Kahdeksan vuotta saman äijän kans, yritän päästä eroon, ei voi kun luottotiedot ei kunnossa, asuntoo ei löyvy kummallekkaa. Jatkuvasti hää pellaa tietokonepelejä yöt päivät aamut ja illat, minä teen töitä ja yritän makkarakeittoa keittämällä pitää meidät hengissä aina kuukauden kerrallaan.
Rahat ei riitä, valehtelua, juopottelua, pettämistä riitaa yhtä hevon vitun paskaa koko elämä, auttakaa, rukoilkaa.
ei jumala kuule kuiteskaan
8
71
Vastaukset
Hei nimimerkki, akkussut8
Vaikea on teidän tilanteesi ja erityisesti sinun. Jonkinlaisen helpotuksen soisin sinun löytävän ja saavan tilanteeseesi. Oletkohan hakenut ja etsinyt apua; seurakunnasta, kunnasta asuntoa tms. Ja voithan kysyä tukea vaikka perheneuvonnan kautta itsellesi, että jaksat selvitä eteenpäin. Muistan sinua rukouksin. voit välittää rukouspyynnön myös omaan seurakuntaasi ja kannattaa itsesikin rukoilla. Kyllä Jumala kuulee, ajattelen minä. Mutta monissa tilanteissa on ihmisen itsensäkin yritettävä muutoksia elämässään ja vaikeissa tilanteissa.
Voimia syksyysi,
Pirkko-pappi- akkussut8
Hyvähän sinun on Pirkko-pappi jaella niitä neuvoja sieltä ylhäisestä saarnastuolistasi. Raamutussa nimittäin sanotaan että nainen vaietkoon seurakunnassa joten naispappeja ei siis pitäisi olla olemassakaan.
Vihjasit siihen että itsekin on jotain yritettävä. Kuule, tässä on yritetty jo kaikki käyty seurakunnat, sos. toimistot yms. läpi mutta mistään ei tunnu apua löytyvän. Niin ja varsinkin uskovaisten keskuudessa tuntuu olevan sellainen ajattelutapa että kun on kerran möhlinyt elämänsä on aina syntinen eli sille ei armoa anneta. Mietippä jos Jeesuskin olisi ajatellut samalla tavalla.
Kaikesta huolimatta siunausta sinulle.
- Rehellinen X
Jumala ei kuule, koska se on satua ja höpötystä. Jumala on uskovaisten mielikuvitus luomus jota he palvovat.
- kuunteIeva_kirkko
tuo on totta!
Voimia syksyysi,
UskoEeverttiLuttinen -pappi
- Olet toivoton tapaus
Miehesi on luuseri sosiaalipummi, sinä olet vielä pahempi tapaus. Aivan oikein sinulle nössykälle, jos et ole kahdeksaan vuoteen päässyt eroon tuosta pummista, ole hautaan asti hänen kanssaan.Miksi täällä sitä valitat? Mene rotta muualle vikisemään!
- Muutkin pärjää
Hei kuule!
Jumala on antanut sinulle aivot ja vapaan tahdon.
Jos et käytä aivojasi, niin ei siinä mikään auta (oma tahtosi on vapaa).
Sitten huvittaa kannanottosi. Pirkko-pappi antaa sinulle neuvoja, mutta sinä itse röyhkeydessä et ota kuuleviin korviisi, vaan haukut Pirkko-papin.
Katsopa itse peiliin!
Miksi et ota eroa?
Jos käytät aivojasi, niin se on hyvä ratkaisu.
Monella muullakin on lapsia ja vaikeeta ja silti selviävät.
Käytä aivojasi!
Niin, mitä valitat ja syyttelet Jumalaa ja muita?
Sinulla on vapaa tahto, tee niin kuin hyvä tulee!
Jumala kuulee, kuuntele Häntä! - just just
voi voi 8 vuotta saman äijän kanssa.. pitäähä sitä ny vähintää joka toine vuosi ukkoa vaihtaa...
Se on sulla vaikea tilanne koska olet ajautunut siihen tilaaseen että olet umpikujassa jossa et pääsee etenpäin ja vielä pimeä umpikuja koska minä minä ja minä on päässyt valloileen ja teet kaiken itsesi vuoxi joka on täysin ymmärettävä siinä tilanteessa jossa olet kun raivoava naaraskissä häkissä. Vieläpä sun aviomies sua tökki tieysti ja saa sua vielä enemmän säälimään itseä. Oletko huomannut että eläät vain itselle ja itseä varten? Ei Jumalalle ja Hänen tehtäviä varten !!
Ihminen ei oikeesti tarvii muuta kun Raamattu ja vaatteet päällä ja lähteä kassin kanssa kävelemään ulos tuosta umpikujasta Jumalan takia ja viedä Ilosanoma Maailmalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770