Kuka on Aarnio?

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014100518694229_uu.shtml

Jo alkujaan, kun luin Aarnion tapauksesta, niin en uskonut hänen syyllistyneen väitettyihin rikoksiin, vaan pidin häntä huolellisen lavastuksen kohteena ja pidän edelleen, vaikka rikosepäilyjä on kertynyt jo kolmisenkymmentä.

Aarnion uuden talon tontillekaan piilotettu rahakätkö ei ole mikään todiste Aarnion syyllisyydestä, rahaahan voi kuka tahansa piilottaa kenen tontille milloinkin haluaa.

Kauan menee näköjään syyttäjällä saada syytteitä kasaan, ilmeisesti lavastukset ja väärentämiset ottavat aikansa?

13

72

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • au-stix-stix..

esitä itse todisteet siitä, että nuo syytteet ovat lavastettuja?? Ei tuossa kirjoituksessasi ollut mitään substanssia, kuka hyvänsä pystyy sanomaan, että todisteet ovat järjestettyjä.

• Ei minun tarvitse mitään todisteita esittää, kerroin vaan mielipiteeni ja minulle sopii myös mainiosti Aarnion syyllisyys, sillä olen tiennyt jo kauan poliisien syyllistyneen rikoksiin siinä kuin taviksienkin. Mutta Aarnioon se syyllisyys ei vaan jotenkin sovi.

• au-stix-stix

Niin, on täysin mahdollista , että olet oikeassa..se onkin kyllä sitten jo melkoinen sensaatio, jos oikeat syylliset tämän junailivat..huh...

• Sten Cristenssen

"Mutta Aarnioon se syyllisyys ei vaan jotenkin sovi."

Onks tää jotain naisen intuiitiota? "Jartsalla on niin söpö naama, ettei voi olla paha rikollinen"

• Ai kukako?

Ai kuka Aarnio on? No, hän on minun entinen ryhmänjohtajani eli alikersanttini armeija-ajalta vuosikymmenten takaa. Pidettiin jo silloin täytenä mulkkuna. Rumbaisi aina kun oli aihetta ja aina, kun ei ollut aihetta.

• Niin varmaan, mutta se nyt ei hänestä kuitenkaan syyllistä tee näihin nykyisiin syytekohtiin.

• Ei tee,
        Kairakettu kirjoitti:

Niin varmaan, mutta se nyt ei hänestä kuitenkaan syyllistä tee näihin nykyisiin syytekohtiin.

mutta, kuten sanottu, oli törkeä simputtaja ja umpimulkku armeijassa. Sinun aloituksesi otsikko muuten on "Kuka OLI Aarnio?", jos et sitä itse huomannut.
        Minä vastasin siihen kysymykseen, kuka hän OLI!

• oli ja on
        Ei tee, kirjoitti:

mutta, kuten sanottu, oli törkeä simputtaja ja umpimulkku armeijassa. Sinun aloituksesi otsikko muuten on "Kuka OLI Aarnio?", jos et sitä itse huomannut.

on siis luultavasti edelleen.

• Ei tee, kirjoitti:

No poliiseiksi, tullimiehiksi ja autokatsastajiksihan ne umpimulkut ennen hakeutuivatkin. Yhden poliisiksi hakeutuneen sellaisen umpimulkun paukautin nyrkillä tajuttomaksi, niin, että tipahti verta vuotavana lattiaan. Ei toimi poliisina enää.

• Vau, sinä olet
        Kairakettu kirjoitti:

No poliiseiksi, tullimiehiksi ja autokatsastajiksihan ne umpimulkut ennen hakeutuivatkin. Yhden poliisiksi hakeutuneen sellaisen umpimulkun paukautin nyrkillä tajuttomaksi, niin, että tipahti verta vuotavana lattiaan. Ei toimi poliisina enää.

hieno ihminen! Poliisin, pomon tms. vastaavan hakkaaminen on aina hieno juttu!

• Vau, sinä olet kirjoitti:

hieno ihminen! Poliisin, pomon tms. vastaavan hakkaaminen on aina hieno juttu!

No en minä sillä mitenkään ylpeile, mutta itsepähän kerjäsi ja isoon kokoonsakin luotti.

• No on se silti
        Kairakettu kirjoitti:

No en minä sillä mitenkään ylpeile, mutta itsepähän kerjäsi ja isoon kokoonsakin luotti.

hieno asia. Työkaverini hakkasi pomon, joka oli eksynyt samaan kapakkaan ja alkoi kännissä isotella - kuten teki aina työpaikallakin. Pomo lähti firmasta, työkaveri ei.

• brutto

Pihasta löytyneistä rahoista ei löytynut Aarnion sormenjälkiä. Kymmenen tyypin sormenjäljet kuitenkin löytyivät.
      Poliisin sisäinen tutkinta kävi hakemassa Kuopion poliisista useita tietokoneita ja takavarikoivat muutakin tutkontaa auttavaa tavaraa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      436
      3131
    2. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      81
      2394
    3. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      116
      1868
    4. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      194
      1557
    5. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      27
      1533
    6. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      77
      1522
    7. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      109
      1465
    8. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1388
    9. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      41
      1381
    10. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      80
      1317
    Aihe