Elikkäs mistä sellasen hautakiven voi hommata? ku murhasin mun naapurin ja nyt se on sellanen uurna,ja olis kiva saada sille hautakivi.Kun ei tunnu mistään osto- tai rakennusmodesta sellaista löytyvän. Ja toinen kysymys et miten seiniä voi poistaa? ku en millää saa poistettua paria seinää jotka on vähä niinku tiellä...
Kiitos jo etukäteen vastauksista!
Sims 2 ja hautakivi?
6
888
Vastaukset
- Kagome
Uurnasta tulee hautakivi kun sen vie ulos, kuten ykkösessäkin.
Normaalisti seinät poistetaan vetämällä seinätyökalulla ctrl pohjassa. Mutta tämä ei onnistu jos seinällä on joku esine, joka on käytössä (Simssi kakkosessahan jos poistaa seinän, seinällä olevat esineet poistuvat mukana, ilman huomautuksia). Minulla oli kerran ovi joka oli koko ajan käytössä, joten sitä ei voinut poistaa. Ongelma häipyi ajan myötä. - ninni
eli..meet sinne rakenna valikkoon sieltä valittet sen seinän ihanku teksit seinää..sit pistät sen sen seinän kohalle mistä halut poistaa ja painat Ctrl napin pohjaan samalla ku vedät sitä seinää poies!!!
joo kysyn sit sulta samalla ku sanoit tappavas naapurin ni miten sillai pystyy tekeen? ja mikä se ihme kanikamu on mikä välil pomppii olkkariin niinku tulis lattian läpi? Mitä kaikkee jännää tossa pystyy tekeen, mä en niinku ymmärrä et miten pystyy tekeen lapsen? rakastua johki ensin ja sit pyytää se sänkyynkö? no miten voi tappaa naapurin??
semmoista.
t.ninni- Kagome
Naapurin pystyy tappamaan helposti kutsumalla sen uimaan uima-altaaseen ja ottamalla tikkaat sitten pois. (lähde kuitenkin ensin itse pois altaasta...)Toinen tapa on muurata se sisälle huoneeseen jossa on ruokaa uunissa paistumassa...
Kani on sosiaalipupu, joka tulee kun simisi sosiaalisuus menee nollille.
Juu, ensin pitää rakastua johonkin simiin, sitten mennä joko rentoutumaan kaksoissängylle tai lovetub'iin (en tiedä mikä se on suomenkielisessä versiossa) ja kutsua simi seuraasi. Sitten valitset toiminnon "yritä saada lapsi" (tms.) - Suvi
Tapoin sen sillee,et vein oman simini pihalle ja kutuin sitä naapuria sinne pihalle kans. Sit vaan rakensin seinät siihen sen ympärille ja se naapuri jäi sinne seinien sisälle vollottaan.. Lopulta se sit kuoli sinne ruuanpuutteeseen ja hygienianpuutteeeseen yms.
Mutta joo kiitos noista vinkeistä,pitääpi katsoo et millo se uurna muuttuu hautakiveksi,jos saisin ne seinät eka poistettua! Suvi kirjoitti:
Tapoin sen sillee,et vein oman simini pihalle ja kutuin sitä naapuria sinne pihalle kans. Sit vaan rakensin seinät siihen sen ympärille ja se naapuri jäi sinne seinien sisälle vollottaan.. Lopulta se sit kuoli sinne ruuanpuutteeseen ja hygienianpuutteeeseen yms.
Mutta joo kiitos noista vinkeistä,pitääpi katsoo et millo se uurna muuttuu hautakiveksi,jos saisin ne seinät eka poistettua!Jos ei lähe niin saat pois koodilla. Tai sitten eka siirrät uurnan pois sieltä sisältä ja sitten vasta seinät pois.
Mut koodi: Paina ctrl shift c ja kirjota siihe laatikkoon moveobjects on ja sit ku oot saanu seinät pois niin moveobjects off niin koodi menee pois ja se laatikko viäl hevon kuuseen kirjottamalla exit.
- tadaa
Uurna tulee kun siirrät sen ulos. Jos ei auta niin kyä on kumma juttu... xP
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706824
- 594582
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353853- 673135
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271656- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431197