävä hölmöläinen, joka ei edes itse ymmärrä mitä on.
Eikä hän siitä muutu!
Haastattelussa jatkaa samaa paskanpuhumista ja todennäköisesti itse uskoo omia valheitaan, mikä on aika säälittävää(alla linkki).
http://www.katsomo.fi/?progId=384350- Suuri nauraja
Vi-tun ruma kamala ulosottovelkainen botoxnaamainen kumitissinen saa-tanan mahatatskainen rattijuoppoluuseri ja per-keleen salapano!!! :-):-):-)
- ikuisestiko samaa
Suuri nauraja kirjoitti:
Vi-tun ruma kamala ulosottovelkainen botoxnaamainen kumitissinen saa-tanan mahatatskainen rattijuoppoluuseri ja per-keleen salapano!!! :-):-):-)
Olet sujuvan vähäsanainen.
- Kaukolle käyttöä
Kun tahtotila puuttuu ( siis halu muuttua ), eikä lääkitys vieläkään oikea, on lopputuloksena Martinan kaltainen HÄIKÄILEMÄTÖN JA TÄYSIN VAILLA TUNNE-ELÄMÄÄ oleva itsekeskeinen NARSISTI! Medialla pitäisi olla vastuu, kenestä kirjoittaa ja kenet pyytää tv-ohjelmiin!! Onneksi lukijoilla ja tv- katselijoilla on vielä valtaa vaikuttaa, mitä lukee ja millaisia tv-ohjelmia katsoo...
- Narsisti se on
Kaukolle käyttöä kirjoitti:
Kun tahtotila puuttuu ( siis halu muuttua ), eikä lääkitys vieläkään oikea, on lopputuloksena Martinan kaltainen HÄIKÄILEMÄTÖN JA TÄYSIN VAILLA TUNNE-ELÄMÄÄ oleva itsekeskeinen NARSISTI! Medialla pitäisi olla vastuu, kenestä kirjoittaa ja kenet pyytää tv-ohjelmiin!! Onneksi lukijoilla ja tv- katselijoilla on vielä valtaa vaikuttaa, mitä lukee ja millaisia tv-ohjelmia katsoo...
Onhan se ollut ulosotonkin asiakkaana jo 10 vuotta, onhan sekin jo "saavutus".
Ottanut myös politikoilta oppia ja puhuu niin paljon paaaskaaa ettei edes itse ymmärrä sitä.
Kun asiat menee surkeesti niin sanotaan julkisesti että ne menee tooosi hyvin.
Hahah aika hupaisaa.
Se on selkeä narsisti ja ylimielinen idiootti joka ei itse edes sitä tajua. - :))
ikuisestiko samaa kirjoitti:
Olet sujuvan vähäsanainen.
Lyhyestä virsi kaunis.
- PizzaLiiza
Mut vizi sentään .Martina on päässy kuitenki julkkixsex..
- Halvalla !
PizzaLiiza kirjoitti:
Mut vizi sentään .Martina on päässy kuitenki julkkixsex..
Ihan jänskättää mitä määrätietoisia suunnitelmia salapanottarella onkaan seuraavaksi ? Josko vielä avautuis splashista tai siskosta... maksaax kukaan ?
- ...
:)) kirjoitti:
Lyhyestä virsi kaunis.
Niin, ja tuo "Suuren naurajan" määritelmähän meni ihan nappiin! Juuri sellainenhan mara on.
- Boycott is on
Onko Linnanahde ja Enbuskekin vajonnut jo näin syvälle? Eipä olisi uskonut. En enää ikinä halua katsoa sitä ohjelmaa, koska nyt selvisi ohjelman standardit.
Miksi jossakin ohjelmassa haastatellaan ihmistä, joka ei ole "ansioitunut" mllään muulla saralla kuin itsensä kehumisella, rattijuoppoudella ja sotkuisilla ihmissuhteilla. Hyi hitto. Boikottiin tämä.
Kv-stara omassa ja äitinsä mielikuvituksessa.- Lordthar
Katsojia taisi innostaa vain montako twiittiä on lähetetty jostakin johonkin joskus jossain perähikiällä.
- Minä, minä ja minä itse
Tuksu on vähän kuin Nykäsen Matti, mutta Mara on oikeasti ilkeä ja paha ihminen, rikollinen, joka ei kadu tekojaan! Maralle kaikki ihmiset ovat pelkkiä " hyödykkeitä", joista otetaan hyöty omaan käyttöön. Se, jos höynäyttä pimpin tarpeessa olevia jätkiä tms. , suotakoon , MUTTA omien lasten käyttäminen vain julkisuutta lisää saadakseen, on väärin!!!! Pitäisi ajatella lapsen parasta, kun ei Marakaan aivan rippikouluikäimen enää ole!
- $$$
Aivan sikapasskainen ohjelma. Olihan näillä tukiainenkin vieraana viimekaudella.
- ....
Kuka jaksaa katsoa haastattelua, joka koostuu narsistin valheista? Olen niin ihana ja saavuttanut kaiken, mitä halusin ja kaikki on ihanaa...
- mene hoitoon Mara
Olipa kyllä niin harhaista settiä Martinalta.Uskooko tuo akka ihan tosissaan nuo omat höpinänsä? Tai kuvittelee muiden uskovan? En ole koskaan pitänyt Aitolehdestä, mutta tuo haastattelu oli kyllä pohjanoteeraus.Pelottavaa, miten sekaisin ihminen voi olla.Narsisti mikä narsisti.
- Elättäjä hakusessa
Narsisti ei näe sitä itse ja kuvittelee olevansa hieno, hyvä, hyvä laulaja, onnellinen, kuuluisa, rikas, kaunis, ihailtu ja saavuttaneensa kaiken minkä on halunnut sekä saavansa tehdä sitä mitä haluaa.
Raukka kun ei taida löytää itselleen edes vuokra asuntoa kun on luottotiedot menneet ja ulosoton asiakkaana.
Mutta kyllä niitä varmasti suomessa on surkeita miehiä jotka vois Martinankin elättää kunhan jakaa pimppiään tarpeeksi.
Hjallis olis varmasti yksi hyvä ehdokas, sillä kun on aina ollut epätoivoisia yksinhuoltajia tai ja muita köyhiä sekä hätää kärsiviä naisia.
Martina ota Hjallis mieheksesi! - Elättäjä hakusessa
Elättäjä hakusessa kirjoitti:
Narsisti ei näe sitä itse ja kuvittelee olevansa hieno, hyvä, hyvä laulaja, onnellinen, kuuluisa, rikas, kaunis, ihailtu ja saavuttaneensa kaiken minkä on halunnut sekä saavansa tehdä sitä mitä haluaa.
Raukka kun ei taida löytää itselleen edes vuokra asuntoa kun on luottotiedot menneet ja ulosoton asiakkaana.
Mutta kyllä niitä varmasti suomessa on surkeita miehiä jotka vois Martinankin elättää kunhan jakaa pimppiään tarpeeksi.
Hjallis olis varmasti yksi hyvä ehdokas, sillä kun on aina ollut epätoivoisia yksinhuoltajia tai ja muita köyhiä sekä hätää kärsiviä naisia.
Martina ota Hjallis mieheksesi!Niin siis saa jonkun idiootin onnettoman ukkelin kunhan jakaa pimppiään tarpeeksi ja pitää suunsa kiinni!
- Max yhden yön pano
Elättäjä hakusessa kirjoitti:
Martina ota Hjallis mieheksesi!Älä luule että Hjalllikselle kelpaisi.
- HjallilleKelpaKaikki
Max yhden yön pano kirjoitti:
Älä luule että Hjalllikselle kelpaisi.
Jhallishan on ihan samanlainen onneton raukka kun Martinakin, hiukka eri tavalla vaan.
Kelpais varmasti, onhan Jhallis epätoivoinen aina hiukankin ok näkäisen naisen perään, kun on itse leuaton pelle! - Laukaisualustaksi
HjallilleKelpaKaikki kirjoitti:
Jhallishan on ihan samanlainen onneton raukka kun Martinakin, hiukka eri tavalla vaan.
Kelpais varmasti, onhan Jhallis epätoivoinen aina hiukankin ok näkäisen naisen perään, kun on itse leuaton pelle!Voi kelvata hetkeksi, pahimpaan puutteeseen, ei seurustelukumppanisi asti kuitenkaan.
- Ei Hjallis saa naist
Laukaisualustaksi kirjoitti:
Voi kelvata hetkeksi, pahimpaan puutteeseen, ei seurustelukumppanisi asti kuitenkaan.
Hjallikselle kelpaa kuka tahansa, ei se kaveri saa naisia.
Hjalliksella aina epätoivoisia yh äitejä, jotka etsii elättäjää, kun luulevat että Hjallis on rikas.
Ei Hjallis saa mitään kunnon naisia jotka eivät olisi hänestä taloudellisesti riippuvaisia.
- Justin Sane
Uskomatonta nuoleskelua koko haastattelu. Kovasti annettiin ymmärtää että MA "saavuttanut jo kaiken". Niin mitäköhän ne saavutukset nyt oikeasti ovat? Milläs sinne julkisuuteen alunperin päädyttiin ja millainen voittokulku siitä seurasi? Ja kauheen kevyt ja onnellinen olo on. VMP.
- kv-elämän ihanuus
Suorastaan helpottunut???
Johtuuko Maran helpotuksen tunne osittain siitä, ettei enää tarvitsisi teeskennellä ja pitää kulisseja yllä? Kaikki tietävät nyt totuuden, asunnottomuuden, rattijuoppouden, ulosottovelat ja eron Stefusta.
Enää ei tarvitsisi hehkuttaa familytime#mieheni#lifeisgoodeja, mutta Mara se vaan jatkaa samaa harhaista hypettämistä. - Uusi elämä
kv-elämän ihanuus kirjoitti:
Suorastaan helpottunut???
Johtuuko Maran helpotuksen tunne osittain siitä, ettei enää tarvitsisi teeskennellä ja pitää kulisseja yllä? Kaikki tietävät nyt totuuden, asunnottomuuden, rattijuoppouden, ulosottovelat ja eron Stefusta.
Enää ei tarvitsisi hehkuttaa familytime#mieheni#lifeisgoodeja, mutta Mara se vaan jatkaa samaa harhaista hypettämistä.Martina on varmasti helpottunut siitä, että jo pitkään hänen sydäntään painanut sisarensa kohtalo on saanut päätöksen. Mikään ei ole ihmiselle niin ahdistavaa kuin epätietoisuus ja jatkuva huoli. Martina on aiemmalla irtiotollaan sisarestaan vain pyrkinyt pitämään ohjat käsissään omassa elämässään ja tämä kuolemantapaus, niin paljon kuin se Martinaa selvästi on järkyttänyt (tämä näkyi selvästi Martinan eleissä), tarina sai kuitenkin päätöksen ja Martinan jatkuva huoli sisarestaan on saanut päätöksen, ikävän, vaikkakin arvattavan sellaisen.
Martina voi vapauttaa energiaansa johonkin muuhun ja sitä todella innolla odotan! Martinalla on seuraamani perusteella aina hauskoja ja jännittäviä ideoita ja on mukava, että hän tuo mm. Miss Helsinki kisojen ja tv-sarjojen lisäksi varmasti uutta jännitettävää meille sohvaröhnöttäjille! - Hulia
Uusi elämä kirjoitti:
Martina on varmasti helpottunut siitä, että jo pitkään hänen sydäntään painanut sisarensa kohtalo on saanut päätöksen. Mikään ei ole ihmiselle niin ahdistavaa kuin epätietoisuus ja jatkuva huoli. Martina on aiemmalla irtiotollaan sisarestaan vain pyrkinyt pitämään ohjat käsissään omassa elämässään ja tämä kuolemantapaus, niin paljon kuin se Martinaa selvästi on järkyttänyt (tämä näkyi selvästi Martinan eleissä), tarina sai kuitenkin päätöksen ja Martinan jatkuva huoli sisarestaan on saanut päätöksen, ikävän, vaikkakin arvattavan sellaisen.
Martina voi vapauttaa energiaansa johonkin muuhun ja sitä todella innolla odotan! Martinalla on seuraamani perusteella aina hauskoja ja jännittäviä ideoita ja on mukava, että hän tuo mm. Miss Helsinki kisojen ja tv-sarjojen lisäksi varmasti uutta jännitettävää meille sohvaröhnöttäjille!"...hauskoja ja jännittäviä ideoita ...". Voi Anne sinua. Tämä on kaksipiippuinen juttu: toisaalta äidin kuuluu puolustaa tytärtään, mutta toisaalta äidin kuuluisi myös ohjata tytärtään oikeaan suuntaan, eli huis hel-vettiin tuosta roskatyrkkytissikierteestä. Olisiko aika nyt tehdä vihdoinkin oikein?
- Uliulia
Hulia kirjoitti:
"...hauskoja ja jännittäviä ideoita ...". Voi Anne sinua. Tämä on kaksipiippuinen juttu: toisaalta äidin kuuluu puolustaa tytärtään, mutta toisaalta äidin kuuluisi myös ohjata tytärtään oikeaan suuntaan, eli huis hel-vettiin tuosta roskatyrkkytissikierteestä. Olisiko aika nyt tehdä vihdoinkin oikein?
Onpa hauskaa, että minua tituleerataan Anneksi. Se kuitenkin on melko kaukana syntymänimestäni :D Olisiko nyt aika vihdoinkin ottaa oikeat pillerit, niissä varmaan lukee "skitsofrenian hoitoon". :DDDDDDD
- Idioottiko olet?
Uusi elämä kirjoitti:
Martina on varmasti helpottunut siitä, että jo pitkään hänen sydäntään painanut sisarensa kohtalo on saanut päätöksen. Mikään ei ole ihmiselle niin ahdistavaa kuin epätietoisuus ja jatkuva huoli. Martina on aiemmalla irtiotollaan sisarestaan vain pyrkinyt pitämään ohjat käsissään omassa elämässään ja tämä kuolemantapaus, niin paljon kuin se Martinaa selvästi on järkyttänyt (tämä näkyi selvästi Martinan eleissä), tarina sai kuitenkin päätöksen ja Martinan jatkuva huoli sisarestaan on saanut päätöksen, ikävän, vaikkakin arvattavan sellaisen.
Martina voi vapauttaa energiaansa johonkin muuhun ja sitä todella innolla odotan! Martinalla on seuraamani perusteella aina hauskoja ja jännittäviä ideoita ja on mukava, että hän tuo mm. Miss Helsinki kisojen ja tv-sarjojen lisäksi varmasti uutta jännitettävää meille sohvaröhnöttäjille!Kuka idiootti sinä olet "uusi elämä"?
Taidat olla yhtä harhainen kun Martina sekopää narsisti! - Älykkö
Idioottiko olet? kirjoitti:
Kuka idiootti sinä olet "uusi elämä"?
Taidat olla yhtä harhainen kun Martina sekopää narsisti!Olen joskus tehnyt älykkyystestin, enkä sen mukaan ole idiootti (äo < 30). Harhaista ja sekopäistä sen sijaan on haukkua Martinaa palstalla päivästä toiseen. Varsinkin kun totuus paljastuu ennen pitkää, kun ihanaa Martinaa pääsee seuraamaan tv:ssä tai livenä. Tuo nainenhan on kaunis ja karismaattinen esiintyjä!! Vautsivau!
- Otalääkkeesi
Älykkö kirjoitti:
Olen joskus tehnyt älykkyystestin, enkä sen mukaan ole idiootti (äo < 30). Harhaista ja sekopäistä sen sijaan on haukkua Martinaa palstalla päivästä toiseen. Varsinkin kun totuus paljastuu ennen pitkää, kun ihanaa Martinaa pääsee seuraamaan tv:ssä tai livenä. Tuo nainenhan on kaunis ja karismaattinen esiintyjä!! Vautsivau!
Älykkyystesti ei kerro mitään siitä onko henkilö sekopää. Ja sinä "uusi elämä" olet ilmiselvästi täysi idiootti sekopää. Et mitään muuta.
- noloseIIII
Saavuttanut mitä?
Jos yh ja uo-velat, huumeista epäilty, ex-koulukiusaaja, lähestymiskiellon
saanut..on saavuttanut vain selvää sontaa.- Seiska tietää
Eipä unohdeta että Mara on lyhentänyt uo-velkojaan:
Ulosottoon menneen 0,76 euron arvoisen arvolisäveron Martina on sen sijaan maksanut.
- Ulosotossa jo 10v
Martinan magiaa……on se maaginen tyyppi tämä Martina jo 10v ulosoton asiakkaana.
http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Huh-ulosottomies-karhuaa-Martina-Aitolehdelta-jattisummaa/1053573- Vakiasiakkaan ale
10 vuotta. Saako silloin jotain kanta-asiakasalennuksia:D
- Kanta-asiakasMartina
Vakiasiakkaan ale kirjoitti:
10 vuotta. Saako silloin jotain kanta-asiakasalennuksia:D
Haha toi oli hyvä :D
Taitaa saada 10 v kanta-asiakuudesta, kanta-asiakas korotuksia ulosottoihin! - Sillä lailla Martina!,
Kanta-asiakasMartina kirjoitti:
Haha toi oli hyvä :D
Taitaa saada 10 v kanta-asiakuudesta, kanta-asiakas korotuksia ulosottoihin!No ei toi summa nyt mikään kovin iso oo ja aika kivasti on Martina sitä jo lyhentänytkin!
- yrittäjä
Sillä lailla Martina!, kirjoitti:
No ei toi summa nyt mikään kovin iso oo ja aika kivasti on Martina sitä jo lyhentänytkin!
Yrittäjänä tota summaa voi mukavasti lyhennellä, kun siltä tuntuu. Kierrättää massit yrityksen kirjanpidossa ja ulosotossa pikkasen, että vanhenevat. Ilmaista lainaa, vanha kikka.
- Hullu se on
No ei toi summa nyt mikään kovin iso oo ja aika kivasti on Martina sitä jo lyhentänytkin!
Joku hullu Martina fani täällä sekoilee, ei kukaan järkevä ihminen ole 10 vuotta ulos oton asiakkaana, ellei hoida todella huonosti asioitaan!
- kielipo-Liisi
Hullu se on kirjoitti:
Joku hullu Martina fani täällä sekoilee, ei kukaan järkevä ihminen ole 10 vuotta ulos oton asiakkaana, ellei hoida todella huonosti asioitaan!
Hoida yhtä huonosti kuin yhdys sanojaan?
- Kiva lyhennys
Kivasti joo. Seiska tiesi kertoa, että:
Ulosottoon menneen 0,76 euron arvoisen arvolisäveron Martina on sen sijaan maksanut. - varas ja valehtelija
yrittäjä kirjoitti:
Yrittäjänä tota summaa voi mukavasti lyhennellä, kun siltä tuntuu. Kierrättää massit yrityksen kirjanpidossa ja ulosotossa pikkasen, että vanhenevat. Ilmaista lainaa, vanha kikka.
Todennäköisesti Martina ei ole lyhentänyt velkaansa ulosottoon. Laskut voivat olla uudella kierroksella perintätoimistoissa, eivätkä välttämättä näy ulosotossa sillä hetkellä.
Kesäkuussa on tullut taas uusi merkintä maksamattomista arvonlisäveroista. Kertoo paljon tästä "yrittäjästä", jos ei pysty hoitamaan laskujaan. Mutta aina on varaa ostaa uusi merkkilaukku.
Ja maksamatta jättäminen ei ole laina, se on VARASTAMISTA. Mutta sehän on vain uusi lisä Aitolehden kriminaalilistaan; pahoinpitelyitä, uhkauksia,rattijuoppous...
- silikoniaivo
kyllä tuo bimbo luki käsikirjoituksesta mitä piti sanoa,ei noilla pienillä muoviaivoilla ajatella mitään.ihan sirkusta.on sitten äärettömän ruma nainen,tietysti kukaan ei voi ulkonäölleen mitään,mutta eikö muovista saa väännettyä yhtään kauniimpaa -
- Ollin isä
Kiihottavat viikset.
- saman toistoo
Mara on paras.
Upee, kaunis ja menestyy hyvin.- Saastaa se on
TAIDAT OLLA SEKAISIN!
Martina on pahinta julkissaastaa mitä tässä maassa on.
Hän on idiootti raukka narsisti ja täysin itsekeskeinen paaskanpuhuja.
Martinan ”uroteot ja ansiot” turhana narsistisena julkkiksena, itsekeskeisyyden mallina, golddigger idioottina, kokokansan narrina.
Naisena joka synnyttää lapsia kysymättä mieheltä/isältä, siinä toivossa että lapsen isä hänet elättää!
Ylimielisenä idioottina, silikonibimbona, salarakkaana.
Lukuisia tuomiota saaneena ”rikollisena” ihmissuhde sotkujen julkisena hömppänä,naurettavana laulajana joka ei osaa laulaa, ulosottojen vakioasiakkaana ym…
Ovat vertaansa vaille tässä maassa, jopa turhien julkisten kesken!
- haloo helsinki
On kummallista käytöstä se, että sisko jätetään oman onnensa nojaan kun hänen huomataan olevan narkkari, sieltä rankimmasta päästä, onko oikein että sisar jättää hänet, eikö olisi pitänyt ohjata hänet hoitoon,, ensiksikin hellään huomaan, eikä jättää kurjijen roistojen kouriin ! Niin on kertonut E.E. :kin, että ko. henkilö oli hänelle kuin sisko,, miten siskoa oikeasti autetaan tällaisessa tilanteessa, ei ainakaan niin että jää avuttomana roistojen kynsiin. Häpeisivät,, nyt on kaikki liian myöhäistä !
- Mara on Narsisti
Martina on Harhainen sekopää narsisti, ei ne tajua muuta kuin että minä minä minä ja vieläkin minä.
- MaijaPoppanenpikels
Mara on Narsisti kirjoitti:
Martina on Harhainen sekopää narsisti, ei ne tajua muuta kuin että minä minä minä ja vieläkin minä.
Huvittavinta oli haastattelussa kun hän kehui olevansa onnellinen ja sanoi että nyt menee hyvin.
Samoin se kun hän sanoi että on ollut ylimielinen elämää kohtaan ja en kai, toivottavasti en kumminkaan ihmisiä kohtaan.
Hahahaha repesin täysin. Paras hupi ohjelma pitkästä aikaa.
Mara on niin harhainen ja sekaisin että oikein naurattaa ja itkettää lasten puolesta.
- Pelle se on
Martina on täys pelle, huvinarri hölmöläinen!
- Äääliö se on
Idiootti Narsisti se on
- Tsemppiä!
Kylläpä Marttiinalla on paljon kadehtijoita!!! Marttiina on kaunis, hyvä fysiikka ja ulosanti, ja sekös lylleröitä suututtaa!! Moni ois varmaan helpottunut, kun elämänsä pilannut, huumehörhö sukulainen poistuisi joukosta, jos sen vaan uskaltaisi ääneen sanoa. Ihan varmasti täällä kirjoittavista kadehtjioista suurin osa on tehnyt paljon isompia rikkeitä, kuin Martiina! Hyvä Marttiina, karavaani kulkee ja koirat räksyttää!!!
- Levin vessa
Hyvä Martviina! Karavaani kulkee, autolla et pahemmin liikukaan, rattijuoppo.
Hyvä ulosanti?
Antaa kyllä hyvin ja imaisee sisään hyvin. - Masina
Saitko terkkuja kans alapäähän.
- JukkapoikaKivinen
Mara on sairas.
- Martina on tautinen
Alkoi kutisemaan kun näki Martinan, taitaa olla jo satiaisia tai ja kaikki muutkin taudit.
- ratsja
Ilotalon emäntä ja mummohousut jalkaan niin hyvää tulee ,,,
- Mara on Domina
Domina "Mara" sopis hyvin sille. Maran uusi ammatti ilotalon emäntä. :D
- Essi on sisäkkö
Mara on Domina kirjoitti:
Domina "Mara" sopis hyvin sille. Maran uusi ammatti ilotalon emäntä. :D
Tässä on tämän 'parin' salaisuus....
- Reio Taipale
Mistä vi tusta se muuten keksi tuon nimen? Oliko alunperin tarkoitus laittaa Autolehti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau425525Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343476Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html553437Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4982984Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin2302185Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1582060- 511969
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat301657Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61351- 781313