Syy on se että ei ole enää PS:lainen kun liittyi vasureihin.
Nyt ei oo kukaan srk-työntekijöistä valittanut mitään kun puolue on jokin
muu kuin Perussuomalainen.
Äärelän "viat" loppuivat - SYY :
14
173
Vastaukset
- ....
Tai ei vaan ole tilanne just nyt mitenkään kärjistynyt?
- Yksinkertainen syy
Kyllä tässä jutussa on varsin outoja muuttujia. Jos kaikki on kunnossa niin silloin jokin asia on muuttunut tai joku on poistunut näyttämöltä. Selitys lienee yksinkertainen syy.
- Ei-vihamies
Äärelän vihaaja on tarvasjoella töissä
- Ei-roskapostia
Kyllä se taitaa olla pikemminkin Liedossa, vaan ei enää kauan.
- älä vihaa
Ei-roskapostia kirjoitti:
Kyllä se taitaa olla pikemminkin Liedossa, vaan ei enää kauan.
Lopettaa siis vihaamisen. Vai muuttaa Liedosta.
- Aurast
älä vihaa kirjoitti:
Lopettaa siis vihaamisen. Vai muuttaa Liedosta.
Ihan Aurast minä olen ja vihaan Äärelää!
- Laiffia kehiin
Aurast kirjoitti:
Ei kannata vihata ketään jo siihen ei ole varaa. Siinä käy yleensä huonosti. Tulee kaikenlaista vaivaa ja monesti ennenaikainen kuolema. Sopuisasti kannattaa elää ja levittää hyvää energiaa ympäristöönsä, Silloin on itselläkin varsin siedettävä olo.
- auralainen myöskin
Aurast kirjoitti:
Nimimerkille Aurast Mitä pahaa se Äärelä on Sinulle tehnyt ? Isossa Kirjassa sanotaan, että rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi. Eli vihaatko siis itseäsikin?
Luovu vihantunteestasi, koska se kuluttaa ihmisen ruumista ja sielua. Ihminenhän se Äärelä on kuten Sinäkin oletan ainakin niin.
- Walt Disney
Heh-heh... Iso paha Äärelä (Susi) kiusaa pieniä auralaisia possuja. Pitääkö Äärelää siis kutsuman nimelle "Sepe." Vaan kukas onkaan Pikku-Hukka?
- yn1
Moi
- DoctorNobody
Ennen vuoden 2011 eduskuntavaaleja Äärelä lähestyi viestillä, että hän tarvitsee vaaleja varten rahoitusta. Toki ainakin mainostus on tosi kallista.
Menin lähettämään hänelle hyvässä uskossa 150 euroa. Ei sekään auttanut häntä.
Äärelä sai vain 1294 ääntä., Häntä edellä olivat: Elomaa 13121, Heikkilä 6199, Lohela 4873, Haalisto 4101, Koskinen 3866, Leivonen 2024, Hautamäki 1760, Hemanus 1749. Ketonen 1746 ja Salminen 1444. Vain kolme Perussuomalaista sai vielä pienemmän äänisaaliin kuin Äärelä. Äärelän valinta ehdokkaaksi oli tosi paha virhe!
Onneksi hän lopulta ymmärsi loikata! Kas kummaa - hän ei ole nyt Vasemmistoliiton ehdokkaana vaaleissa! - kjhvhv
????
- NoMorePolitics
Äärelällä on puhti lopussa!
- moih
Jaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279