Joo, siis mulla on yks perhe. Peli toimii ihan hyvin, mutta tämä on outoa. Kun tämän perheen emäntä menee vaihtamaan vaatteita, ja sitten kun on valinnut kivat vaatteet, tietokone sulkee pelin ja tietenkään en ole tallentanut peliä...
Olen kokeillut tätä jo varmaan yli kymmenen kertaa ja joka kerta tapahtuu sama... Muut vaihtavat ihan normaalisti vaatteita ja peli ei sammu... Onko teille käynyt mitään tälläistä... Miten vian saisi korjattua?
Onko teille käynyt näin sims ykkösessä?
8
473
Vastaukset
- nikkemania
Tosi outoa :D
Ei ole kyllä tuommoista sattunut, mutta vois olla et se on vaan asennusvirhe... eli jos poistat ja laitat simsiin uudestaan, niin vika voi kadota :) - skiditurre
Mulla aina kun mun simi tai joku muu simi on alastomana niin peli alkaa pätkii.
- Mortimer
lammas-jr kirjoitti:
Pelillä on kova työ sensuroida tietyt paikat :D
Mulla kerran ykkosessä sensuurit lähti jostain kummasta pois... Ku tulin pois ammeesta... O_o
Kummaa...
Sims kakkosee saa netistä ladattuu simeille "vaatteet" joissa ei ole vaatteita.. xD
Kuppikokoja joka lähtöön :) - *lumina*
Mortimer kirjoitti:
Mulla kerran ykkosessä sensuurit lähti jostain kummasta pois... Ku tulin pois ammeesta... O_o
Kummaa...
Sims kakkosee saa netistä ladattuu simeille "vaatteet" joissa ei ole vaatteita.. xD
Kuppikokoja joka lähtöön :)...aina kun vaihdan kerrosta ja se simi on kylvyssä. Ne sensuurit ei jotenki toimi kun kattelee toisesta kerroksesta.
Ei sillä että niissä olis paljon nähtävää. Reppanat, kriittiset paikat puuttuu.
Siis tää on Sims kakkosesta.
- *lumina*
...laannut ne vaatteet netistä?
Nimittäin mulla on tiltannu kone, jos oon laannu skinin, joka ei toimi.- haukansilmä
en ole mitään ladannut netistä...
- simsPrinsessa
Mulle ei oo käyny noi ikinä vaikka on ollu Sims1 jo melkein 2 vuotta!!!! Mut se voi johtuu myös sun tietokoneesta!! En tiiä...!! xD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706824
- 594582
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353853- 673135
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271656- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431197