Mitä mieltä olette näistä kulkioista, tiiättekö taustoja?
PULLOMUMMO JA TAKKIMIES
23
2295
Vastaukset
- !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Antaa nyt olla vaan. Ei ne tee kellekkään pahaa!
- Laitelan Seppo
Perus mamuja keräämässä rahaa. ei sen kummempaa.
Seuraavaksi rokkarin kantikset syyniin?- Cjoooo
Jos takkimiestä katsoo kauan niin se hyökkää kimppuun
- pullot
Cjoooo kirjoitti:
Jos takkimiestä katsoo kauan niin se hyökkää kimppuun
Kuka on pullomummo?
- Näkyy jokapäivä
pullot kirjoitti:
Kuka on pullomummo?
Se joka kävelee oudosti, keräilee pulloi jokapäivä ja pölisee iteksee, liikkuu keskustassa ja ravalsis ainaki
- Kirkko nummi JONI
Eiks Pullo Mummo oo Kosovost. Näitten kosovo kovisten mummo tyylii TriM vois kuvitella?
- anc27
Mut takkimieski on outo
- gray cp
anc27 kirjoitti:
Mut takkimieski on outo
Entäs kirkko nummen harmaavammanen siis se kel on iha harmaa iho. Pyörii siin kirkkonummi koulun nurkilla
- vitun juntti olet
gray cp kirjoitti:
Entäs kirkko nummen harmaavammanen siis se kel on iha harmaa iho. Pyörii siin kirkkonummi koulun nurkilla
"Kirkkonummi koulun" et taia edes asua kirkkonummella ku et osaa nimetä kouluu. Pliis painu vittuun täältä ja hanki elämä helvetin luuseri
- valkonen kun lakana
vitun juntti olet kirjoitti:
"Kirkkonummi koulun" et taia edes asua kirkkonummella ku et osaa nimetä kouluu. Pliis painu vittuun täältä ja hanki elämä helvetin luuseri
Metsässä kun asuu, niin tulee oudoksi. Tuppaa koulujen nimet unohtuu.
- Knummitietäjä
Pullomummo on Kroatialainen
- hamilihamilihimilihumili
Tietääkö muut sen jolta puuttuu oijea jalka ja sillä on proteesi? Kävelee Upinniementiellä Keskustasta aina johonkin Katvikin seuduille ja sitten takaisin Keskustaan. Itse näen sen joka kerta ku meen autolla keskustaan (asun keskustasta 4,5km etelään)
Antakaa ihmisten olla ja kulkea, täysin harmittomia tyyppejä nuo kaikki.
- kukkahatut
Kovaa on kyttäys kyrknummes.
- Takimiäsperkeellee
Näin takkimiehen tänää mäkin kohal ku olin bussis🆘🆘
- aikajännääkyllä
Mäå näin kuulkaas muumimmammam masalan koo-marketis!
Se hyräili mennessään muumitunnaria näin maa ma ma maa ma maa mama maamaa, paa pa pa paap pa paa pa pa paappaa maa maa ma maa ma.....
Joku oli nähny jo joulupukin salessa, se kysyi onkos täällä kilttejä immeisiä ja kaikki sanoi et joo!
Hi hi. - SiitäNePitäisi
On se hyvä että pidätte huolto noista kahdesta. Mutta eikö Kirkkonummen vanhuksista voisi myös pitää huolta ja vaikka rupatella heidän kanssa kun näette heidät kylässä?
- outo.a
Se pullomummo on nähty myös espoossa. Onko se joku klooni, vai kerääkö kaikki kroaatit pulloja??
- Maikmaik
Pysähdyin yks päivä jututtamaan takkimiestä. On fiksu kaveri! Ei sen ällissä oo mitään vikaa. Miksei kaveri saa ulkona kävellä- kyllä se on OIKEASTI JÄRKEVÄMPÄÄ TEKEMISTÄ, kuin täällä toisista kirjoittelu. Nyt oon vaan huolissaan kun häntä ei ole näkynyt kuukauteen
- Joujou14
Oli se ainakin eilen keskustassa
- f6e4udfhd
Näin takkimiehen pari päivää sitten. Lämpötila 28C ja hänellä päällä talvitakki, talvihattu jossa korvasuojat ja kumisaappaat. Ihme jos hän ei saa lämpöhalvausta ennemin tai myöhemmin. Pitäiskö tämmöisesti ilmoittaa poliisille, hänhän on itselleen vahingoksi.
- KrstnRkknn
Ei pidä ilmoittaa poliisille. "Poliisilta on turha pyytää apua". - Vanhempi konstaapeli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449321
- 785862
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14810Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414346- 583864
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella553566Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313459- 472658
- 342182
- 401990