RVS-

technology

Ootteko käyttänyt tuota lisäainetta ja minkälaisia kokemuksia on ollut??Aika hyvin on noissa erinäisten autolehtien tv ohjelmien testeissä pärjännyt..

19

10382

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • korjautui

Mulla piti ohjaustehostin tosi kovaa meteliä varsinkin kylmänä. Eli huusi kun rattia käänsi hiljaisessa vauhdissa. 1.käsittelyn jälkeen ääni vaimeni melkein kokonaan. 2. käsittelyn jälkeen ei ole kuulunut pihaustakaan edes kylmänä, ja pelaa kuin uusi! Vaikutti siis niin kuin luvattiinkin. Kuluneisiin hampaisiin on ilmeisesti kasvanut uutta metallikeraamista materiaalia...

• tietoa

Kuluneisiin hampaisiin on ilmeisesti kasvanut uutta metallikeraamista materiaalia...

Auttaiskohan tuo omiin hampaisiin, on vähän kuluneet, onko kellään tietoa, onko telkkarissa kerrottu, ainakin valkoiseksi saa

• karvanen
        tietoa kirjoitti:

Kuluneisiin hampaisiin on ilmeisesti kasvanut uutta metallikeraamista materiaalia...

Auttaiskohan tuo omiin hampaisiin, on vähän kuluneet, onko kellään tietoa, onko telkkarissa kerrottu, ainakin valkoiseksi saa

jos juot sitä niin voi rueta rattaat pyörii paremmin päässä..

• pabba
        karvanen kirjoitti:

jos juot sitä niin voi rueta rattaat pyörii paremmin päässä..

Joo rupee sitten pöriin päässä ne rattaat kuin

rantalanjukalla, elikkäs pysähtyy kokonaann

ainakin tulevaisuudessa!

• mediat
    • 453543

ei muuten kannata ostaa kun sitä halvinta putelia. Kaikissa pakkauksissa aine on samaa, sama määrä ja samassa 10ml tuubissa, se öljypullo on vain sitä varten että sen saa sekotettua öljyn sekaan, muuta virkaa sillä ei ole, eli käy vaikka sekottas omiin öljyihinsä.

• öljysheikki

ja mihinkä faktaa mahtaa perustua väitteesi että "Kaikissa pakkauksissa aine on samaa, sama määrä ja samassa 10ml tuubissa" ?

todellisuudessa aineen koostumus vaihtelee sen mukaan mihin sitä on tarkoitettu laitettavaksi.

• Isoporarikemistä
        öljysheikki kirjoitti:

ja mihinkä faktaa mahtaa perustua väitteesi että "Kaikissa pakkauksissa aine on samaa, sama määrä ja samassa 10ml tuubissa" ?

todellisuudessa aineen koostumus vaihtelee sen mukaan mihin sitä on tarkoitettu laitettavaksi.

Ostin ohjaustehostin sekä G2 pakkaukset. Kummassakin oli keltaisella raidalla varustettu 10ml putkilo.
        Mitään koodeja tai merkintöjä erilaisuudesta ei ollut.
        Tyhjensin ne yksitellen ruiskuun jolla mittasin kumpaakin olevan 10ml.
        Tökkäsin toisen ohjaustehostimeen ja toisen vaihdelaatikkoon.
        Hain vielä toisen G2 ja laitoin sen diesel-koneeseen sekoitettuna 5W30 öljyyn.
        Koko kärry hiljeni 1000km ajon jälkeen. Mutta kulutus nousi 2,7 --> 5,6l/100km.

• Jonserettos

Tossa myös linkkilistaa mielekiintoisiin testeihin, olen itse myös käyttänyt hyvin on toiminut, yli 20 v. wanha moottorisaha piristyi kummasti, taas puut katkeaa..

http://www.teavisio.com/page12.html

• MICRO X3

Mä oon käyttänyt..usein micro x 3 ,,ja ihan hyvin on toiminut,, pullo 250mil,,suoraan öljyjen joukkon eikä muuta:::::::

• Peppenwolf

toimi hyvin mun mopooni, ei oo leikannu kiinni vaikka säädinki aika rajusti ku etin oikeaa suutinta. tuolta sain ostetuks www.tuningstudio.fi

• Iso-Kuha

Laiton RVS-käsittelyn 115-heppaiseen Mercruiser-perämoottorin alkukesästä. Vene ja moottori on ollut meillä jo kohta vuosikymmenen, eli tuttu vehje. Aika pian huomas, että kone kävi hiljaisemmin. Kun mittasin kulutusta se näytti pudonneen, joten tutkin tarkemmin, ja kyllä siitä ainakin 5-6% tippui.

Vetouistelussa karstoittuminen väheni. Kone vastaa heti kaasuun kun lähdetään normaaliin ajoon.

Nyt syksymmällä en malttanut olla avaamatta moottoria. Sylinteriputkekissa on lasimainen pinta, ja puristuspaineet on valmistajan arvoissa. Kerrankin aine, joka joka tekee sen mitä lupaa.

• juupajoenkeksijä

aika sitkeää on tämä rvs käärmeöljyn myynti näemmä suomen kamaralla, samoiten kuin x1r, motorup, ym tuotteet. kaikki perustuu pseudotieteeseen metallin kasvamisesta oikeisiin paikkoihin purkista kaatamalla.. on se niin hienoa tavaraa että osaa itsekseen tilkitä juuri oikeat kohdat, sylinteriputkien kellomaisen kulumisen se tietysti täyttää. samoin kuin muodostaa männänrenkaan päittäisvälykselle joustavan liitoksen ettei siitä pääse kaasut karkuun. tehostaa tuo myös palotilan pyörteilyä maksimoimalla coriolisvoima sylinteriputken sisällä joskin pitää olla varovainen ettei laita eteläiselle pallonpuoliskolle tarkoitettuja kemikaaleja, rupeaa seokset pyörimään vastakarvaan.kampikammion painevaihteluihinkin tuo tuo oman lisänsä tuottamalla syklisiä alipainepiikkejä männän alle imemään mäntää alaspäin, eikö ole hieno keksintö että paine yläpuolella ja alipaine alapuolella liikuttaa mäntiä... nuo varmaan kumoaa myös liikkeen jatkuvuuden laitkinettei kiertokanki joudu niin koville..

• mistänäitävielä

Yritti tuossa näköjään jenkkimarkkinoille kirjautumalla tarinoineen eräille auto- ja öljyfoorumeille. No, asiassa kävi kuten arvata saattaa, eli tuli markkinointiviesteineen poistetuksi foorumeilta monon kuva persiissä. Amerikanserkuilla kun on jo hieman kokemusta siitä miten käärmeöljykauppiaisiin tulee suhtautua.

• Anonyymi
        mistänäitävielä kirjoitti:

Yritti tuossa näköjään jenkkimarkkinoille kirjautumalla tarinoineen eräille auto- ja öljyfoorumeille. No, asiassa kävi kuten arvata saattaa, eli tuli markkinointiviesteineen poistetuksi foorumeilta monon kuva persiissä. Amerikanserkuilla kun on jo hieman kokemusta siitä miten käärmeöljykauppiaisiin tulee suhtautua.

Rvs ei muuten ole käärmeöljy huijausta. Rvs on myynnissä usa .
        Muutaman vuoden kokemusta on rvs aineista ja kun huolellisesti tekee mittaukset ennen ja jälkeen monella tankillisella kirjaten niin käteen jää itselle todiste että kulutus on pudonnut.
        Nauhoitin myös koneäänet huolellisesti ja kuuntelutin äänet sekalaisessa järjestyksessä tavallisilla ihmisillä niin 100% tulos koneäänien muuttuessa pienmmiksi. Huolellinen testaus itse tehden niin ketä syytät silloin käärmeöljy tasoon kun itse voi asian todeta todistetusti?
        Mitään rikkinäistä rvs ei korjaa mutta missäs niin onkaan kirjoitettu? Voit ajatella asian vertauksella kun wanha etuvetoinen autosi on kesärenkailla sileällä lumettomalla järvenjäällä ja painat kaasua käsijärrupäällä niin jääkupit on vetorenkaiden alla hetkessä ja tyhjäkäynnillä lyö tyhjää helposti niin silloin on rvs koneessa. Ja kun heität hiekoitusmursketta niihin jääkuppeihin niin saattaa jopa sammua auto kitkaan tai alkaa vedättää rankemmin konetta niin silloin ei ole rvs koneessa laakeripinnoilla. Et ymmärrä kuitenkaan kun käärmeöljy on päässäsi aineena vain. No yritetty on ja onneksi suomi on vapaa maa kunnes venäjä perkele yrittää muttei onnistu.

• Anonyymi

RVS on lähtökohtaisesti suuri kusetus, elä osta, ja loppupeleissä tukkii öljykanavat koko paska, ei sitoudu öljyyn pitkälle aikavälille.

• Anonyymi

Mikähän se siinä tukkii öljykanavat? Jos siinä olisi niin isoja möykkyjä niin jäisivät jo suodattimeen. Se ei todellakaan sitoudu öljyyn, olet ihan oikeassa. Se sitoutuu rautametallipinnoille joissa tapahtuu metallikosketusta. Se on pinnoite, ei lisäaine.

• Anonyymi

Se muodostaa ikääntyessä erittäin laajamuotoista lietettä moottoriin, koska ei sitoudu nykyaikasiin öljyihin, eli tavallaan sama kun korkea verenpaine

• Anonyymi

Tosta kertymästä sen verran et kerran katottii MP:n kytkintä(mis oli rvs käsittely) niin kaikille levyille oli kertyny ihme kerrostuma vaseliinin tapasta tavaraaa. Tod näkösesti ei hyvä juttu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3277
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3037
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      433
      2530
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2323
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2313
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2056
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      36
      1913
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1656
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1643
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      31
      1499
    Aihe