On se sitten merkillistä ! Nimittäin tielaitoksen tiemerkinnät. Maassamme löytyy herrajjumala ! Vaikka kuinka paljon sellaisia risteyksiä joissa ei ole minkään valtakunnan viittaa että missäpäin on Helsinki , tai yleensäkin , missä on etelä ?
Missäpäin on pohjoinen ? Onko Ouluunpäin tuonne ?
Tienpitäjä kuvittelee että matkaajat eivät pysähdy ?? pienillä paikkakunnilla , vaikka ostoksilla tai muuten yleensäkään poikkea sivutielle johonkin vaikka kauppalaan! Ei . Tienpitäjä kuvittelee tai päättelee näin. Autonkuljettaja joka matkaa kauas ei suinkaan pysähtyisikään pienimmille paikkakunnille vaan ajaa losottaisi suoraan ohi kohti isoa kaupunkia !?
Ja sentähden tienpitäjä ei laitakkaan tien opasteviittoja ollenkaan tielle jossa ajetaan vaikka kauppalasta sille ohikulkutielle koska ajajat ovat paikkakuntalaisia ja he kyllä muistavat missäpäin on etelä ja missä on pohjoinen suunta.
Satunaisen matkaajan täytyykin ajaa kilometrikaupalla isoa päätietä ja toivoa että kohta olisi jossain isossa liittymässä jossa on hevosen kokoisilla kirjaimilla laitettu missä on Oulu ja missä on Helsinki?
Milloinhan tuo tiensuunnittelija muuten jää eläkkeelle ja tähän ongelmaan saataisiin parannus.
Tässä tulee "pyyhkeitä " tielaitokselle !
herrajjestas !!
4
277
Vastaukset
- ....,,,,
Kauan olet kirjoitustasi miettinyt, päätellen siitä, että kauppalat lakkautettiin 37 vuotta sitten.
- ....,,,,
Sori, olen vähän dorka.
- .....,,,,
....,,,, kirjoitti:
Sori, olen vähän dorka.
Niinpä, vain kaksi päivää/merkki.
- tämäontärkeämpi
Nyt olisi aika ely-keskuksen herätä talviuneltaan. Etelä-suomen moottoritiet ovat olleet kesärajoituskunnossa jo lähes kaksi kuukautta.
TÄRKEÄ PYYNTÖ; Minä haluan ajaa motarilla 120km/h, haluatko sinäkin? Jos haluat niin pyydän heti laittamaan palautetta asiasta alla olevaan osoitteeseen, kiitos
[email protected]
Tiedän, että ely-keskus reagoi riittävään määrään palautetta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181006Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk298893- 72875