BRITAX-lisävalot

pena

Onko kokemuksia BRITAX lisävaloista.
Nuo siniset on ihan siistit.
Mihin hintaan noita saa?
Mitä laki sanoo noista parkkivaloista?

8

3794

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pettynyt

on aika surkeat valot,
      Ostin vasta ja totesin surkeiksi boshien jälkeen.
      TOISIA EN OSTA.

• Jep!

Minun mielestä ihan hyvät, paremmat ainakin kuin hellan 300FF.

En ole tuohon parkkien luvattomuuten jaksanut perehtyä, jos joku kusipää poliisi jaksaa tommosesta nähdä vaivaa niin sille ei voi mitää!

Ovat ne muutenkin laittomat, Auton omat pitkät 2*37.5 ref. Eli nyt 125!!

Vielä tarkoitus pistää 100W polttimot niin saa vähän kirkkautta!

• make

britax-valoissa ei saa olla parkkeja koska autoissa ei saa olla kuin ´kaksi parkkivaloa. kaverille poliisit laitto rekisteri otteeseen merkinnän parkeista

• V40T4

Parkkeja ei saa kahdentaa elikkä auton omat parkit ei saa palaa silloin kun lisäpitkissä parkit käytössä. Samoin ref. 37.50 lisäpitkät ovat joka autosa lailliset kun auton omat valot ei pala yhtäaikaa. Britax vastaa täysin kooltaa ja valoteholtaan esim. Hella R3000 lyhtyä.

• boshc

terve! ihan hyvät valot. mut ei vertuja vedä bossille 225:sille ne on bestit! ilman parkkeja on itselläni!! joo omat parkit pois niin saa olla! VALOA KANSALLE JOKA PIMEYDESSÄ VAELTAAA-BOCSH-

• hella 3003

parkkeja ei saa kahdentaa eli omat parkit pois käytöstä, MUTTA parkkien täytyy sijaita auton kulmissa ainakin näin mulle kerrottiin konttorilla

• parkkivaloa

Tossa parkkeja koskevat säännöt:

"4.5 Etuvalaisimet

Etuvalaisimella tarkoitetaan auton etuosaan sijoitettua valaisinta, jolla ilmaistaan ajo-neuvon läsnäolo ja leveys edestä katsottuna.
      Etuvalaisimia tulee olla kaksi ja valaisimen etäisyys auton uloimmastaulkoreunasta saa olla enintään 400 mm. Valaisevien pintojen sisäreunojen välisen etäisyyden on oltava vähintään 600 mm, kuitenkin vähintään 400mm, mikäli ajoneuvon kokonaisleveys on enintään 1300 mm. Etuvalaisimen tulee sijaita vähintään 350 mm ja enintään 1500 mm
      korkeudella maan pinnasta. Jos korin muoto estää sijoittamisen alemmas kuin 1500mm, saa etuvalaisimet kuitenkin asentaa enintään 2100 mm korkeudelle. Etuvalaisimen on annettava valkoista valoa ja ne on suunnattava eteenpäin. Merkkivalo on pakollinen, mutta sitä ei kuitenkaan vaadita, jos kojetaulun valaistus voidaan kytkeä päälle ainoastaan samanaikaisesti kuin etuvalaisimet. Etuvalaisimen on näyttävä vaakatasossa 45°
      sisäänpäin ja 80°ulospäin. "

• mikä kalenteri??+

tyylikkäästi vastailette 2004 vuoden kysymyksiin, onnea tyhmyydelle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      52
      1063
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      21
      1020
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      514
      838
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      49
      811
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      46
      725
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      649
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      616
    8. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      61
      596
    9. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      181
      595
    10. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      560
    Aihe