Oon 28 v. Sain 2007 neljä vuotta lykkäystä ja nyt mua päätettiin vokotella takaisin sivariin. Oon käyny koulutuskauden. Pystyykö vapautuksen saamaan taloudellisista syistä (opintolainan takaisinmaksua en oo vielä pystynyt edes alottamaan) tai opintosyistä (oon ollut koulusta kohta kaks vuotta pois jotta pystyisin tekemään töitä jotta saisin tuon em. lainan joskus maksettua takaisin, sivarin alkaessa myös opiskeluaika lähtis rullaamaan eli käytännössä koulupaikka menis siinä tai sitten en sais tukia ja taas oisin rahaton)? Vai pitääkö mennä psykologille mattoveitsi ojossa?
Vapautus?
6
259
Vastaukset
- Höh
Vapautusta palveluksesta ei saa muilla kuin terveydellisillä syillä. 28-vuotiaana et voi enää lykätä palvelusta esim. opintojen takia, koska olet siinä iässä, jolloin armeija/sivari pitäisi viimeistään hoitaa pois alta.
- C-mies
Kerro niille että käytät kannabista, se riittää vapautukseen.
- nope86
Koitan nyt varata psykologilta aikaa. Good times.
- Res. vänrikin isä
Helvetin paskahousuluuseri!
- nope86
Maanantaina treffit psykologin kanssa. Mitähän hälle sanois.
- dsadasdsa
No tuliko vapautus? Kannattaa miettiä, että saisitko siviilipalveluksen käymisestä jotain hyötyä itsellesi. Hae siviilipalvelukseen alalle, jota olet opiskelemassa. Työkokemus omalta alalta on erittäin tärkeää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818