Mulla oli jonkinlaista säätöä erään miehen kanssa pari kuukautta. Juttu tössäsi siihen kun miehestä tuntui ettei sittenkään pysty parisuhteeseen ja häntä ahdisti. Siitä lähtien olin hänelle aivan hiljaa en pitänyt mitään yhteyttä.
Nyt sitten yhtäkkiä n. 4kk hiljaiselon jälkeen tämä mies kyselee kuulumisia ja on muutenkin tosi mukavaa ja hakeutuu selvästi samoihin paikkoihin missä mä olen.
Voisiko joku selventää mulle, mistä tämmöinen johtuu?
Miksi mies ottaa yhteyttä monen kuukauden tauon jälkeen?
9
7821
Vastaukset
- maahan lyöty
Vähän sama tilanne ja luulen sen johtuvan siitä että mies eka säikähtää sitten löytää toise. Kun tulee ero tai muuten masentaa muistellaan kaikki ex säädöt ja säädetään ne uudelleen kunnes löytyy joku muu.
korjatkaa jos olen väärässä.
Ite niin tuhottoman rakastunut et ihan sama miksi hän palaa aina luokseni :( - Herätys!
Tuon tyyppisiä illuusioita tulee kovasta vauvakuumeesta.
- fefregfrg
Tai sitten mies ei ollut aikaisemmin valmis suhteeseen, kuten sanoi, mutta nyt kun aikaa on kulunut ja hän on toipunut erosta tms niin nyt hän olisi valmis, ja muisti, että ap oli mukana tyttö, johon voisi nyt tutustua uudelleen paremmalla menestyksellä. Kaikkea ei kannata ylianalysoida pelkän epäluuloisuuden näkökulmasta.
- rumkarhu
SE EI SAANU MUUTA NAISTA KUN SINUT NIIN NYT PÄÄTTI SITTEN TYYTYÄ SINUUN?
Joku ahdistava tilanne hänen elämässä on muuttunut ja hän on päättänyt lähestyä sinua ilmeisesti uusin aikein. Joskus ei hetki tunnu oikealta ja joskus sitä oikeaa hetkeä saa ootella kauan.
- Selvitys käytökseen
Ja kerron syyn moiseen käytökseen.
Sinut iskettyään miehen itsetunto on ollut hiukan koholla valloituksensa ( sinä ) johdosta.
Tämä tarkoittaa sitä, että on saanut ylimääräisen boostin itseluottamusta iskuytityksiinsä ( sinulta salaa, mutta yhtä aikaa kun suhteessa kanssasi ) ja löytänyt jonkun toisen, jota on päässyt lykkimään, ja vertailtuaan aikansa, on tehnyt valinnan ja ilmoittanut sinulle: " ettei kykene suhteeseen ", vaikka siis samaan aikaan on toinen ollut kierroksessa.
(Viisas) mies säilyttää aina naisilta saamansa puhelinnumerot kuivan kauden varalle, ja soittelee niitä läpi tuntiessaan pakotusta parittelemaan. Ja tunnettuahan on, että joku nainen on aina vastaanottavainen, etenkin mikäli numeroläjä on iso. Täytyy vain kehdata soittaa kuin puhelinmyyjä, ei aristella.
Eli yhtä aikaa kanssasi miehellä ollut toinen suhde ei kauaa kestänyt, ja sinuun ottaa yhteyttä kun olit auliisti tälle pilluasi jakanut, niin koettaa jos vieläkin helpolla saisi. Ei alunperinkään ollut sinusta kiinnostunut pienen alkuhuumauksen jälkeen.
Neliä kuukautta se kiersi baarista toiseen kerjäämässä, mutta ei herunut....
- Jee Jee
Tai majaili jossain muualla...kunnes... jäi ulko-oven taakse.
Olen lukenut tämän jo monast ja miettinyt...kiitti vaan vinkistä.
Mutt neljä kuukautta sitten Hän oli kaukana Suomesta
ja me tavattiin vasta kisoissa, ihan sattumalta.
- neuv
Ota selvää asiasta! Ainakaan ei kannata jatkaa suhdetta samasta pisteestä, mihin se päättyi, vaan miehen täytyy nyt tuoda pöytään jotakin uutta. Joko se on nyt valmis suhteeseen tai sitten sillä on kuiva kausi menossa. Sinuna en hyppäisi heti sänkyyn, vaan ottaisin ensin selvää miehen suunnitelmista sinun varallesi. Voit vaikkapa sanoa siinä vaiheessa, kun mies lähestyy seksuaalisesti, että "mä haluan sua ihan hirveästi, voisin repiä vaatteet päältäsi, mutta mä menen sänkyyn ainoastaan miehen kanssa, jonka kanssa mä olen parisuhteessa. En aio painostaa sua olemaan poikaystäväni, joten edetään rauhallisesti ja katellaan, että mihin suuntaan tässä ollaan menossa. Kyllähän sä ymmärrät, etten mä halua, että seksin jälkeen miestä alkaa taas heti kohta ahdistamaan..."
Lykkyä!
terv. nainen, joka tietää miten käsitellä miehiä. :-D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898216
- 916322
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586223Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344811- 443284
- 503265
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo572882- 442819
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per482760- 492750