Runkkailu uimahalleissa

Teinirunkku

Tämmönen keskustelu täällä joskus ollu, mutten löydä enää:P Elikkä runkkaatteko yleisissä uimahalleissa? Missä ja miten? Ite tykkään höyrysaunassa, lastit käsille ja pesulle. Kertokaa omia kokemuksia:)

131

17099

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kolli97

      Ite kans uimahallien saunoissa, kyl tekee hyvää päästä runkulle, varsinki jos o höyrysaunassa missä muita samanikäsiä;)

    • Komea bibottom

      On tullut noissa runkattua, välillä seuraakin saanut! Yleensä höyrysaunassa kiva runkata jos saunassa on myös muita. Kiihottavaa heittää spermat lauteille ja miettii että kenenköhän spermojen päällä sitä itse istuu.

      Suihkussa myös alkaa helposti seisoo kun mulkkua pesee, en yhtään peittele seisokkia vaan annan seisoa, yleensä joku kiinnostuu seisokista ja sitten saatan runkata ihan siinä suihkussa.

      Mulla on melko iso posliini ja pidän useasti terskaa paljaana, pelkästään se kerää yleensä jo katseita.

      • Anonyymi

        annatko ees kellekkään suihin tai puh.nro


      • Anonyymi

        oispa mukava nähdä just letkulla putsattu peppu odottaa jotain


    • Uljas paalu

      Höyrysaunassa oon joitakin kertoja runkannu niin miesten kuin seka saunassaki. Sit kun on lennättäny ja kalu alkaa vähän laskea on kiva kävellä suihkuihin turvonneella kalulla.
      Myös poreissa oon runkannu sekä nainen mut runkannu siellä.

      • lipeta!!

        Poreissa? ÄLÄ! Sperma tarttuu ihokarvoihin ja lasten hiuksiin.


      • Anonyymi
        lipeta!! kirjoitti:

        Poreissa? ÄLÄ! Sperma tarttuu ihokarvoihin ja lasten hiuksiin.

        Itsekin olen porealtaissa istunut niin että vesisuihku osuu terskaan ja sitten olen ruiskinut spermat sinne veteen kun siellä on ollut muitakin ihmisiä.


      • Anonyymi

        itteeni en runkannut mut muita kyllä altaassa suihin otto hankalaa


    • Uimahallissa seisoo

      Kyllä uimahalleissa ja kylpylöissä alkaa kulli seisomaan, niin kiihottavaa katseltavaa löytyy aina. Itse en uskalla runkkailla julkisesti, mutta wc-tilassa olen runkannut aina paineet pellolle, jonka jälkeen olen voinut keskittyä paremmin uimiseen ja saunomiseen.

      • Anonyymi

        hyvänen aika kuinka mielikuvitus laukkaa kuinka suuria noista voi tullakaan oli 4 mustaa miestä höyryissä kaikille annoin kyllä oli perä kipee mut mieli hyvä


    • Rolf

      Missä halleissa / kylpylöissä? Olis kiva joskus päästä katselemaan kun teini runkkaa...

      • Täti

        Mus on kiva saunassa kun teinipojalla seisoo kun katselee isoja rintojani. On tullut kokeiltua nuoren munaa kun kerran seisoo kunnolla.


      • minää
        Täti kirjoitti:

        Mus on kiva saunassa kun teinipojalla seisoo kun katselee isoja rintojani. On tullut kokeiltua nuoren munaa kun kerran seisoo kunnolla.

        Jos täti haluaa teinipoikaa nii otauhh yhteyättä ;)
        Kik messenger: mixu999
        Sähköposti: miksu.poika99@gmail com


      • hv67-4543
        minää kirjoitti:

        Jos täti haluaa teinipoikaa nii otauhh yhteyättä ;)
        Kik messenger: mixu999
        Sähköposti: miksu.poika99@gmail com

        Jos täti on pedofiili niin pidämme huolta siitä että poliisi hakee tädin koppiin. Ja tuomio tulee taatusti!


      • faktat kuntoon
        hv67-4543 kirjoitti:

        Jos täti on pedofiili niin pidämme huolta siitä että poliisi hakee tädin koppiin. Ja tuomio tulee taatusti!

        Ei teini-ikäistä eli 13 - 19-vuotiasta (thirteen to nineteen) haluava ole mikään pedofiili. Ne pedofiilit haluavat alle kouluikäisiä.


      • Selityksiä riittää
        faktat kuntoon kirjoitti:

        Ei teini-ikäistä eli 13 - 19-vuotiasta (thirteen to nineteen) haluava ole mikään pedofiili. Ne pedofiilit haluavat alle kouluikäisiä.

        Niin taikka näin, alaikäinen on alaikäinen ja alaikäisiä jahtaavat pervovaarit on jollain tapaa vinksahtaneita, koska eivät kykene seksisuhteeseen oman ikäluokkansa kanssa.


      • MikeXXX
        Täti kirjoitti:

        Mus on kiva saunassa kun teinipojalla seisoo kun katselee isoja rintojani. On tullut kokeiltua nuoren munaa kun kerran seisoo kunnolla.

        Milloin vaan ;)


      • Anonyymi
        minää kirjoitti:

        Jos täti haluaa teinipoikaa nii otauhh yhteyättä ;)
        Kik messenger: mixu999
        Sähköposti: miksu.poika99@gmail com

        taitaa täti olla setä miten muuten pääsis miesten saunaan niin lihava että rinnat roikkuu kunnolla


    • Uikkarini

      Helsingissä SVUL:in uimahallin höyrysaunassa on tätä harrastusta, ehkä loppuviikosta klo 18-20 välillä yleisimmin. On omakohtaista kokemusta.

      • missä se on? tulemme yhteen?


    • 600hattiwattia

      timo soini on äitini

    • Mies50+

      Löytyykö Lahden uimahalleista runkkuseuraa?

      • Longis

        Paimion uimahallissa runkkailaan usein onko ketään mukaan huomenna 10.00.


      • yxs

        Kyllä, monesti keskustan höyryssä.


      • Anonyymi

        Päivittäiskö joku tuota Lahden uimahallit tietoa


    • Uimiss

      En runkkaile uimahalleissa. Mutta kaluni kerää kyllä katseita. omistan ympärileikatun kalun. Siis terska aina esillä ja velttonakin suonikas varsi. Pituutta velttona tilanteesta riippuen 10-12senttiä, isot pallit ja karvat aina palleista ja varresta pois...

      • Vastat

        Täällä myös ympärileikattu. Käyn tuolla svullin uimahallissa, kerran joku mies koski kaluuni siellä, annoin sen hieroa kaluani vähän aikaa. Ihan kiva yllätys siellä höyrysaunassa.


      • Anonyymi

        kiva katsoa ja arvailla mielessään kuinka suuri kovana kieleni haluaa kuolaa pakko nieleskellä


    • mikä vikana päässä

      Toivottavasti joku soittaa poliisit tai ainakin haastaa sinut oikeuteen tuollaisesta käytöksestä. Saatanan hintti

    • "kukkahattutäti"

      Eiköhän se ole tuttu juttu kaikille, että runkkaaminen yleisissä, kuten uimahalleissa, johtaa hetimiten ulosheittoon sieltä ja porttikieltoon.

      Ei kai se yleinen paikka tarkoita, että sinne voi mennä kiimoissaan harrastaan seksiä yksinään tai kaverin kanssa.

      Siellä on varmaan 99%, jotka kauhistelee näitä juttuja ja hälyttää heti valvojan.

    • Haluu panna homoo

      Aah vittu kiihotun näist keskusteluist. Haluun toista poikaa panee mua!!!

      • poika2233

        Onko kukaan runkkaillu iisalmen uimahallissa ? joskus olisi mukava päästä siellä runkkailemaan :)


      • 15v

        onks kukaa runkkaillu esim. kontulan tai itäkeskuksen uimahallis (Helsingis)
        voisin tulla mukaa
        Haluu panna homoo haluutko tulla vaik kikkii voidaa lähetellä kuvii ainaki


      • päivällä
        15v kirjoitti:

        onks kukaa runkkaillu esim. kontulan tai itäkeskuksen uimahallis (Helsingis)
        voisin tulla mukaa
        Haluu panna homoo haluutko tulla vaik kikkii voidaa lähetellä kuvii ainaki

        Oisko Tornion tai Kemin halliin tulijoita


      • 'ei se satu'
        poika2233 kirjoitti:

        Onko kukaan runkkaillu iisalmen uimahallissa ? joskus olisi mukava päästä siellä runkkailemaan :)

        Pari kertaa on yrittäny vanhat hintit käydä muniin ja saanu lähdöt.. Ootko kolmas? Tuu kokeileen..


      • otan sulta suihin
        15v kirjoitti:

        onks kukaa runkkaillu esim. kontulan tai itäkeskuksen uimahallis (Helsingis)
        voisin tulla mukaa
        Haluu panna homoo haluutko tulla vaik kikkii voidaa lähetellä kuvii ainaki

        Itiksen uh ♡


      • Poitsuuu
        poika2233 kirjoitti:

        Onko kukaan runkkaillu iisalmen uimahallissa ? joskus olisi mukava päästä siellä runkkailemaan :)

        Pari kertaa vanhemman miehen kanssa, mutta siitä taitaa olla jo 6 vuotta aikaa.


    • Gaylord25

      Todellakin olen runkannut, tosin isokaluisena on vähän vaikea peitellä jos on täyserektio, yleensä annan heilua puolijäykkänä, isossa se ei näy niin selvästi. Mutta,jos on kahdestaan saunassa jonkun kiinnostuneeen kanssa niin silloin paljastan erektioni ja runkkaan, joskus jopa orkkuun asti. Parasta olisi jos saisi toiselta suihinoton tai runkun pyllypanosta puhumattakaan saunan lauteilla…

    • Ehdottakaa päivää

      Itiksessä ;)

      • Kovakulli

        Tänää illalla. ;) Olis kiva jos olis joku muuki nuori runkkailemassa siellä.


    • miehenalku.

      oiskos järvenpään uimahallissa viikonloppuna ketään kuka voisi runkkailla kanssani ? ;)

      • Mies 30

        Kuulostaa hyvältä ;) Jos löytys 18-30v kundi lähen kyl mukaa .lahdesta.


    • I like it

      Kyllä on tullut höyrysaunassa runkattua. Jotenkin kiinnijäämisen pelko kiihottaa, ja ei kauan mene kun lasti lentää. Etenkin jos on hetkeä aikaisemmin katsellut jotain hottis pimua altaassa. Kiusallisia tilanteita jos altaassa rupeaa seisomaan..

    • sillälailla

      Ei mielestäni sovelias paikka tuohon puuhailuun.

      Toki täytyy myöntää, että on sitä itselläkin ottanut eteen aika pahastikin ja hävettänyt, jos on sattunut olemaan hyvännäköinen nainen uimassa.

      Siinä vaiheessa kylmää vettä ja pois koko paikasta sitten sopivaan paikkaan tumputtamaan pahin pois.

    • TheHaukka

      Itse runkkailen porealtaassa ja tähystelen mimmejä samalla. Täytyy vaan varoa ettei poreet lopu kesken kaiken. Hyvä varata paikka siitä porenapin vierestä, jos ei satu olemaan jatkuva pore. Luonnolisestikaan en uikkareihini mällää se olisi likaista touhua, uikkareista mulkku esille ja kohti nautintoa.

      • ei porealtaaseen!

        Ja likainen spermasi tarttuu muiden ihokarvoihin ja altaassa sukeltelevien lasten hiuksiin ja silmäripsiin.

        Älä runkkaa porealtaassa!


    • härre goo

      Komeaaa stondista esitteli nuorehko mies tänään joen pukuhuoneessa.

      • kuka asialla?

        Spermaa kellui altaassa eilen..


    • kelpais

      käykö kukaan nuori vetelämmä pyynikin uimahallissa? :p

      • Trejäbä

        Kyllä käyn pyynikin uimahallissa monesti ;)


      • nuorirunkkari
        Trejäbä kirjoitti:

        Kyllä käyn pyynikin uimahallissa monesti ;)

        millanen trejäbä oot? mieli tekis tulla hetkeks uimaan ja sit kulli tanassa saunaan ;P


      • trejäbä
        nuorirunkkari kirjoitti:

        millanen trejäbä oot? mieli tekis tulla hetkeks uimaan ja sit kulli tanassa saunaan ;P

        pitäskö joku päivä mennä vähä uimaan ;)


      • nuorirunkkari
        trejäbä kirjoitti:

        pitäskö joku päivä mennä vähä uimaan ;)

        trejäbä minkä ikänen oot? tänään ja perjantaina ajattelin kulliani suihkussa esitellä ;) ite 21v komee hoikka


      • Trejäbä
        nuorirunkkari kirjoitti:

        trejäbä minkä ikänen oot? tänään ja perjantaina ajattelin kulliani suihkussa esitellä ;) ite 21v komee hoikka

        Mones aikaa oot perjantain menos;)


    • Trejäbä

      Tänään oli kyllä altaassa yks iso vonkale, jonka mustat uikkarit olisin mieluusti riisunut ja katsonut paketin sisällön...

      • Shavedass

        Niin...minäkin haluaisin tietää monelta olette menossa perjantaina Pyynikille???


    • Tippo

      En julkisesti (vielä) mutta muutaman kerran vessassa oon runkannu. Mieli tekis saunassakin, ja ihan kaverin kanssa. Onko Kouvolan suunnalla muita, mieluummin sheivattua?

    • nuori runkkari teini

      Useasti rupeaa uimahallissa seisomaan ja altaissa runkannut. Myös linja-autot on hyviä. Kiihottaa jos joku katsoo. Jos haluat liittyä seuraan tai kokeilla mua, vastaa tähän:). Vanhempi nainenkin tai nuori mies kiinnostaa. Nuori poika JKL.

    • norksman
    • terskafani

      Tänään kävin u-hallissa ja oli vaikea peitellä stondista ku näki niit upeit mulkkuja ja komeit kassei heilumas, pakko oli tsiigata. Himas muistelin näkemääni sladdi upeas stondaris ja vetelin mällit mahalle, sit nuolin handun puhtaaks herkuist. Ens kerralla funtsin et vois ottaa sheiverin ja vaahdon messiin ja ajaa poslariks siellä eikä himas. Vois olla vähä vaikeet, rupeis varmaan stondaamaan, täytyis ottaa galsa suihku sit. T:Paljasmunainen stadinkulli.

      • 13v

        Mulle voi soitaa ja pyytää panolle lohjalta kaikki käy0445889462


      • Shavedass

        Hei
        Huomenna ajattelin mennä Pyynikille uimaan.
        Minut tunnistaa posliinista, onko muita tulossa huomenna?


      • Shavedass
        Shavedass kirjoitti:

        Hei
        Huomenna ajattelin mennä Pyynikille uimaan.
        Minut tunnistaa posliinista, onko muita tulossa huomenna?

        No niin, nyt on Pyynikki testattu
        Ihan hieno paikka

        Vähän jännitti aluksi olla posliinina mutta jännitys hälveni lopulta.


      • ohh1
        Shavedass kirjoitti:

        No niin, nyt on Pyynikki testattu
        Ihan hieno paikka

        Vähän jännitti aluksi olla posliinina mutta jännitys hälveni lopulta.

        No, tapahtuko mitään siellä Pyynikillä?


      • Shavedass
        ohh1 kirjoitti:

        No, tapahtuko mitään siellä Pyynikillä?

        Ei siellä mitään tapahtunut, eikä ollut tarkoituskaan.

        1500m uin.

        Mutta kyllä siellä oli homomiehiä paikalla.


      • vitun pedofiilit
        13v kirjoitti:

        Mulle voi soitaa ja pyytää panolle lohjalta kaikki käy0445889462

        Älkää soitako tohon numeroon se oli vain minun kaverini vitun huono pila joku soitaa viälä vien asian poliisille


      • järkyttynyt
        Shavedass kirjoitti:

        Ei siellä mitään tapahtunut, eikä ollut tarkoituskaan.

        1500m uin.

        Mutta kyllä siellä oli homomiehiä paikalla.

        Varkaudessa älkää menkö höyry saunaan jo kolmas kerta kun yllätän ihmisiä tällä kertaa suihin otossa ja sellasia ihmisiä jotka tunnen >_< ja tietenkin molemmat nuoria 15v


      • :))
        järkyttynyt kirjoitti:

        Varkaudessa älkää menkö höyry saunaan jo kolmas kerta kun yllätän ihmisiä tällä kertaa suihin otossa ja sellasia ihmisiä jotka tunnen >_< ja tietenkin molemmat nuoria 15v

        Just kiimasta.


      • Anonyymi
        järkyttynyt kirjoitti:

        Varkaudessa älkää menkö höyry saunaan jo kolmas kerta kun yllätän ihmisiä tällä kertaa suihin otossa ja sellasia ihmisiä jotka tunnen >_< ja tietenkin molemmat nuoria 15v

        Itekin käyn Varkauden höyryssä sekä Vesilepikksessä eipä ole nuoria tai nuorempaa tavannut..M50v


    • Anonyymi

      Kiva katsella

    • Anonyymi

      Porealtaan poreissa on mainio runkkailla vähäpukeisia miehiä ja naisia katsoen (olen bi). Pois päin kävellessä on hienoa katsoa kuinka ne lastit myllyää siellä poreissa seuraavien mennessä poreisiin.

      • Anonyymi

        Mä runkkailen kans porealtaassa. Aivan mahtava fiilis kun on aivan kaikkien nähtävillä ja saa homman hoidettua kotiin kenenkään huomaamatta. Altaasta tosin pitää poistua asap kun on lastit tullut, ne tosiaan nousee pintaan ja alkaa lyllymään poreissa. :D


    • Anonyymi

      Tänään malmin höyryyn klo 14.45

    • Anonyymi

      Te, jotka runkkaatte yhteissaunoissa: mitä te haluatte, että nainen tekee silloin? Katselee vain? Kerran joku runkkasi minua katsellen, enkä tiennyt mitä tehdä. Annoin katsella ja levitin vaan jalkojani. Mitä olisi pitänyt tehdä?

    • Anonyymi

      Hyi helvetti, nyt loppu meitsin uimahalli ja kylpylä käynnit. Tämmöset hiv runkkarit ovat vaaraksi kaikille kävijöille. Onnex tuli puheex, nyt saa oma sauna riittää. Mutta jos menette vielä ko. virkistyslaitoksiin, niin pitäkää peltihousuja( myös saunassa), älkääkä ikinä menkö mihinkään uima-altaaseen, niissä nää hiv potukatkin polskii. Lycca till.

    • Anonyymi

      En niinkään suurissa uimahalleissa, mutta matkoillani monessakin hotellisaunassa on tullut runkkailtua. Pässyt jopa jatkoillekin, kun on sattunut samanhenkinen mies saunaan yhtä aikaa.

    • Anonyymi

      Oulun Raksilan uimahallissa käyn usein. Siellä melkeinpä joka kerta näkee suihkussa kaluaan pitkään peseviä ukkoja. Kiihottava niitä on katsella ja usein liityn samaan hommaan, jos muuten pystyy.
      Eihän uimahallissa kovin usein pysty pitkälle menenviä "hommia" harrastamaan, mutta pientä kiihottavaa kuitenkin. Kiva huomata että toinenkin nauttii "hommasta". pitää olla fiksu ja ottaa toiset huomioon.

      • Anonyymi

        Kiva paikka, käyn usein. Puolenpäivän aikaan on paljon nähtävää.


    • Anonyymi

      Mä tykkään käyttää erittäin läpinäkyviä uimahousuja...mitä mieltä olette...

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      En runkkaa, liian pervoa. Ja muksut voi nähdä. Ei ole oikea paikka runkkaamiseen. Vartaloita katselen, ihailen mutta se on pelkkää miehisyyttä. ❤️ On varattu tietylle naiselle. Se ei kyllä ole vaimoni.

    • Anonyymi

      näkeekö oulun uimahalleissa runkkaavia miehiä. olis kiva käydä katsomassa...vaikka sais seuraakin.

      • Anonyymi

        joskus on tullu runkattua siel ja oon saanu myös runkkausta, sillon kun kolmos sauna oli toiminnassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joskus on tullu runkattua siel ja oon saanu myös runkkausta, sillon kun kolmos sauna oli toiminnassa

        Harmi kun kolmos-sauna ei ole toiminnassa. Olen käynyt raksilan uimahallissa, mutta saunassa ei juurikaan tapahdu mitään, porukkaa on paljon. Sauna joskus tupaten täynnä. Suihkussa on joskus oltu vierekkäin ja hiplattu. eipä siellä katselua pidemmälle pääse. Puoliseisokkeja kuitenkin, melkein joka kerta, näkee.
        Pidetäänhän kuntoilua yllä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi kun kolmos-sauna ei ole toiminnassa. Olen käynyt raksilan uimahallissa, mutta saunassa ei juurikaan tapahdu mitään, porukkaa on paljon. Sauna joskus tupaten täynnä. Suihkussa on joskus oltu vierekkäin ja hiplattu. eipä siellä katselua pidemmälle pääse. Puoliseisokkeja kuitenkin, melkein joka kerta, näkee.
        Pidetäänhän kuntoilua yllä!

        Keskimäinen sauna on ollut nyt lämpimänä ja siellä joskus saa olla kahdestaankin. Viime kerralla istuskelin siellä yksin jalat lauteilla, sinne tuli toinen mies jonka kanssa hiplattiin kulleja. Saatiin olla pitkään ihan kahdestaan.
        Ei tuollaista ihan joka kerta koe, mutta silloin kun se sattuu kohdalle niin on se mahtava tunne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskimäinen sauna on ollut nyt lämpimänä ja siellä joskus saa olla kahdestaankin. Viime kerralla istuskelin siellä yksin jalat lauteilla, sinne tuli toinen mies jonka kanssa hiplattiin kulleja. Saatiin olla pitkään ihan kahdestaan.
        Ei tuollaista ihan joka kerta koe, mutta silloin kun se sattuu kohdalle niin on se mahtava tunne.

        Harmi homma kun taisi keskeyttää. Tulin saunaan ja huomasin komeat vehkeet kummallakin. Olisin halunnut olla mukana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskimäinen sauna on ollut nyt lämpimänä ja siellä joskus saa olla kahdestaankin. Viime kerralla istuskelin siellä yksin jalat lauteilla, sinne tuli toinen mies jonka kanssa hiplattiin kulleja. Saatiin olla pitkään ihan kahdestaan.
        Ei tuollaista ihan joka kerta koe, mutta silloin kun se sattuu kohdalle niin on se mahtava tunne.

        Nyt on 3-sauna ollut käytössä, hyvin hiljaista siellä. Viimeksi olin komen miehen kanssa siellä . kaikilla oli puoliseisokissa ja käsi haarojen välissä. Ei juteltu, mutta kaikki eleet viittasivat, että tykkäävät katsella ja hiplata. Minulla erektio vielä suihkuunkin mennessä, sain katseita. Hyvin monet tykkäävät tällaisista, mutta pitävät riskialttiina toimintana ja niinhän se onkin. Harvoin siitä niin pahastutaan, että siitä mitään tulee..


    • Anonyymi

      Oon aatellu mennä sauna vogueen jos näkis kamuja runkkutouhuissa.Olis mukavaa itsekin tumputtaa samalla.

    • Anonyymi

      Uimahallin vessassa on joskus ollut pakko käydä runkkaamassa.
      Joskus vaan hyvällä tavalla niin rivon ja riettaan paljastavissa uima-asuissa olevia naisia on altailla, että väkisin siinä nyt alkaa seisomaan ja haluttamaan.
      Niin pakko käydä tosiaan joskus tällaisten syiden takia runkkaamassa itsensä rauhalliseksi, että voi keskittyä uimiseen.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jos uimahallissa runkkari jäisi kiinni, olisi hänellä sairaalareissu tiedossa hyvin nopeasti.

    • Anonyymi

      U­­u­­­s­i s­­­ek­­­si­teatteri ava­­­utuu Su­­­ome­en! Kutsu­mme kaikk­­­i. Ilmo­­it­tau­­­tum­­­inen ryhmäämm­­­e tä­­äl­l­­ä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/M7y0L2

    • Anonyymi

      Vaimon kans on tehty orkasmi toisillemme porealtaassa kylpylässä. Jännittävän kiihottava kokemus

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mä välillä meen niihin hiertontajuttuihin missä tulee paineella vettä seinästä ja sitte laitan kalun siihen poreeseen päin ja ahh oon saanu orgasmin useemman kerran! Vielä jos näkee jonku tytön jolla jo murrosikä alkanu ja hyvät rinnat. Ite oon 13v

    • Anonyymi

      Sinut pitäisi hakata. Siellä on lapsiakin.

      • Anonyymi

        Ei sinun niitä lapsia tarvi runkata.


    • Anonyymi

      Huomasin kans kerran kun yksi rouva piti pillua just suuttimen kohdalla ja sai orkun.hitto miten kiihottavaa oli kattella.

    • Anonyymi

      Olen runkanut uimahallin höyrysaunassa joskus.

    • Anonyymi

      en itse mutta yx iso kaluinen mies kertoi pukuhuoneessa saavansa paremmin imuja ja panoja pitämällä kullinsa puoli kovana välillä runkkailemalla no iminhän minäkin toki ja myös annoin panna mukavaa oli tavattu usein uimahallilla

    • Anonyymi

      Itiksessä oli sellainen tosi karvanen arabilta näyttävä kaveri. Ne pitää aina uikkareita, mutta sillä oli aika kohouma. Mä oli ihaillut sen karvasta rintaa ja karvasta alaselkää, sekä uikkareiden alareunasta reidet ihan karvaset - sellasta tummaa karvaa. Parta oli hyvin leikattu ja terävät rajat, tummat silmät, ja tummat kulmakarvat. Se huomas kyllä että olin katellut sitä sekä ekoissa suihkuissa että höyrysaunan suihkussa. Hörysaunassa jäätiin kahdestaan kun joku nuorisojoukko lähti pois. Istuin sen vieressä. Se otti yhtäkkiä uikkarit pois ja sen mulkku oli ihan paljaana, kauheen pitkä ehkä noin 10 cm löysää makkaraa. Se nosti toisen jalan ylös ja toinen oli penkillä niin että näin sen mulkun oikein hyvin. Se sanoi että "haluutsä koskee?". Me nielaisin ja nyökkäsin. Se otti mun kädestä kiinni ja vei sen mulkulle, mä aloin vedellä vartta pitkin. Mulkku alkoi nopeesti kasvaa ja ja siitä tuli varmaan 20 cm! "Ota vaan!" se sanoi, ja otti mun päästä kiinni ja painoi mun pääni mulkkuunsa. Avasin suuni ja sitten se piti mun päästä kiinni ja painoi mun päätäni mulkkuunsa edes takaisin. "Aaah!" se vaikeroi ja sanoi sitten: "Toinen pää kans!". Se lopetti mun pään painamisen ja sain selän suoraksi. Se meni nooesti kontilleen penkille ja työnsi peppunsa mun eteen. Sen peppu oli tosi karvanen niinkuin olin arvannutkin ja pakarat olivat karvaset myös. SEe sanoi: "Nuole!" ja työnsi peppunsa mun naaman eteen. Aloin nuollasen karvasta peppua ja työnsin sitten kielen sen peppuun. "Aaaaah!" se vaikeroi jälleen, "ihanaa valkoista poikaa" jotain sellaista se sano. Nuolin ja työnsin kieltä sen peppuun, ei ollut pahan makuinen, se oli käynyt suihkussa ja ilmeisesti laittanut myös geeliä peppuun. Sitten se kääntyi uudestaan ja otti mun päästä uudelleen kiinni ja vei sen tattimaiselleen tummanpunaiselle terskalle. "Nyt imet kunnolla!" ja se alkoi taas painamaan mun päätä sen mulkkuun. Terska kasvoi entisestään ja siiten purskahti valkoista spermaa varmaan 2 desii. Multa valui spermat suusta. Se otti spermaa mun rinnasta sormella ja laittoi mun suuhun. "Yessss boy!" se sanoi, se kantoi mut suorastaan höyrystä suihkuun ja pesi mun rinnan ja runkkasi mut nopeesti. "Thanks, If you want I can call my freinds as well for next ime". Öööh, en osannut sanoa mitään....

    • Anonyymi

      Oulun Raksilassa oli eilen mukava poika suihkussa, venyteltiin kyrpiä molemmat

      • Anonyymi

        kävitkö 11-jälkeen. minäkin taisin nähdä. saunassa oli toinen, jonka kanssa istuttiin vierekkäin, samoissa hommissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kävitkö 11-jälkeen. minäkin taisin nähdä. saunassa oli toinen, jonka kanssa istuttiin vierekkäin, samoissa hommissa

        Vieläkö siellä on samanlaista toimintaa, olis kiva käydä ja nähdä. Minulla tahtoo herkästi saunassa kalu kovettua, siksi harvoin uimahalleissa käyn. Mutta uskaltaiskohan yrittää.


    • Anonyymi

      Mitenkähän Jyväskylä Aaltoalvarissa 64v

      • Anonyymi

        Siellä olis kiva tavata. Kun käyn, käyn iltapäivällä ennen ruuhkia. Oon ajeltu biukm. Tavataanko? Miten yhteys? Mulla kik löytyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä olis kiva tavata. Kun käyn, käyn iltapäivällä ennen ruuhkia. Oon ajeltu biukm. Tavataanko? Miten yhteys? Mulla kik löytyy

        Jkl ällääkö tarkoitit


    • Anonyymi

      Järvissä kalat kusee veteen, uimahalleissa kaikenlaiset runkkarit tyydyttää itsensä altaisiin ja saunoihin. Hyi hitto!

    • Anonyymi

      In real Life käy toisin. Menet uimahalliin ja kylmään veteen. Kullisi kutistuu kylmässä vedessä surkeaksi, kuin sitä ei olisikaan. Suuret puheet, pienet teot.

    • Anonyymi

      yleensä ei tarvi käsille päästää aina joku himokas suu joka huomaa

    • Anonyymi

      ite vanhempana autan nuorempia höyryssä yhen illan aikana imenyt useamman lastin

    • Anonyymi

      Raksilassa eilen suihkussa silmäpeliä, pestiin pitkään ja katseltiin toistemme kaluja. Mentiin saunaan vierekkäin istumaan. Saunassa oli muitakin joten emme voineet mennä pidemmälle. Satutaan varmaan vielä samaanaikaan sinne.
      käydään kahvilla!

    • Anonyymi

      Onkoha Kuopion saunoissa kukaan saanut hoitoja.

      Ukm 65

      • Anonyymi

        Juttuja olen kuullut et on ollut toimintaa Kuopion uimalassa.Itse en ole saanut vaikka hakenut olen.Sekä Leppävirta-Varakaus alueelta.M50v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juttuja olen kuullut et on ollut toimintaa Kuopion uimalassa.Itse en ole saanut vaikka hakenut olen.Sekä Leppävirta-Varakaus alueelta.M50v

        Harmi, olisi kuva uinnin päälle saada rentouttavan hoidon.

        Ukm65


      • Anonyymi

        Moikka, Kuopio+ympäristö, monesti imetty ja runkattu höyryssä. Vesileppis hyvä ja Rauhalahti myös. 48bimies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moikka, Kuopio ympäristö, monesti imetty ja runkattu höyryssä. Vesileppis hyvä ja Rauhalahti myös. 48bimies

        Pitääpä käydä Rauhalahdessa👍


    • Anonyymi

      jotku pitää kulliaan puoli vireessä oikein pyytää imemään olen monta laukaissut

    • Anonyymi

      no miksipä ei jos molemmilla tahto tällaiseen. Itse en kieltäytyisi jo joku tarjois imut

    • Anonyymi

      Itselläni on todella hyvä peppu ja tykkään uimahallin suihkussa pestä ja esitellä isoja sileitä pakaroitani. On aivan hemmetin kiihottavaa kun saa vieressä olijan munan kovettuun. Itse tykkään todella paljon kun minua vedetään peppuvakoon kunnes mällit roiskuu. Olisi mukava tietää kiinnostaisiko ketään kokeilla vetää minua pikaisesti peppuvakoon suihkussa tai vähän pidempään vaikka vessassa.


      Olen kuntosalin suihkussa saanut munaa muutamalta mieheltä. Ensimmäisellä kerralla olin kaksistaan suihkussa minua paljon vanhemman miehen kanssa jolla oli hyvän kokoinen muna. Peseytyessäni huomasin että miehellä oli muna puolikovana ja hän vilkuili minun peppua, silloin minua alkoi kiihottaan aivan hemmetisti, minun oma pienehkö muna alkoi seistä kivikovana ja käännyin äkkiä selin. Päätin seuraavaksi pestä vain pakaroitani suihkun alla välillä pyllistäen, kunnes käännyin ja huomasin että se mies runkkasi. Mies näki että minulla seisoo ja sanoi että sulla on upee perse. Minä kysyin häneltä että haluukko saippuoida mun pyllyn ja hän tietenkin suostui. Menin hänen viereen ja hän alkoi hieroa saippuaa pakaroilleni käsillään, hetken päästa hän käski minua pyllistään vähän. Olin niin kiihottunut että tottelin häntä, kunnes tunsin kuinka hän yritti työntää paksua munaansa minun tiukkaan reikään, jolloin sanoin että voitko vetää vain peppuvakoon tällä kertaa ja hän suostui onneksi. Sen jälkeen sain munaa vakoon jonkun aikaa kunnes hän hidasti ja samalla hän painoi minua seinää vasten ja tunsin jotain kylmää ja liukasta vaossani. Olin niin kiihottunut että kun otin munani käteeni runkatakseni niin laukesin samantien todella kovaa, kun mällin tuleminen minulla loppui hän otti munansa pois vaosta ja samalla kokeilin kädellä pakaroitani ja huomasin kuinka paljon mälliä oli roiskunut. Sovittiin että seuraavalla kerralla uudestaan. Kaikki miehet jotka on minua vetäny vakoon on lauennu aika nopeeta olisi kiva vähän pidempäänkin vedellä.

      M30

    • Anonyymi

      Huomenna Hakunilan uimahallissa toivon näkeväni jonkun pesevän omaa mukaansa hitaasti vedelle klo 16 aikaan. Itse teen ainakin niin.
      M55

      • Anonyymi

        Onko porin uimahallissa ketään kiinnostunut runkkailemaan, olisin kiinnostunut runkkailla isoa kyrpää, itellä on 21cm pitkä ja 5cm leveä kyrpää. Olisi hienoa runkata siellä salaa toisen kyrpää. Kiihottsvaa.


    • Anonyymi

      En varsinaisesti uimahalleissa ole runkkaillut, mutta kylläkin usein hotellien reppurisaunoissa. Himo siihen alkoi, kun kerran Lahden kauppahitelli Grandisssa menin asiakaskäynniltä tultuani saunaan. Kello oli siinä neljän maissa ja pukukopissa oli hiljaista. Käväisin suihkussa ja sitten löylyyn. Löylypuolella olikin yksi, jo vähän vanhempi mies. Ehkä siinä viisvitonen. Huomasi, että tultuani hä työnsi kaulunsa piiloon haarohen väliin. Oliilmiselvästi vedellyt, tai ainakin aikonut tehdä sitä. Istuin häntä vastapäätä tervehdittyäni häntä ensin. Juttelimme niitä, näitä ja vilkujolin välillä hänen senvästi paksunevaa kaluaan. MInullakin alkoi vähän nousemaan ja yht' äkkiä, mies sanoi, että hänellä on lämpöisessä vähän vaikeeta pitää kulliaan kurissa. Minä katsoin häntä ja totesin saman asian ja kehoitin häntä ottamaan kalunsa ihan reilusti käteen... Hetkessä hänen kyrpänsä, kuten minunkin oli täydessä komeudessaan ja aloimme kuin yhteisestä käskystä runkkailemaan siinä toistemme vastapäätä. Oli tosi kiihottavaa nähdä vieraan runkkaavan ja sitten hän laski spermansa käteensä ja hieroi ne rintaansa vasten imien lopuksi sormensa puhtaaksi. Minä seurasin perästä ja menimme suihkuun yhdessä, minkä jälkeen porealtaaseen. Sovimme tapaamisesta aterian merkeissä alhaalla ravintolassa. Aterian aikana juttelimme avoimesti kaikenlaista seksistä, sitten tauko ja myöhemmin illalla tanssiravintolaan. sen yön vietimme yhdessä. Oli todella ihanaa saada imeä oikeaa kalua ja saada spermat syvälle nieluun. Näitä juttuja on vuosien aikana sattunut monta. Pitää vain olla rohkea ja uskaltaa.

    • Anonyymi

      höyry saunassa hiljaa hyväillen yleensä joku huomaa tulee viereen ja ohjaa käteni omalleen jota runkkaan loppuun asti usein äkkiä suihkuun ja miehen luo levarille että saan tuon kalun vielä peppuunkin monet hyvät panot kokenut näin

    • Anonyymi

      Himo joskus iskee, katsellessa kivoja paljaita pakaroita ja kaluja. Runkannut saunassa, tosin yksin ja lopettanut kun joku tulee. Pakko mennä vessaan viimeistelemään. Joskus myös pukkarissa, jos kaapin paikka sopivasti suojainen.

      • Anonyymi

        Joskus on sellainen hetki, että on samanhenkinen kaveri ja saadaan kahdestaan kosketella toisiamme. Ei häiritä muita jos saunaan tulee muita. Kyllä se kummasti piristää sauna reissua. Saunassa, jossa käyn, on usein miehiä joiden kanssa voi kosketella toisiamme.


    • Anonyymi

      Minä oon 500m leppävirlla ja uusia näystii olen 42v ja runkkaan 10-60v naiset ja mieshen ja hyöräsaunassa kiihottaanko????

    • Anonyymi

      höyryssä vierus kaveria joskus saan ottaa lastin kurkkuuni mukavaa muut ei paheksu hymyilee vaan

      • Anonyymi

        Oooo


    • Anonyymi

      Hyörysaunassa huomenna runkkaanaan?

    • Anonyymi

      Leppävirta

    Ketjusta on poistettu 151 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      139
      4051
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      121
      1581
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1396
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1254
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      47
      1128
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1086
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1071
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      60
      1028
    Aihe